~SAHİL~

1.3K 204 56
                                    

Multimediada sırasıyla bulut ,Cem,Emre,rüzgar hepsi aşklarımmmm :D

RÜZGARIN AĞZINDAN ;

Elina okula geldiğinden beri hep güler olmuştum. Neden bilmiyorum ama beni güldürüyordu.Davranışları çok komik ve güzeldi. Bazen keşke sevgilim olsa diye geçirmiyor değilim.
Dünde Cem'in dediğine göre su ile öpüşmüşler keşke su yerine elina Cem'in yerinde de  ben olsaydım. Üfff malmıyım oğlum ben kız gibi şeyler düşünüyorum.
Ayrıca Eskiden babamdan hiç para istemezken bu aralar bayağı bir istiyorum. Ee yani adamın deve gibi şirketi var bir zahmet içki alcağına değerleri paralarından azıcık oğluna versin.
Tabi o verdiği paraları zaten kendime harcamıyorum. Adam tutup Elinayı takip ettiriyorum. Okuldan sonra ben yokken onu korumak amaçlı yaptım. Birde neler yapıp yapmadığını merak ediyorum. Ve tabiki bu adamları öyle bir gizli tutuyorum ki ajan olsa bulamaz yeminlen.

Zaten Elina'nın tatlı olduğunu bir tek ben düşünmüyorum.Küçük kardeşim arasa Elina'nın resimlerini gösterince gülüyor. Demek ki kızın bir çekiciliği var ki küçücük bir bebek bile anlamış.
Bu aralar sinirlerim bayağı bir bozuk zaten sınıftaki çocuklar elinaya çıkma teklifi etmeye çalışıyorlar bende elina belkide kabul eder diye o çocuklara para veriyorum susuyorlar. Ben bu öküzlerin amacını biliyorum kızı kullanmak için istiyorlar.

Birde Nedense artık Cumartesi pazarları sevmiyorum. Bulut ve Cem'de sevmiyor. Çünkü elinaları göremiyoruz. Zaten Emre'nin dünyadan haberi yok asosyalin teki biz ise ben elinaya, bulut alyaya Cem'de suya aşık. Maşallah hikayelerdeki prensler prensesler gibiyiz. Elina ayrı güzel bir prenses o başka konuda. Offfff ne diyorum ben. Salak rüzgar salak rüzgar.

Aslında biz bu akşam kızlarla sahile gidelim diye düşünüyorduk ama söylemeye götümüz yemiyor. Ne yapsak ki ya.

5 DAKİKA SONRA ;

Elinayla ilgili daldığım hayal bitince birden bana bir öküz cesareti geldi ve bulutu aradım.

(Rüzgar): alo kanka bugün kızları almaya gitsekte onlarla sahile felen mi gitsek diye düşündüm.

(Bulut): kanki süper fikir hemen diğerlerini arıyıp söylüyorum kızlara söyleme işi sende tamam mı??

(Rüzgar): tamam kanka hadi hoşçakal. Deyip telefonu kapattım.

Bu işi de hallettiğime göre sıra  elinaya mesaj atmaya gelmişti. Bende hemen rehberden Elina'nın adını bulup mesaj Bölümü'nü açtım ve;

(Rüzgar): elina şey bugün uygunsan akşam 8'de sahile gidelim mi diyecektim. Ama ikimiz değil sen ben,alya,bulut,Cem,su,arda,Nil,kübra ve Emre ne dersin?

(Elina): yuhhhh çüşşşş ohaaa kaç kişi olduk be   hem niye  gidiyoruz Napıcaz kii ??

(Rüzgar): hadi elina annen izin verir mi sen onu söyle??!

(Elina): annem sorun değil istanbula gitti. 3 gün yokk yehuuuu tekim evde.

(Rüzgar): bana neden evde tek olduğunu söylediğini anlamadım ama hadi neyse eee gidiyormuyuz sen onu söyle :)

(Elina): Birincisi sana bir çağrışım yapmadım. İkincisi tamam ama akşam 8'de kapımın önünde hazır olun 1 dakika bile gecikirseniz ayvayı yersiniz :) dedikten sonra;

Telefonumu masaya bıraktım ve gülümsedim.Seviyorum ben bu kızı ya......

ELİNA'NIN AĞZINDAN ;

Dıp tıs dıp tıs dıp tıs mal gibi dans ediyorum. Rüzgarı görücem yaşasın be!!!!!!!!!
Hemen depişe depişe aşağı indim ve telefonumu alıp;
Alya,su,Nil ve kübraya toplu mesaj attım. Bir dakika bile geçmeden hemen hepsi ok demişti. Yani geliyorlardı. Yes kopçaz akşam kopçaz........

Gitme desemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin