~OKUL MU ????~

5.2K 301 187
                                    

Merhaba ben ilayda bu ilk kitap yazışım inşallah beğenirsiniz ya çok ama çok heyecanlıyım neyse başlıyorum aşkcıklarım ( yazardan kısa not tamamen ergenlik yılları hep depresyon dan bunlar 😂 )

.........

(Annem): kızımmmmmm kalk okula geç kalıcaksınnn !!!

(Elina):Tamam annee ya ( tabiki uyumaya devam) .

15 DAKIKA SONRA;

(Annem): kızım ne dedim ben sana kalk çabuk servis geldi.

(Elina):Anneyyyyyy ne !!!!'ö

Kalktığım an depişe depişe mor bir tişört ,siyah kot pantolonum ve Nikelarımı giyip hemen servise bindim. Bu kadar hızlı  olduğumu kendim bile anlayamazken bide daha buraya alışamadan okul nedir ya. Aslında ineğim bazı dersleri seviyorumda erken kalkmak bana göre değil şahsen. birde üstüne üstlük koleje gidiyorum. nefret ettiğim babam nasıl olsa para sıçıyor. Babam hiçbir zaman yanımızda olmadığı için beni para ile mutlu edebileceğini sanıyor ama yanılıyor. Keşke babam her zaman yanımızda olsa ama paramız olmasa işte bunu isterdim. Neyse şimdi bu konuları düşünmeyi bırakıp gideceğim kolejdeki zengin züppelerini popilerini ve sürtüklerini nasıl çekeceğimi düşünüyorum. Bide ilk günden onlarla mı uğraşıcam ya......

Bu arada size kendimi tanıtmadım sanırım. ben elina ismim biraz garip olabilir. baba tarafı İngiliz olunca böyle oluya ama barbie gibi isim koymuş adam ya. Yaşıma gelirsek 17 yaşındayım ama sorduklarında 17.75 diyorum. Biraz kendimizi büyük göstermek hiçte fena sayılmaz yani. Ve tam bir ergenim bayada asiyimdir. marka takıntım var. Ama siz şimdi marka takıntım var diye beni şımarık sanmayın çünkü ben fakir diye felen sınıf farkı yapmam herşey markalı olcak diyede birşey yok zaten bi ayakkabılarımla kıyafetlerim Nike felen olsun yeter işte. Bu kadar tanışmak yeter bence dostlar.........

OKULA GELINCE ;

Offffff amma güzel okulmuş be ilk günden aç gözlü gibi davranıp kendimi görmemiş diye tanıtmamak için cool yürüyüşüme takınıp okulun kapısına doğru yürümeye başladım. Yürürkende bahçeyi aklımda tutmaya çalışıyordum çünkü arkadaş edinemessem kaybolmak istemezdim.
##################################
Okul kapısına varınca hemen müdürün odasına çıktım. Kapıyı çalıp içeri girdiğimde önümde genç yakışıklı ve şirin mi şirin bir adam duruyordu. vallaha bizim eski okul müdürü göbekli ve tam bir gıcıktı ıykkkkk. bu adam hem şeker hemde güler yüzlüydü. her neyse hemen yeni öğrenciyim gibi Ivır zıvır şeyler sıraladım ve müdürde sınıfımın F7 olduğunu söyleyince iyi günler deyip odadan çıktım.
Müdürün odasından çıkınca herkesin gözleri üzerimdeydi ne bakıyo bunlar canım görmemiş gibi. Yani o kadarda güzel değilim ki anlamadım gitti. Her neyse kimse bana bakmıyormuş gibi düşünüp sınıfımı aramaya devam ettim. Tam o sırada bana bakanlardan bir çocuk hemen yanıma geldi ve sınıfımı sordu:

(Bilinmeyen çocuk): meraba ben bulut sınıfın ne ?

(Elina): meraba bende elina sınıfım F7 dedim.

(Bulut): bende o sınıftayım hadi beraber gidelim. Dedi

(Elina): tamam dedim ve yürümeye başladık.

SINIFA VARDIĞIMIZDA;

Hoca içeri girmişti ilk günden geciktiğimden kadın sevmedi beni sanırım çünkü kaşları çatık ve sinirli bir şekilde bir buluta bir bana bakıyordu. Bir süre ayakta bekledikten sonra hoca ikimizede sertçe "gidip bir yere oturun" dedi. Bulut kendi grubunun yanına giderken bende gözlerimle boş yer arıyordum ki sonunda en arkada bir kızın yanının boş olduğunu görüp hızla ilerledim ve "oturabilirmiyim" dedim. Oda başını sallayarak karşılık verdi. Bende hemen sırama oturdum ve 1-2 dakika boyunca defter ve kitaplarımı masama yerleştirip göz ucuyla yanımdaki kızı incelemeye başladım. Pek çekingen ama bi o kadarda iyi birine benziyordu ben de hemen ;

(Elina): meraba ben elina dedim.

(Bilmediğim isimli kız): meraba ben alya burda yenimisin ??

(Elina): evet yeniyim alya tanıştığıma memnun oldum buraları nasıl bir yer ???

(Alya): valla 3 yıldır buradayım iyi yer ama hangi grupta olacağına bağlı dedi.

(Elina): grup derken demiştim. Bu Aradada çok şaşkındım,

ALYANIN AĞZINDAN ;

Grup derken bu okulda popüler , asiler ,ortalar ,burslular ,ezikler ,ve havalı kategorisi gibi gruplar var. eğer ezik veya ona benzer bi gruba girirsen yandın demek. Çünkü her türlü dalga geçiyorlar. Diyerek durumu elinaya açıkladım. Şaşkındı ama onu gördüğüm zaman iyi biri olduğunu ve arkadaş olabileceğimizi anlamıştım zaten. Sonra elina bana dahada yaklaşarak;

(Elina) : peki sen hangi gruptasın ?? Diye sordu,

(Alya): Ben havalı ve zengin kategorisindeyim o yüzden ezilmem ama arkadaşım pek yok bir sen birde su dedim. Gülümseyerek,

Sonrada Seni su ile kesinlikle tanıştırıcam kesin çok iyi anlaşırsınız yaşasınnnn iyki bu okuldasın diyerek elinaya sarıldım. Çok içten gözüküyordu. Ne biliyim çok sevmiştim onu. Çünkü o hayatımda kendime yakın hissettiğim 2. Arkadaşımdı.

ELİNANIN AĞZINDAN;

Amma değişik okulmuş be acaba ben hangi kategorideyim. Ya ezilirsem off ya. Yok ya ezilmem ben. Derken ilk gün olduğundan dersinde kaynamış olduğunu gördüm ve sıraya başımı koyarak düşüncelerimle baş başa kaldım.

TENEFÜSTE;

Alya ile yemekhaneye gittiğimizde alya hemen su'yu çağırmaya gitti bende ezik gibi tepsimle yemek sırasında beklerken birden bir çocuk bana çarpıp en öne geçti ve tepsimle birlikte herşeyim yere düştü çocukta mal gibi bana bakıp sırıtmaya başladı. Bende hiç eksik kalırmıyım;

(Elina): ne yaptığını sanıyorsun gerizekalı birde gülüyor dedim.

(Bilinmeyen çocuk): ne dedin sen bana ? Diyerek gözlerimin içine baktı sinirlenmişe benziyordu. Ama çok tatlıydı.

(Elina): duysaydın napıyım senin için çenemi mi yorucam bir daha dedim.

(Bilinmeyen çocuk): bak kızım ben bu okulun en popüler ve havalısıyım alırım ayağım altına görürsün . Diyerek üste çıkmaya çalıştı.

Derken birden kavga etmeye başladık çocuğun üstüne öyle bir atladım ki yere düştü ve nasıl boğuşuyoz tahmin bile edemezsiniz . Birde boğuşurken bir ara gözlerimiz bir birine değmiş ve durmuştuk. Neden bilmiyorum ama onu bırakmak istememiştim. Yani üstünden kalkmak hiç içimden gelmemişti çünkü onu bana çeken bir şey vardı ama o şey ne bilmiyordum.

15 DAKIKA SONRA;

Şeker müdürün odasındayık ve ilk günden annem çağrılmıştı. İşte o an ayvayı yediğimi anlamıştım. Çünkü evde Terlik Show yapcaz amaaaa güzel kısma geliyorum şimdiden 3 gruba alınmışım.
Asi,Havalı ve zenginnnn ohaaa süperior bu durum ya .

Müdürün odasından çıkınca bilinmeyen çocuğun adının rüzgar olduğunu öğrendim. Burda da ne kadar hava ismi var be ufffff ama çocuk nası taşşşş nası taşşşş sanırım rüzgar çok ama çok gıdım ilgimi çekti ama bana bakmaz ki bu şimdi (bu arada bunları 10 dakikadır çocuğa bakarak düşünüyormuşum rezil olduummmm. hala içimden konuşuyorum ve rüzgara bakarak ah elina ah).

(Rüzgar): huhuu kızım malmısın ne bakıyon 10 dakikadır.

(Elina): pardon şey immmm ıhhhh ( uffffff ne dicem lan Ben).

(Rüzgar): ne diyon salak manyaklarda hep beni buluyor offff dedi ve o havalı yürüyüşü ile sınıfa gitti.

Bende kendi kendime iç sesimle konuşmaya başladım.

İç ses= Offfff çocuk gitti ne malsın be elina ya gitti işte gitti. Niye gitti ki.

İşte  Şu an şu gitme işine bayağı bir takmış durumdayım. Ve onun arkasından birdaha özlem gibi bir hisle bakarak iç sesimi dinlemeye devam ettim.(bana bağırışı bile  şirinnnn napıcam ben yaaa yoksa aşık mı oldum ????? Bittim ben vallaha billaha bittim).
..........

Eğer 2. Bölümü istiyorsanız yorum yapabilirsiniz bitanelerim :) sizi seviyorum bu bölümler  belki biraz sıkıcı olabilir ama gerçekten ilerleyen bölümlerde  çok güzel yazmaya çalışıcam :). bayyyyy

Gitme desemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin