Köszönöm szépen a segítséget fanni_29 ❤️❤️❤️
T/N = te neved
V/N = vezetékneved
K/T = kedvenc turmix𝕳𝖔𝖜 𝖞𝖔𝖚 𝖒𝖊𝖙:
Látogatóba érkeztem Riverdale-be az unokatestvéremhez, Reggie-hez. Viszonylag távoli rokonok voltunk, de a szüleink elég jóban voltak, így gyakran jártam Riverdale-be, most viszont huzamosabb időre készültem, ugyanis a sulim hosszabb időre bezárt valamiért, így online vagyunk kénytelenek tanulni. A szüleim pedig azt akarták, hogy ne csak otthon üljek, ezért elhoztak Riverdale-be.Nem bánom annyira, elvégre a változatosság sem árt, de nem mindig jöttem ki Reggie-vel a macsó focista viselkedése, és megnyilvánulásai miatt. Ezért, ha volt szabadidőm, és nem a laptop előtt kellett ülnöm tanóra címszó alatt, szívesen sétáltam a városban, olykor pedig beültem a Pop’sba.
Ma is éppen ez volt a tervem. Délután, még mielőtt Reggie hazaért volna, elindultam a kajálda felé. A parkolóban viszonylag sok jármű volt, hiszen a sulinak is vége lett, biztos sokan beugrottak egy kis turmixra, vagy valami.
Ahogy benyitottam, és csilingelt az ajtó fölötti csengő, kíváncsian néztem körbe, találok-e üres helyet. Az éppenséggel volt néhány asztalnál de mások már voltak ott, idegenekhez pedig nem mertem odaülni, így végül a pulthoz mentem, és felültem az egyik székre.
– Szia! Mit adhatok? – kérdezte egy férfi a pult mögött, mire felnéztem rá, és igyekeztem nem zavarba jönni.
– Öhm... egyelőre csak egy K/T-ot kérek – mosolyodtam el.
– Rendben, mindjárt adom – mosolygott.
Én közben házit kezdtem írni, és mikor letette elém a turmixot, mosolyogva néztem fel.
– Köszönöm szépen.
– Igazán nincs mit. Kérdezhetek valamit?
– Persze, természetesen.
– Idevalósi vagy? Még sosem láttalak.
– Nem – mosolyogtam. – A sulimat hosszabb időre bezárták, ezért online kell tanulnunk. Van időm rokon látogatásra. Reggie Mantle a távoli unokatestvérem. Talán ismeri.
– Ami azt illeti... igen. – Úgy tűnt, nincs annyira oda érte.
– Nem vagyunk túl jóban, azért is jöttem el, mielőtt hazaér – mosolyodtam el. – Ha otthon van, nem lehet rendesen tanulni.
Halványan elmosolyodott, majd tovább ment a dolgára. Ahogy figyeltem, feltűnt, hogy a vendégek nagy része, akik suli után ültek be, nem voltak kifejezetten kedvesek vele, amit nem nagyon értettem. Enyhén oldalra döntött fejjel figyeltem ezt az egészet, és ahogy visszajött, kérdőn nézett rám.
– Miért viselkednek így? – tudakoltam. – Azt hittem, kisvárosban még szokás tisztelni a felnőtteket.
Halványan elmosolyodott.
– A déli oldalon lakom, és itt... nincsenek oda értünk.
– Hú, szóval nem csak Reggie-ék ilyen idióták? – húztam el a számat, mire halkan felnevetett. – Ez azért elég sajnálatos.
– Ugyan, megszokható.
– Az ilyet nem kéne megszokni... – dünnyögtem.
– Ez aranyos tőled. FP Jones vagyok.
– T/N V/N – mosolyodtam el kissé piros arccal. – Nagyon örvendek.
𝕳𝖊 𝖆𝖘𝖐𝖘 𝖞𝖔𝖚 𝖔𝖚𝖙:
Pár hete már Riverdale-ben voltam, és majdnem naponta jártam a Pop’sba. Közben összebarátkoztam pár Kígyóval, ráadásul FP-vel is olyan sokat beszélgettem, hogy megkért, tegezzem.
YOU ARE READING
𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔 𝕿𝖔𝖜𝖓|𝕽𝖎𝖛𝖊𝖗𝖉𝖆𝖑𝖊 𝖕𝖗𝖊𝖋𝖊𝖗𝖊𝖓𝖈𝖊𝖘 & 𝖔𝖓𝖊𝖘𝖍𝖔𝖙
Fiksi PenggemarKÉRÉST ELFOGADOK Köszi a borítót @fragmexnts 𝕾𝖍𝖔𝖗𝖙 𝖘𝖙𝖔𝖗𝖎𝖊𝖘 𝖋𝖗𝖔𝖒 𝖙𝖍𝖊 𝖙𝖔𝖜𝖓 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝕻𝖊𝖕! 🅒︎🅗︎🅐︎🅡︎🅐︎🅒︎🅣︎🅡︎🅔︎🅡︎🅢︎: 𝙵𝚊𝚗𝚐𝚜 𝙵𝚘𝚐𝚊𝚛𝚝𝚢 𝙵𝙿 𝙹𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙿𝚎𝚊 𝙲𝚑𝚊𝚛𝚕𝚎𝚜 𝚂𝚖𝚒𝚝𝚑