~GÖT OLDUN ALEV !!!!~

844 103 72
                                    

Meraba aşklarım bölüm çok hoşuma gitti çünkü Alevi göt ediyoruz ve multimedia da çok güzel dimi valla benim çok hoşuma gitti beğendiyseniz sizde belirtebilirsiniz yorumda. Her neyse işte öyle size iyi okumalrrrrrr anlamlı söz altta ;
-Mavi renk göz severmisin?
~hayır
-Neden?
~ çünkü seninkiler kahverengi.( bu sözü kıvırcığıma armağan ediyorum :)

ELİNANIN AĞZINDAN ;

Kulağımın zarını patlatan o silah sesi kafamda yankılanıyordu. Depoda göreceğim şeyler kötü olsa bile deponun içine doğru koşmaya devam ettim. Gerçekler çoğu zaman acı ve üzücüydü ama onlara alışmalıydık. Çünkü birşey yaptıysan geri döndüremez veya getiremezdin. O yüzden yapmadan önce düşünmen gerekirdi. Tüm bunları düşünürken içimden emilye birşey olmaması için dua ediyordum.
####################
Deponun önüne vardığımda rüzgarlarında peşimden geldiğini yeni farketmiştim. Kendimizi hızlıca deponun içine atarak aynı anda "emily nerdesin" diye bağırdık. Tabiki emilyden ses çıkmamıştı. Sessiz ve karanlık olan bu iğrenç yerde yürümeye başladık. Ilerledikçe yol gibi birşey aydınlanıyordu. Bizde etrafı daha iyi görüyorduk. 5 dakikalık bir sürenin ardından önümüze büyük bir kapı çıkmıştı. Babam hızlıca kapının kolunu çevirip kapıyı ittiğinde bizde kendimizi kokan o pis odaya attık. İşte o an sanki bir korku filmindeymişiz gibi hissettim. Kafamızı yavaş ve ürkek bir şekilde sağa doğru çevirdiğimizde gördüğümüz manzara karşısında ağzımız açık bir şekilde beklemeye başladık. Şuan önümüzde emily yanında bir adam ve yerde kanlar içinde yatan birkaç kişi vardı. Adam bizi görünce hızlı bir şekilde yanımıza gelerek olayı anlatmaya başladı;

(Bilinmeyen adam): bakın kimseyi öldürmek istemedim ama küçücük bir kızın önümde ölmesini izleyemezdim. bende tam küçük kızı öldürecekleri anda tetiği çektim ve herşey biranda oldu ama merak etmeyin polise gidip herşeyi anlatıcam çünkü onurlu bir adamım dedi.

Hepimiz adama teşekkür ederken babamda adamın elini sıkarsak bunu kimin ve neden yaptırdığını sormuştu adamda babamın elini bırakarak yeniden olayları anlatmayı başladı.

(Bilinmeyen adam): bunu yaptıran alev hanım, kendileri küçük kızın annesi olur. Ayrıcada bunu yapmamız için Bize yüklü miktarda bir para verdi. Ben istemedim ama şefim beni öldürmekle tehdit ettiği için buraya geldim olay bu dedi.

Babam şaşkınca adamın suratına bakarken biraz da olsa kendini toparlayıp. "Emin misiniz?" Diye sordu. Adamda kafasını sallayarak evet diyenkarşılık verdi. Babam da sinirli bir şekilde kafasını sallarken biz kızlar topluluğu olarak koşarak emilyinin yanına gittik ve ona bir güzel sarıldık. Oda "ablammmm" diye ağlamaya başladı. Biz emilyinin sırtını sıvazlarken bir 5 dakika sonra emily ile yavaşça birbirimizden ayrıldık. rüzgarda emilyi kucağına alarak onu iki yanağından öptü ve "Hadi sen uyu kucağımda bitanem" dedi. Bende o sırada gülümseyerek rüzgarlara bakıyordum ve aklımdan rüzgarın çok iyi bir baba olabileceğini düşündüm ama Alyanın bana seslenmesiyle güzel hayalim sona erdi. O sırada da alya ve bütün kızlarla birlikte dışarıda polislerin olduğunu görerek topluca dışarı çıktık. Gördüğümüz manzara karşında ikinci kere ağzımız açık bir şekilde beklemeye başladık. Şuan ise polisler Alevi ve emilyi kurtaran adamı tutuklamış babamda aleve doğru bakarak " senden boşanıcam çocuğumuda yanıma alıcam. Seni  ruh sağlığı bozuk karı diye bağırıyordu". Alev ise "hayatım ben öyle birşey yapmadım yalan söylüyorlar" diye polislerin ellerinden kurtulmaya çalışıyordu. Babam ise "o hapishanede çürüyeceksin yaptığın herşeyi ödüyceksin boşanma kağıdını oraya  gönderirim" diyerek bizim yanımıza geldi ve "kızım ben yurt dışına gidiyorum artık burda kalmak istemiyorum burada çok kötü anılarım oldu ama sen hiç merak etme her ay ve her istediğiniz de geleceğim" deyip arabasına bindi ve gitti . Bende babamın giden arabasının arkasından gözyaşları içinde bakarak rüzgarda saçlarım uçuşmasına izin verdim. Babam beni bırakmamıştı geleceğini söylemişti ama Annemde öyle söylemişti. Ya yalan söylüyorsa ya oda kendine birşey yaparsa bunun verdiği üzüntüyle halsiz adımlarla ileriye doğru yürümeye başladım. Arkadaşlarımda peşimden geliyordu. O sırada hepsi koşturarak bana yetiştiler ve bana sarılarak "sen hiçbir zaman yalnız değilsin sakın bunu unutma her zaman biz varız "dediler. Daha çok duygulanıp bende onlara sarılarak "siz olduğunuzdan beri hiç yalnız hissetmedim ki"dedim. Daha da çok ağlamaya başlamıştım. Ama bu sefer üzüntüden değil sevinçtendi. bu kadar ağlamamın sebebi de çok duygusal olmamdı. Sonuçta bir akrep burcuyum yani kıskanç inatçı duygusal ve sabırlı.
#############################

Gitme desemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin