~MESAJJJ!!!!~

2.3K 252 80
                                    

Multimedia da elina :) yani Saygıdeğer baş karakterimiz 😂

Bugün biraz garip geçmişti. Daha okulun ilk  gününden kavga kavga kavga sanırım okula hiçte iyi bir başlangıç yapamamıştım. Ama güzel yanlarıda vardı tabi rüzgarı tanımıştım.

Bunları düşünürken özürlü surat hâlimle eve girdiğimi bile fark edememiştim ki Kafamı kaldırdığımda annem ve o meşhur terliğini ile evde sinirli bir kovalamaca yapıp hızla odama vardım. Ve kapıyı kilitledim neden kapıyı kilitlediğimi bilmiyorum ama 10 yıldır hoşuma gidiyo vallaha.

20 DAKIKA SONRA;

Gözlerimi yavaşça araladığımda Uyuya kaldığımı anlayıp yanımda duran  saate baktım. saat daha 17.58 yani çok erkendi. Bende hemen telefonumu kominidinimden kaptığım gibi instegramda su ile alyayı aramaya başladım. Bu arada su ile tanıştım çoook tatlı bir kızdı ve bir o kadar da  daşşş vallaha. Tabi siz su'nun nasıl bu kadar güzel olduğunu anladığımı sorarsanız şöyle açıklarım ki %100 erkekler hep  suyu gözetliyor ve her gün en az 10 kere felen çıkma teklifi ediyorlar. Fakat kötü olan kısım şu ki su şuana kadar kimse ile çıkmamış tecrübesiz  tatlı ergenim benim.

Aslında bende birkaç kişi ile çıktım ama hiçbirine aşık değildim sadece 7. Sinıfta Taner diye bir çocuğu çok sevmiştim fakat oda bir kere bile bana bakmadı tabi o zaman diştelli iğrenç bir kız olduğum için hala iğrencim o ayrı bir konu, her neyse  konumuz bu değil. Konumuzun ne olduğunu bile bilmiyorum, ama sanırım konumuz rüzgar. Rüzgar demişken nasıl biri olduğunu bilmek için telefonumu alıp  rüzgarı araştırmaya başladım. 15 dakikalık araştırmam sonucunda instegramdan ve  faceden istek atıp telefonumu komidine geri bıraktım ve rüzgarı düşünmeye başladım.

1 SANIYE SONRA;
Ohaaa aa kabul etti oysa sadece 1 saniye olduuuu tabiki ben hemen fotolarına bakmaya başladım çüşşşşş amma takipçişi var bunun tabi taş çocuk olunca koşturuyor kızlar ayyyyy çokta güzel çıkmış  ve Birdennnnn;

Neeeeeee rüzgar akay tüm fotolarımı beğenmiş miiii!!!! Yok yok abartmayalım sadece 5 fotoğraf ama  sanırım kalp krizi felen geçiriyorum.

15 DAKIKA SONRA;
Tam 15 dakikadır yatakta hoplayıp zıplıyorum.  Allah yataktan çıt diye ses geldi kırılacak şimdi en iyisi ineyim.

Kıkırdayarak Yataktan indikten sonra dönen sandalyeme oturdum ve annemle birdaha terlik Show yapmak istemediğimden okula biraz daha kendimi vermeyi düşündüm. Çünkü kadının terlikleri sancan "Demir" kıçım acıyo yeminlen.

Rüzgar işini de Allah'a şükür  bitirdikten sonra alya ve su'nun numarasını da rehbere kaydettim. Alya'yı "kuzummm birtanem" diye su'yu da "hayat kaynağım su'yum" diye ekledikten sonra günlüğümün kapağını açıp deve gülüşümle yazmaya başladım.

15 SAAT SONRA;
Oha çüşşşşş deve 19.00 de uyumuşum ayyyy bugün okul vardı dimi unutmuşum. yicem tokadı oturcam yine. Dur bi saate bakıyım ohhhh saat daha sabah 4.30 bu arada sabahları ben hep böyle erken kalkmam bu ilklerimden biri değerimi bilin vallaha;

45 DAKİKA SONRA;

Duştan yeni çıktım 45 dakikadır banyoda mıydım?  Ne çabuk geçti zaman yaaa. Neyse vakitle hiç işim yok amacım rüzgarın gözüne güzel gözükmek bakalım bugün ne giysem derken hemen ayıcıklı kilodumu ve siyah atletimi giyip ders programına baktım.
Yessssss ilk iki ders beden. Bende dolabımdan hemen mavi Nike şortumu ve pembe Nike tişörtümü altımada siyah Nike ayakkabımla tam tarzım işte nedense pembe ve mavi çook hoşuma gidiyor. Tabi ikisi bir arada olursa. Bide Adidas'ı pek sevmiyorum. Nike aşkım benim  ama Adidas'ta güzel şimdi uydurmayalım. Neyse ne diyorum ben ya iyice saçmaladım.

Aşağı indiğimde aynadaki görüntümü gördüğüm an depişerek yukarı çıktım. saçlarım  aynen korku filmlerinden fırlamış canavar görüntüsünü andırıyordu. Bende  hemen fön makinemi alıp saçlarımı düzleştirdim ve güzel gözükmesi için uçlarına hafif bir dalga yaparak şampuan reklamlarında ki kızlara benzedim. Sonra bunların üstüne üstlük ne olsun annem uyanmayı unutmuş ve servis şuan ölürcesine korna çalıyor. Nasıl bir Telaşa kapıldım nasıl bir Telaşa ama yinede yılmadım ve süper hızlılığım ile çantamı kapıp aşağı indim ve servise bindim. Hemen kendime cam kenarında güzel bir yer bulduktan sonra telefonumu açıp saate baktım. Saat 8.00 di. Yuh artık tam 3.30 saat kalkınca ne yaptım ben. Zaten karnımda çok aç. Bunun verdiği hayal kırıklığı ile kulaklıklarımı kulağıma takıp güzel hayal dünyama daldım ve gözlerimi sımsıkı kapadım.

OKULA GELINCE;

Servisteki amca iki saattir bana sesleniyormuş. Nasıl da uyumuşum öyle herkesin içinde ayı gibi ya rezil oldum valla rezil! Rezil!....

Okula girdiğim an hızla sınıfa çantamı atıp kantine koşturdum 2 tost ve ice tea şeftali alıp en köşedeki masaya oturdum. İki tost olayına gelirsek bir tost beni kesmiyo.

Ben ayı gibi tıkınırken önümdeki sandalye birden çekildi ve bende alya yada su'dur sanıp öküz gibi Yemeğe devam ettim. Bir süre sonra kimseden ses çıkmayınca Kafamı kaldırdım ve birde ne olsun karşımda pis sırıtışı ile yakışıklı rüzgarrrr oha çüşşşşş deve ne ben ağzı açık ona iğrenç görüntüm ile bakarken o bana gülüyormu yani. Birden suratım asılmıştı. Onun için bu kadar hazırlanmadan sonra bu olayı hiç ama hiç planlamamıştım. Fakat azda olsa toparlanıp konuşmaya çalıştım.

(Elina): selam rüzgar.

(Rüzgar): selam açlıktan çıkmış gibisin hayvan gibi yiyorsun deyip gülmeye başladı.

Bende ne oldu bilmiyorum ama o kadar çok kızardım ki hızlıca kalkıp kızlar tuvaletine hızla girdim ve kapıyı çarpıp kilitledim aynadaki görüntüme bakınca ağlıyordum. Neden ağladığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Fakat bir kıza böyle dememeliydi. Birden kapı zorlandı ve Alyanın o endişeli sesini duydum. Bende hemen gözyaşlarımı silip kapıyı açtığım gibi alyaya sarıldım.
Ne olduğunu anlamamıştı ama yok birşey geçti gibi şeyler söylüyordu. Sonunda ağlamayı kesip ona herşeyi anlattım oda ;

(Alya):malın teki elinam onu mu önemsiyorsun dedi.

Belki de önemsiyorumdur ya ona aşık olduysam yok yok olmamışımdır. sevmiyorum ben onu işte. Fakat onu görünce içimde bir kıpırtı oluyor. Yani değişik bir his. Anlatamıyorum işte anlatamıyorum. Of bu hayat offfff......

OKUL BITINCE SERVISTE;

Sonunda servisten indim ve eve girdim annem yoktu bende şeytan tohumunu izledim hiç korkunç değildi ama annem durmadan etkilenirsin diyor. umrumda değil bana birşey olmaaaaz.

2 SAAT SONRA;

19 tane çukulata yedim ve model dinledim . Depresyondayım sanırım bununla ilgili testler yaptım hafif bir depresyon geçiriyorsunuz dedi ama bence hiçte
hafif değil. Çünkü rüzgarın bana yaptıklarından ve of aptal kafalı elinanında rüzgarın yanından kaçtığından birdaha kesin ona bakamıycam. Diye düşünürken birden telefonuma bir mesaj geldi. Of valla ödüm patladı. Annem haklı vallaha korku filmi azıcık insanı ürkütüyor.

(050**********): selam ben rüzgar bugün yaptığımdan dolayı özür dilerim sinemaya gidelim mi?

(Elina): rüzgar sen misin ve olur  kaçta ve nereye ???

(050*********): evet benim ayrıca sinema süpriz akşam seni almaya gelirim ;)

Neeeeee rüzgar akay beni sinemaya götürücekkkk. Bu arada rüzgar benim telefon numaramı nasıl buldu???? çünkü mesaj whatsapp tannnnnnn ??????? Bismillah ne oluyor ya :) :)

İşte buda ikinci bölüm inşallah beğeniyorsunuzdur. gerçekten emek harcıyorum :))) ve sizi çoook seviyorum...

Gitme desemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin