Mutimediada gece,Venüs,kübra,Nil ve güneş var :) ;)
Nil'in ağzından ;
Kafe'de birşeyler içmeye gelmiştik bir anda ne görelim sevgili kardeşim bahar ve ezik arkadaşları. Zaten güneş elinayı gördüğü an suratını asmıştı. gece herzamanki gibi pozitif olmaya çalışıyor ama gülmüyordu. Venüs bugün ismi ile dalga geçildiğinden iki erkeği dövmüş ortama soğuk hava yayıyordu. kübra ise her zaman ki gibi telefonundan Emre'nin fotoğraflarına bakıyordu. Kısacası onlar orada gülerken biz gülemiyorduk.
Bazen onlar gibi olmayı isterdim diye düşünmediğim olmuyordu çünkü çok eğleniyorlardı.ortamın sessizliğini bozmak için ;(Nil): kızlar baharlar bu gece pijama partisi yapıyorlar hemde bizim evde dün baharla su konuşurken duydum bizde yapmalıyız. Hemde bugün.
(Venüs): bana uyar kankkiler
(Güneş): olurrrrrrr
(Gece): aynen süper fikir
(Kübra): evetttttttttt Emre'nin fotoğraflarına bakarız
Tüm kızlar heyecanlanmış gibiydi. Kızlara ben baharların masasına gidip haberimiz yokmuş gibi söylüyorum kankkiler çünkü odamız aynı tamam mı ama çok büyük hadi ben söyleyip geliyorum .Elina'nın ağzından;
Nil bize doğru yaklaşıyordu ne diyecekti ki gıcık tam masamızın önünde durdu ve;
(Nil): bahar haberin olsun bugün odada arkadaşlarımla pijama partisi yapıcam.
(Bahar): ama Nil bizde bugün pijama partisi yapacaktık .
(Nil): ozaman birlikte yapalım ben anlamam bizde yapıcaz konu kapandı.
(Bahar): tamam Nil of ...
Nil masasına gittiğinde aramızda konuşmaya başladık.
(Su): kesin bilerek yapıyorlar.
( alis): belkide arkadaş olmak istiyorlardır .
(Elina): belkide hadi gidip eve hazırlanalım akşam baharlarda görüşürüz .
Birbirimizle anlaştıktan sonra bir taksiye binip eve geldim ve hemen hangi pijamayı giyeceğimi seçmeye başladım.
Nil'in ağzından ;
Baharların kalktığını görünce bizde kalktık ve vedalaşıp akşama görüşürüz dedik.
Baharın arkasından hızlıca koşarak;(Nil): baharrrr durrrrr
(Bahar): ne var Nil ???
(Nil): şeyy ben biraz konuşmak istiyorum eve birlikte gidelim mi ??
(Bahar): tabi gidelim ne konuşucaz ?
(Nil): evde konuşuruz
(Bahar): tamam.
Bir taksi çağırdım ve ikimizde binip gitmeye başladık. Bahara neden böyle birşey dediğimi bilmiyordum ama eskiden çok yakındık yolda gördüğüm kardeş ilişkilerini çok kıskanıyordum. Baharla yine iyi anlaşıp gülmek eğlenmek istiyordum bunları bahara anlatıcaktım ve diğer kızlarında birlikte aralarını yapabilirdik tek sorun elina ve güneşin rüzgarı sevmesiydi. Rüzgarında birini tercih etmesi gerektiğinden kavga edeceklerdi bunun olmasını istemiyordum.
Taksi durduğunda parayı baharla ödeyip eve girdik annemle babam yoktu. Ikimizde odamıza çıktık. Ve ben tüm duygularımı bahara söyledim.
Ne olduğunu anlayamamıştım ama baharın gözleri doğmuştu ağlıyordu. Birden bana sarıldı ,kendimi çok iyi hissetmiştim onu özlemiştim.bende kollarımı açıp ona sarıldım.BAHARIN AĞZINDAN;
Böyle olucağını hiç düşünmemiştim.7 yaşımdan beri hep bugünü bekliyordum sonunda olmuştu.onu çok özlemiştim. Nilden ayrılınca bir süre birbirimize bakıp gülümsedik.nili ağlarken hiç görmemiştim.garip gelmişti.
Kapı çaldığında ikimizde aşağı koştuk.kapıyı gülümseyerek açtık bizim hailimizi gören kızlar mal gibi bakıyorlardı.
Bizde aynı anda gülümseyerek biz barıştık dedik. Şaşkınlığını atlatamamış 8 malı içeri aldık,ve odamızı gösterdik beğenmişlerdi sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme desem
Teen FictionBirbirlerini çok seviyorlar...Önlerinde hiçbir engelleri yok....Fakat her zaman olan çok kötü birşey var. Hayatlarından hep birileri eksiliyor. Ama yinede dayanmaya çalışıyorlar. Çünkü onlar birbirlerini çok seviyorlar. Çünkü onlar çok aşık. En öne...