~TAŞINMA~

1K 180 35
                                    

Mutimediada ada iyi okumalarrrrrr :)

Eve geldiğim an annemin odasına çkmış ve yastığına sarılarak kokusunu içime çekmiştim. Sonra tüm odayı düzeltip kapıyı kapattım ve kilitledim benden başka kimse bu odaya girmiycekti. Hafif ağlamaklı bir şekilde aşağı inince tüm kızlar ve erkekler salondaydı. Arasta rüzgarın kucağındaydı. Sanırım rüzgar arası çok tembihlemişti ki sadece üzgünce suratıma bakıyordu. Bende cemleri yanıma çağırıp;

(Elina): Cem kredi kartını masanın üzerinden alıp yandaki evi adaya satın alın ve içine adanın istediği eşyalarla doldurun güneş sizde adanın okul işini halledermisiniz rüzgar sende yukarıdaki oturma odasını arasın odası benim yanımdaki odayıda kendi Odan yap olur muu ?? Dedim.

Herkes kabul ettikten sonra rüzgarda küçük bir araba tutmuş ve kendi evindeki eşyaları buraya getittirmişti. Herkes işini yapmaya gidince benim yanımdada alya Nil alis ve kübra kaldı. Alisle kübra yemek yapmak için  mutfağa gidince alya ve nilde saçımı okşamaya başlamış aynı zamanda da ikiside bana dönerek ;

(Alya/Nil): ne zaman istersen yanına geliriz demişlerdi.

Onların konuşmasını dinlerken arasın kapı aralığından sessice bana baktığını gördüm ve yanıma çağırdım. Gülerek yanıma geldi ve kucağıma oturarak sıkıca bana sarıldı. Bende  ona sarıldım. Sonra Aras bana bakarak ;

(Aras): ben şeni hep şevicem dedi.

(Elina): bende seni hep sevicem arasımmmm dedim.

Sarılmamız bitince Aras mahcupça birşey sormak istiyorda soramıyormuş gibi yüzüme baktı.

(Elina): bir şey mi var arasımmm diye sorunca,

(Aras): şey elina aba şenin  işin var biliyoyum ama ben açelyayı özledimm. Gidebilirmiyiz lütfenn dedi.

(Elina): tabi arasçım dur hemen alis ablana söyleyeyim. Dedim.

Sonrada arasın elinden tutup mutfağa giderek alise arası açelyaya götürmesini rica ettim. Oda zevkle kabul etti. Çünkü alis açelyanın abisi Berk'i seviyordu. Onu görme bahanesi ile gidecekti. Annemin ölümünden bu yana ilk kez gülümseyip görüşürüz demiştim.

(İç ses)= sen hep böyle gül elina üzülmek birşey kazandırmayacak tamam mı diyordu.

Aslında bir yandan da iç sesim haklıydı. Kendimi bu kadar üzersem annemde beni görüp üzülecekti. Bende bu yorgun hâlimle ne yapacağımı bilemeden koltukta derin bir uykuya daldım.

2 SAAT SONRA;

Uyandığımda odamdaydım. Yavaşça yatağımdan kalktım ve odamdan çıktım. Çıktığım anda da odama geri dönmüştüm. Çünkü arasın ve rüzgarın eşyaları odalarına getiriliyordu. Sanırım rüzgar beni görmüştü ki hemen odaya girdi. Ve bana sarılarak;

(Rüzgar): uyanmış mı benim miniğim dedi.

(Elina): uyandım aşkım odalarınızı mı hazırlatıyorsunuz dedim.

(Rüzgar): evet aşkım Aras çok mutlu oldu dedi.

(Elina): buna sevindim dedim hafif bir gülümsemeyle ve hemen ardından Ada'nın durumunu sordum.

(Rüzgar): ada evine yerleşti. Şimdi odasını düzenliyor okul işinide hallettik ve güzel habere geliyorum hazırmısın dedi.

(Elina): heyecanlı bir şekilde hazırım dedim biraz bağırarak.

(Rüzgar): yarın karne günü biliyorsun. Sömestır tatili için bir hafta  uludağı ayarladık. Herkes geliyor alis için Berk bile geliyor dedi. Gülerek,

(Elina): çok sevindim teşekkür ederim iyki hayatıma girmişsin dedim.

(Rüzgar): hadi bakalım dramın sırası değil. Gece ve Nil aşağıda seni bekliyor. Çağırıyım. Gelsinler valizini hazırlayacaksınız dedi.

Ve koşturarak aşağı indi. Daha 1 dakika geçmeden kapım hızlıca açılmıştı. Nil ve gece gülümseyerek yanıma geldiler.
Gece benimle konuşurken Nil Dolabımın kapaklarını açmış. Kiyafetlerimden bu mu? Şu mu? Diye soruyordu. Gece ile bende seçiyorduk. Bu bir saatin sonunda valizimi hazırlamıştık. Doğruyu söylemem gerekirse eğlenmiştim. Zaten annemde mektubunda benim üzülmemem gerektiğini söylemişti. Bende annemin sözünü dinleyecektim. Sonra Nil ve gece gelip iki yanağımdan öptüler. Daha sonrada kendi valizlerini hazırlamak için kendi evlerine gittiler. Onlarda gidince rüzgar odaların bittiğini haber verdi. Bende kendi odamdan çıkıp arasın odasına gittim .
Odaya girdiğimde Aras kahkaha atarak koşturuyordu. Bende gülerek arasın yanına koştum ve arası kucağıma alıp döndürdüm. arası yere bıraktığımda;

(Elina): niye bu kadar mutluymuş benim kuzum dedim.

(Aras): açelya beni yanağımdan öptü elinaaaa diye bağırdı.

Bende kahkaha atarak çooook sevindim diye karşılık verdim. Sonra Aras bana dönerek;

(Aras): elina abla açelyaya abimin sana yaptığı gibi hediye vermek iştiyorum yaydım edeymisin. Dedi bebekçe konuşmasıyla,

(Elina): tabi kuzummmmm dedim.

Ve arasın elini tutup kendi odama götürdüm ve takı kutumu alıp Arasın önüne koydum. İstediğini seçebileceğini söyledim. Oda minik elleriyle kutuyu karıştırmaya başladı ve sonunda parılıtılı bir yüzük seçti. Valla iyi bir seçimdi. Yüzüğü kutudan aldıktan sonra küçük bir hediye paketine koyduk ve Sonrada açelyanın evine gittik.
Kapıyı açelyanın annesi Nalan teyze açmıştı. Bize gülümseyerek içeri geçin dedi.

(Elina): yok Nalan teyze teşekkürler Aras açelyaya bir şey verecektide dedim.

Nalan teyzede açelyayı çağırdı. Açelya geldiğinde Aras elindeki paketini açelyaya uzattı. Açelya şaşkınca paketi açtı ve içindekini görünce hemen parmağına takıp arasa sarıldı. Bizde Nalan teyze ile gülümsedik. Sonra Nalan teyze bana dönerek;

(Nalan teyze): elina kızım istersen Aras öğle yemeğini açelya ile yesin dedi.

Bende kabul ettim ve arası Nalan teyzelere bırakıp eve yürümeye başladım. Annemin ölümü beni çok sarsmış ve üzmüştü ama dostlarım yanımdayken artık beni kimse üzemezdi ve babam demek tüm masraflarımı karşılayacaktı görsün bakalım elina o adamı nasıl batıracak. O adamdan annem hıncını alamamışsa ben alıcaktım. Beni kimse durduramaz. Benim Adımda elina değilse o Adam'ı ba-tı-rı-cam işte bu kadar......

Bölümün sonu inşallah beğenmişsinizdir :)

Gitme desemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin