Bu bir bölüm değil karekterleri tanıtmak istedim ama burda sonradan gelicek karekterler de var inşallah beğenirsiniz mutimediada su ve Cem :))
ELINA: elina 17 yaşında çok pozitif bir kız isminin yabancı olması babasının İngiliz olmasından geliyor. Elina her zaman mutlu gibi gözüksede babası iş dolayısıyla yılda bir Türkiye'ye geldiği için elina her akşam babasını düşünerek ağlıyor. Sabahları uyanamamasının sebebi bu.
ALYA: alya çok çekingen ve utangaç bir kız erkeklerle pek anlaşamıyor çünkü bir erkek yanına gelince çok heyecanlanıyor daha önce hiç aşık olmadı ve aşka inanmıyor her sabah 5.00 olunca kalkıyor çok dakika bir kız
SU: çok cana yakın ve eğlenceli bir kız su ya hergün gezelim dolaşalım desen su herşeye hazırlıklıymış gibi hazır olur çünkü koca çantasında iğne ve bardağına kadar taşıyor. Su çok güzel bir kız ve birçok çıkma teklifi almış ama doğduğundan bu yana kimseyle çıkmamıştır.
ALİS: erkeklerle çok iyi anlaşabilen cesur ve açık sözlü bir kızdır. Herkes âlisi tatlı bulur çünkü kendini sevdirmeyi bilir. Elina alisle çok iyi anlaşır çünkü ikiside pozitiftir yani eğlenceli ama alisin en üzücü yanı 5 yıldır istediği kardeşinin annesin karnında ölmelsidir. Hala o üzüntüyü atlatamamıştır.
BAHAR/NİL(Nil kötü kız): bahar ve Nil ikiz kardeşlerdir. 7 yaşlarına kadar çok iyi geçiniyorlardı fakat anne ve babası boşanınca bahar annesinde Nil ise babasında kalmak istediği için ayrılmışlardır. Ikiside 14 yaşına gelince anne ve babaları tekrar evlenmiş ama Nil annesine kötü davrandığı için gıcığına baharda babasına kötü davranıyormuş. Bu yüzdende hiç anlaşamıyorlar.
GECE ( kötü kız): gece ismi gibi çok karanlık bir kızdır .gece küçükken iyi ve akıllı bir kızken 8. Sınıfta annesinin kalp krizi geçirip öldüğü günden beri notlarını düzeltmemiş ve en iyi arkadaşı güneşle babasından başkasına neredeyse hiç gülümsememiştir .ne kadar pozitif davranmaya çalışsada çok soğuk bir kızdır .
KÜBRA (kötü kız):kübra 7. Sınıftan beri emreyi seven tutkulu bir aşıktır. Emre'nin yanında kendisinden ve arkadaşlarından başka bir kızı gördüğünde sinir krizi geçirmektedir. Aslında kendisi kötü değildir sadece Nil için burdadır.
VENÜS(kötü kız): Venüs kötü kızların grubunu yöneten biridir . İçinde ne kadar iyi bir kız olsada bu iyiliğini dışına vurmayan ona yapılan kötülüğü asla unutmayan ve öcünü alan tehlikeli bir kızdır.
GÜNEŞ( kötü ile iyi arasında): güneş rüzgarı seven ama hiç bir zaman rüzgara onu sevdiğini söylemeyen bir kızdır . Güneş aslında gece için burdadır yoksa iyi birisi olmayı çok istemektedir. Elina okula geldiğinden beri hiç gülmemiştir. Rüzgar yüzünden elinadan nefret ediyordur.
RÜZGAR : rüzgar arkadaşlarından 1 yaş büyüktür çünkü lise 1 de sınıfta kalmıştır. Sınıfta kalmasının nedeni babasının eve sarhoş gelmesi ve 2 yaşındaki kardeşine vurmasıdır. Rüzgar kardeşini annesinden bile çok sevdiği için gece gündüz derslerine çalışmadan kardeşine bakmıştır. Annesi işten gece 1.00 gibi geldiğinden babasının yaptıklarını görememektedir.
BULUT: bulut sessiz ama bir o kadarda Asi bir çocuktur. Aynı alya gibi oda utangaç ve sessizdir. Ama kendisini ezdirmeyi hiç sevmez birisi ona bir şey derse altta kalmadan tüm lafları saydırır ve dibe gömer. Alyadan hoşlanmaktadır.
CEM: eğlenceli ve espirili komik bir çocuktur. Kafasını bilgisayar oyunları ile bozmuş sadece beden dersini seven biridir. Sınavlara hiç çalışmadan hepsinden 100 aldığı için çoğu kişi Cem'i kıskanmaktadır.
EMRE: Emre umursamaz bir çocuktur. Mesela kübra onu 5 yıldır sevmektedir ama inatçı kişiliğinden dolayı kübraya yüz vermemektedir. Fakat içten içe üzülüyordur çünkü duygusaldır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme desem
Teen FictionBirbirlerini çok seviyorlar...Önlerinde hiçbir engelleri yok....Fakat her zaman olan çok kötü birşey var. Hayatlarından hep birileri eksiliyor. Ama yinede dayanmaya çalışıyorlar. Çünkü onlar birbirlerini çok seviyorlar. Çünkü onlar çok aşık. En öne...