~ÖLÜM!!!~

1.4K 190 62
                                    

Üzücü bir bölümle karşınızdayım sahiden dram içeriyor birtanelerimm inşallah beğenirsiniz :) :)

Arasıda komşuya bıraktıktan sonra kendimde bir eksiklik hissettim. Tabi ya para almamıştım rüzgara dönüp;

(Elina): rüzgar ya yanıma para almayı unutmuşum hemen bir eve gidebilirmiyiz dedim.

(Rüzgar): tamam aşkım hadi dedi.

(Elina): aşkım ha hoşuma gitti dedim gülümseyerek.

Rüzgarda gülmüştü eve vardığımızda Rüzgar salonda bekliyiceğini söyledi.bende rüzgara;

(Elina): hani annem demişti ya sana kredi kartı bıraktım diye onu alıcam ben dedim.

(Rüzgar): tamam aşkım al gel sen ben bekliyorum dedi.

Sonra ben hemen annemin odasına çıktım ve beyaz dolabın arkasına elimi soktum. Elime bir kart ve kağıt geldi ikisinide alıp baktım.kart zaten bir kredi kartıydı. Ama bu kağıtta neyin nesiydi kağıdı açıp okumaya başladım.

Sevgili kızım elina
Kızım nasıl başlıycağımı bilmiyorum ama ilk önce şunu bilki seni çok seviyorum son bu 3 aydır akciğer kanseriydim ve bu 3 aydırda sana para biriktiriyorum. Sana bıraktığım kartı istediğin gibi harca babanla konuştum. O Herseyini ödüycek. Şu bir haftada aslında işte değildim kızım. Hastalığım şiddetlendigi için yurt dışında bir hastaneye gittim. Tüm bunları planlanmıştım. Sana attığım o mesajı bile 3 aydır nasıl olucağını biliyordum. Bunu bir veda mektubu gibi kabul etme ama belki şuan ölmüş bile olabilirim. Yani sen bunu okurken. Zaten bu mektubu yazmamın tek sebebi ölümümü görmemen. Çünkü buna dayanamam beni son kez kötü halde görmeni istemiyorum. Seni çok seviyorum kızım sakın kendini üzme olur mu ???
Seni çoook seven annen.....

Şoktaydım yoksa bu bir şaka mıydı elimde o mektupla koşturarak aşağı indim. ağlıyordum. Rüzgar hemen yanıma gelerek;

(Rüzgar); elina ne oldu?? Deyip sarıldı,

Sadece elimdeki kağıdı gösterebilmiştim. Rüzgarda alıp okumaya başladı. Bende hemen telefonumu aldım ve annemin bana attığı mesajdaki numarayı aradım. Rüzgar eliyle hopörlere almamı isteyince hemen telefonu hopörlere alıp dinlemeye başladık. birden telefonu bir kadın açtı;

(Elina): şey ben annemle görüşmek istiyorum. Adı alev ray dedim.

(Kadın): hatta kalın efendim dedi.

(Elina): tamam diyebilmiştim.

Endişeli bir şekilde beklerken gözyaşlarımı dindirmeye çalışıyordum. Birden kadın;

(Kadın): maalesef hanımefendi anneniz dün gece saat 3.08 de hayatını kaybetmiş. Dedi

Birden telefon kapandı kafamda sadece o kadının sesi vardı. 3.08 de hayatını kaybetti. Saat 3.08 de hayatını kaybetti. Başım Dönmeye başlamıştı. Annem ölmedi yalan diye bağırdım. Rüzgar bana tam sarılıcakken telefonumu alıp koşmaya başladım. Kapıyı hızla çarpmıştım. Neredeyse kırılacaktı o kadar hızlı koşuyordum ki hissiz gibiydim. Birden yağmur yağmaya başladı. Gittikçe şiddetleniyordu. Anne ağlama diye bağırdım. Kesin annem ağlıyordu çünkü annem küçükken hep bana eğer yağmur yağarsa sevdiğin biri ağlıyordur. O yüzden korkma çünkü ozaman daha çok ağlar derdi. Bende o zaman susardım ama şimdi korkuyordum ve ağlıyordum. Yağmurda daha çok şiddetleniyordu.

(İçimdeki ses)= koşmak ve ağlamak anneni geri getirmiycek elina diyordu.

Kafamda birileri annen gelmiycek işte o seni bıraktı diye bağırıyordu. Artık dayanamayacaktım. En son bir demire tutundum ve düştüm. Hatırladığım son şey buydu.....

4 SAAT SONRA;

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim buradan nefret ediyordum. Başımda bir kız rüzgar bulutlar ve alyalar vardı. Sinirliydim hızla kalkıp serumumu sökmeye çalışınca hemşireler beni durdurmaya çalıştı. Daha fazla direnmeyip kendime geldim ve ağlayarak yatağa geri yattım. Arkadaşlarım beni teselli etmeye çalışıyorlardı ama nafile şuan kimse beni mutlu edemezdi. Çünkü annemin ölümünü kabullenemiyordum. Birden alis bana doğru geldi ve köşede duran kızı işaret ederek;

(Alis): seni ada kurtardı elina sinir krizi geçirip yere düştüğünde başını sertçe yere çarpıp biraz kan kaybetmişsin adada seni bulup buraya getirdi ve telefonundan bizi aradı. Kan grubunuz uyuştuğundan da kanıda sana o vermiş. Dedi

Bende adaya teşekkür edip çevremdekilere dışarı çıkmalarını sadece adanın kalmasını istediğimi söyledim. Onlarda kabul etti. Hepsi dışarı çıktığında yavaşça yattığım yerden doğrularak adaya;

(Elina): meraba ada şey beni bulduğunda nasıldım yani beni nasıl fark ettin??

(Ada): bir çeşit kriz geçiriyordum ve anne ağlama diye sayıklayıp ağlıyordun. Sonrada kafanı yere vurmaya başladın bende gelip seni durdurmaya çalıştım. Bir sorunun mu vardı bana anlatabilirsin ??

(Elina): şey evet annem ölmüş uzun hikaye dedim ve gözümden bir damla yaş aktı.

(Ada): başın saolsun üzüldüm benim de annem yok ve babamda yok dedi üzgünce,

(Elina): istersen sende bana anlat rahatlarsın dedim.

(Ada): ben küçükken annem ve babam bir kazada ölmüş benide amcam almış yanına ama her gün sarhoş olduğu için beni dövüyor dedi . Ağlayarak.

(Elina): ada bana bir sürü para kaldı ve bu paralarla napıcağımı bilmiyorum. O yüzden sana benim evimin yanındaki satılık evi tutmak istiyorum ve benim okulumda okumanı istiyorum tüm masraflarını ben karşılıycam lütfen kabul et dedim.

(Ada): bilmem ki yani sana yük olmak istemiyorum kabul edemem dedi.

(Elina): bunu evet olarak kabul ediyorum dedim ve adaya sarıldım.

Sonrada rüzgarlar felen  içeri girdi. Bende onlara olan bitenleri onlara anlatıp su'nun telefonundan adanın amcasını aradım ve adanın amcası dünden razı olduğundan kabul etti. Bende adaya sarılarak hoşgeldin aramıza dedim ve rüzgara dönüp;

(Elina): aşkım eğer baban izin verirse arasla bana taşınırmısınız. Yalnız kalmak istemiyorum dedim.

(Rüzgar): tabi Aşkım yarın hallederiz o işleri dedi be bana sarıldı.

Yüzümü yaklaşarak göz yaşlarımı sildi ve anlımı öptü. Ağladığımı bile bilmiyordum. Sanki yaşamayan hissiz biri gibiydim ama güçlü durup dayanmaya çalışıyordum çünkü artık bana yapma ağlama diyecek ve destek çıkıcak bir annem yoktu birdaha da asla geri gelmiycekti. Ama onun tüm bu bağırışlarını bana sarılmasını, kokusunu herşeyini çok özleyecektim. Fakat artık yoktu işte. Artık sadece ben ve rüzgar vardık. Rüzgarla Elina'nın hikayesi........

Gittikçe okuma sayısı artıyo beni çok sevindiriyorsunuz ama okuduktan sonra birde beğenseniz lütfen ne diyeceğimi bilemiyorum :) sizi çok seviyorummmm :D ama haftaya böyle hergün bölüm yazamıycam çünkü sınavlarım var ama yazmaya çalışırım bay kuzucuklar......... :) :)

Gitme desemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin