Mutimediada emily ve ateş var bol vote ve yorumlu bölümler sizede iyi okumalar kuzularımmmm ben sizi çok seviyorum ya :) tamam hadi iyi okumalar bu arada bide aleynatarıma çok teşekkür ediyorum çünkü uzun uzun yorumlar yazıp herşeyi belirtiyor :) ama diğer okuyucu ve takipçilerimide çok seviyorum lütfen daha çok vote yapmaya çalışın sadece sizden bunu istiyorum o kadar :)anlamlı söz altta;
Birine aşık olduğunda kim ne derse desin savaşmaya devam et. :DELİNANIN AĞZINDAN 1 GÜN SONRA;
Cem'lerin evine vardığımızda emily utangaç tavırlarla salona geçti. Biz su'larla selamlaşırken rüzgarda cemlerle o yumruklu garip hareketlerini yapıyorlardı. Hepimiz salona geçtiğimizde ben gözümle Cem'e bir işaret çaktım.Dün gece Cem ve suya ,emily ile ateşin aşk hikayesini anlatmış ve bugün için bu işaret planını hazırlamıştık ama bizim kıt arkadaşımız Cem hala birşey anlamamıştı. Böyle bir 5 dakikanın sonunda su daha fazla dayanamayıp yerinden kalktı ve Cem'in kulağına eğilerek planı hatırlattı. Sonrada Cem bana Masum bakışlar atarak sessizce "unutmuşum" dedi. Ben gözlerimi devirirken Cem merdivenlerin yanına giderek" ateşşşşş aşağı in çabuk misafirler var " diye resmen anırdı. Ateşte 5 Dakika'ya kalmayıp hemen aşağı inerek;
(Ateş): merhaba abimin arkadaşları dedi.( sesi bayağı kısık çıkmıştı).
Utandığı çok belliydi. Emilye baktığımda ise kıpkırmızı kesilmiş bir şekilde tavana bakıyordu. Sanırım göz göze gelmek istememişti. Biz kızlar tabiki bunu hemen anladık ve sesimizi çıkarmadık ama benim adım elinaysa ateşle emily konuşmadan bu evden gitmeyecektik.
EMILYNİN AĞZINDAN ;
Utangaç tavırlarla oturduğum koltukta kıvranırken birden ateşin aşağı indiğini gördüm ve tavana bakmaya başladım. Beni görmesini istemiyordum çünkü onu sevdiğimi bildiğinden beri bana bakmamaya ve karşılaşmamaya çalışıyordu. Zaten ona sevdiğimi söylediğim gün beni faceden bile silmişti. Böyle böyle bir 5 ayı geçirmiştik. Onu sevmemin 6. Ayında ise bir gün bana faceden arkadaşlık isteği atmıştı. O zaman tarif edilemeyecek kadar sevinçle koltukta zıplayıp şarkı söylemeye başlamıştım. sonrada bir 10-15 dakika da tüm bestlerimin arayıp hepsine ateşin bana arkadaşlık isteği gönderdiğini anlattım. Bir yarım saat bekledikten Sonrada arkadaşlık isteğini de kabul ettim. Bu kadar beklememin sebebi biraz cilve yapmaktı. tam o anda tablete bir mesaj geldi. Tabletin şifresini girip mesajlara baktığımda ise donup kaldım mesaj ateşten ve "hey " yazıyordu. Bende Hemen "efendim "diye mesaj atarak beklemeye başladım ve noldu biliyormusunuz tam 1 saat Boyunca konuştuk ama bana tek dediği şeyler emir cümleleri idi bana o 1 saat içinde sadece "beni sevme! Benim olduğum yerde olma! Beni tatlı bulma! Arkadaşlarımla konuşma! Benden uzak dur! Çünkü seni sevmiyorum amına kodumun manyak kızı bence artık gerçekleri anladın " demiş olmasıydı o günden sonrada zaten onun olduğu yerlerde bulunmamış sadece gizliden gizliye onu izlemiştim . 1 hafta geçincede artık bana hep küfür edip onu sevdiğim için küçümseye başlamıştı ve bana yakın zamanda bir kızla çıkacağını bu yüzden kendimi parçalamamamı söylemişti. Ben ise sadece "peki tamam sen bilirsin" gibi şeyler söylemiştim. Normalde iyi laf sokar ve kendimi ezdirmezdim ama konu ateşse onun karşısında tamamiyle gömülüyordum. Bir kızla çıkacağını söylediğinden beride onunla konuşmamış ve karşısına çıkmamıştım taki beden dersimiz aynı olana kadar , garip olan şey şu ki beden dersimizin aynı olmasına sevinmişti çünkü ona bu kadar değer vermemi seviyordu tabiki ben o gün sevinçten havalara uçmuştum. Beden dersimizin aynı nasıl olacağı konusuna gelirsek onlara Coşkun bize ise Hülya hoca girdiğinden ikimizinde beden dersi böyle aynı olabilmişti. Bunun için binlerce kez içimden ders programını ayarlayan müdür yardımcısına teşekkür etmiştim. artık beden dersimiz en iyi arkadaşım ekin ve aşkomm ateşle (ekin kız bu arada ;) ) aynı olacağından bende ekinle artık bol Bol ateşin maçlarını izleyip, ateşi kesebilecektim bu güzel birşeydi sonuçta. İşte tam o gün birde bi kızın ateşle çıktığını öğrendim ve deliye döndüm hemen arkadaş çevremi toplayıp o kızın yanına gittim ve ateşle ilgili iğrenç şeyler söyledim kızda hemen gidip ayrıldı. İşte o mutsuz günümde bile beni neşelendiren o güzel şeylerden biriydi bu konuda , ateş hakkında neler söylediğime gelirsek kıza söylediğim hiçbir şey yalan değildi. çünkü ben ateşin don rengine kadar her bir bokunu biliyordum. Sanırım çok mal ve salağım ama kendimlede gurur duyuyorum vallaha çok savaşçı bir ruhum var benim. Birden tüm bunları düşünürken hayal dünyam kaybolup gerçek dünyadan ablamın bana seslendiğini duydum. Başımı sağa sola sallayıp ablama bakarak" şey dalmışımda abla ne dedin sen duyamadım" dedim. Ablam bana doğru dönerek "emily yuhh artık ablacım ya 25 dakikadır duvara bakıp duruyorsun bende bakıyorumda beyaz duvar bildiğin ne varki orda?? "dedi. Bende ya hiç işte diye geçiştirdim. Çünkü ateşin yaptığı bu şeyleri ablama anlatmak istemiyordum ben ne olursa olsun ateşi sevmeye devam edicektim. O sıradada ateşin bana baktığını gördüm ve ne oldu biliyormusunuz bende ona bakmak için kafamı çevirmiştim. Allah kahretsin ki görmüştü. Sanırım ablamlarda görmüştü ki ki hepsi kıkırdayarak ayağa kalktı ve hep bir ağızdan HAVADA AŞK KOKUSU VAR diye bağırmaya başladılar bir yandan da gülüyorlardı ateşe baktığımda çoktan sert ve sinirli haliyle merdivenlerden çıkıyordu. son anda bana bakarak çok kızgın bir bakış attı ve merdivenleri daha hızlı bir şekilde çıkmaya devam etti. İşte o an yine çok üzülmüştüm. Kalbimin acıdığını hissedebiliyordum çünkü tam kalbimin orda bana baskı yapan bir ağrı oluşmuştu, daha fazla dayanamayıp gözyaşları içinde çantamı alıp evden çıktım. Çok ama çok hızlı koştum. 10 dakikalık bir koşuşun ardından dar Sokaklı simsiyah evleri olan bir sokağa gelmiştim o an içim ürpermişti. Çünkü nerde olduğumu bilmiyordum ve tam o sırada arkamdan siyah eldivenli soğuk bir el ağzımı kapadı ve bacaklarımdan tutup beni zorla bir cipe bindirdi ben arabadan inmeye çalışırken bir yandanda gözyaşları içinde bağırmaya çalışıyordum adamda daha fazla dayanamayıp kafama sert bir sopayla vurdu sonrası ise karanlık.....
ELİNANIN AĞZINDAN ;
Hepimiz şaşkın bir şekilde çarpılan sokak kapısına bakıyorduk. Biz sadece şaka yapmak istemiştik fakat ikiside gerçekten çok sinirlenmişti birden yukarıdan çarpılma güm pat ve cam kırığı sesleri duyduk büyük ihtimalle ateşin odasından geliyordu. Cem'de hemen ateşi sakinleştirmek için su ile yukarı çıkmıştı. Bizde bir süre bekledikten sonra emily hala dönmemişti. Daha fazla dayanamayıp cebimden telefonu çıkardım ve aradım fakat aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor diyordu. O kadar çok korkmuştum ki Ellerime baktığımda tüm tırnaklarımı yemiştim. Babamı arıyamazdım çünkü onlara emilye iyi bakacağıma dair söz vermiştim. Biraz daha bekledikten sonra daha fazla dayanamadım ve portmantodan ceketimi alıp "ben emilyi bulmaya gidiyorum" deyip çıktım. Rüzgarda peşimden gelmişti. Ikimizde sokaklarda emily nerdesin !!! Diye bağırırken etraftan emilye dair hiç bir ses gelmiyordu. Bizde rüzgarla böyle bulamayacağımızı anladık ve yoldan geçen insanlara emilyi tanıtarak böyle bir kız çocuğu gördünüzmü diye sormaya başladık fakat yarım saatlik çabamızın sonunda emilye dair hiçbir iz bulamadık. Tam o anda da yağmur yağmaya başladı. İçime kötü bir his doğmuştu. Endişeli bir şekilde rüzgara dönerek;
(Elina): rüzgar bence polise gidelim lütfen dedim.
(Rüzgar): bencede polise gidelim dedi.
Ve Cem'lerin evlerinin önüne doğru hızlı adımlarla yürümeye başladık. Çünkü araba Cem'lerin evlerinin önündeydi. Bu arada dikkat ettiğim bir şey daha vardı. Ben ne kadar endişelenir veya üzülürsem yağmurda o kadar şiddetleniyordu. Sanırım kötü bir şey olmuştu. Gözlerim dolmaya başlarken birden popomda telefonum titreşti. Hemen alıp baktım bir mesaj gelmişti ama özel numaradandı rüzgara göstererek mesajı açtık ve okumaya başladım.
Özel numara= kardeşin emily bizim elimizde eğer polise gider veya polisle ilgili bir şey yaparsan kardeşin ölür adresi 1-2 Dakika'ya atıyorum. Emilye karşı ne istediğime gelirsek emilye karşı bir erkek istiyorum o kadar size iyi şanslar 2 günlük süreniz başladı.
Mesajı okuduktan sonra yaptığım tek şey ağzım açık bir şekilde ekrana bakarak ağlamaktı. Çünkü şuan yapıcak hiç birşey bilimiyordum.
Bölümmmm sonuuuu inşallah beğenmişsinizdir. Vote ve yorum eksik etmiyoruz. Bu arada derslerim yoğun olduğundan pek sık bölüm yayınlayamıyorum. Birde okuma sayısının artmasını bekliyorum. Ve eeee sizi çok seviyorum hadi görüşürüzzz :) :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme desem
Teen FictionBirbirlerini çok seviyorlar...Önlerinde hiçbir engelleri yok....Fakat her zaman olan çok kötü birşey var. Hayatlarından hep birileri eksiliyor. Ama yinede dayanmaya çalışıyorlar. Çünkü onlar birbirlerini çok seviyorlar. Çünkü onlar çok aşık. En öne...