Mutimediada Elina'nın babası christian üvey kardeşi emily üvey annnesi alev var iyi okumalar vote ve yorum eksik etmiyoruz lütfenn :) bu arada kitaba yeni kapak yaptım bu mu ??? Yoksa diğerimi ?? Daha güzel Yorumda lütfen belirtirmisiniz anlamlı söz altta;
Gökkuşağı gibidir aşk koşa koşa yanına gidersin bir bakarsın orada yoktur. :DELİNANIN AĞZINDAN 2 HAFTA SONRA;
Artık eve dönmüştük. 1 haftalık hastane maceramdan sonra sahiden dinçtim. Sadece dikişlerim acıyordu ama doktor zaten bir süre acıycağını söylemişti ve 1 haftalıkta rapor yazmıştı. Yani 1 hafta tatil kop kop kop...
Ve rüzgarda benim için dün gitmiş Buz gibi denize girmiş ve hasta olmuş. Sonrada hastaneye gitmiş doktorda ona 5 gün rapor yazmıştı. Şebeğim ya benim için neler yapıyor. Bu arada babamlada barıştım. O üvey annem olucak sürtüğünde yüzü düştü. Benden nefret ettiğini biliyorum ama bende ondan nefret ediyorum. Tüm bunları düşündükten sonra yumuşacık yatağımdan kalkıp arasın yanına gitmeye karar verdim. Odasının kapısını yavaşça açtığımda uyuyordu . Bende sessizce kapıyı geri kapatıp salona indim ve rüzgarda uyuyordu, en iyisi mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaktı. Bende mutfağa doğru ilerlemeye başladım. Tam o sırada ardı ardına kapı çaldı. Bende koşturarak delikten baktım. Emilydi hemen kapıyı açıp şaşkınca "Emily" dedim. O sırada da rüzgar uykulu bir şekilde yanıma geldi ve Emily birden ağlamaya başladı. Hemen Emilyi içeri alıp "Emily ne oldu ablacım" dedim tedirgin bir şekilde. Emily hıçkırırken "elina abla annem bana sen kötü bir sexin sonucusun Defol git evimden nefret ediyorum senden dedi ve beni kolumdan tutup bu çantayla dışarı attı " dedi. Çantayı göstererek.
Bende dizimin üstünde çökerek göz yaşlarını sildim ve artık burada kalacaksın dedim. Emily şaşkınca suratıma bakarken emilynin elinden tutup üst kattaki boş büyük odaya götürdüm ve " artık burası senin Odan ayrıcada bugün alışverişe çıkıyoruz" dedim. Gülümseyerek. Emilyde odasına gidip sevinçle pencereleri incelerken. Arasta kapı aralığında merhaba diyordu gülümseyerek. Emily hemen arasa doğru koşup " ay sen ne kadar tatlı şeysin öyle" dedi. Ikiside evde koştururken rüzgarda gelip " evimiz Şenlendi vallaha" diyerek gülümsedi. Bende gülümseyerek " ben bi babamı arıyım" dedim ve aşağı inip hemen babamın numarasını tuşladım ilk çalışta açmıştı;(Elina): alo baba artık emily bizde kalacak soru sorma dedim.
(Christian): tamam kızımda neden ayrıca sen emilye bakamassın o daha küçücük bit çocuk dedi.
(elina): sizden daha iyi bakabilirim baba isim var bayyy deyip telefonu kapattım.
Ve yukarı çıktım. Hemen emilye doğru koşup artık birlikte yaşıyıcaz diye sevinçle bağırdım. Emily ve Aras ellerini çırparken " hadi bakalım çocuklar alışverişe çıkıyoruz " dedim. Rüzgarda arası alıp odasına götürdü ve arası giydirmeye başladı. Bende Emilyi odama götürüp " hadi ne giyeceğimi sen seç aşkommm " dedim. Emily gülümserken Dolabımın kapaklarını açıp kıyafetlerimi karıştırmaya başladı. 5-10 dakika gibi bir sürenin sonunda pembe mini şortum üstüne Paris yazan kısa kollu beyaz bir tişört, siyah kurukafalı bilekliğim ve pembe converslerimle hazırdim. Emilyinin yanında giyinmiştim çünkü ondan utanmıyordum. Nasıl olsa kardeşim idi.
Emilyde telefonunu ve eşyalarını aldıktan sonra ikimizde aşağı indik ve kapıyı kilitleyip dışarı çıktık. Rüzgar ve aras arabanın içinde bekliyorlardı. Bizde emilyle koşturarak emily arkaya ben öne bindik. Rüzgar gülümseyerek çok güzel olmuşsunuz derken bende " Emily sabahları okulun kaçta başlıyor ve nerede? ?" Gibi sorular sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme desem
Teen FictionBirbirlerini çok seviyorlar...Önlerinde hiçbir engelleri yok....Fakat her zaman olan çok kötü birşey var. Hayatlarından hep birileri eksiliyor. Ama yinede dayanmaya çalışıyorlar. Çünkü onlar birbirlerini çok seviyorlar. Çünkü onlar çok aşık. En öne...