Mutimediada Elina'nın elbisesi ve maskesi bol voteli ve yorumlu bir bölüm olsun aşklarımmmm iyi okumalar :)
OKULDA 2. TENEFFÜS;
Nil ile kahkahalarla gülüyorduk. Benim dershanemdeki fenci pazar günü bana;
(Dershaneki fenci): pembiş Canımssss tahtaya kalk bi ayoool demişti.
Şimdi büyük gerçeğe geliyoruz bunları diyen kişi erkekkkk. Allahım tüm psikolojik sorunlular bizi buluyo ya bizde nille 10 dakikadır bunları düşünüp düşünüp gülüyoruz işte. bir süre bu olayları konuştuktan sonra panonun önüne bir sürü kişinin toplandığını gördük. Ve Bizde nille şeytanlık yaparak topluluğun üstüne atladık ve yerden emekliye emekliye panonun önüne geldik. Sonrada yerden kalktığımızda üstümüzü silkeleyip o önemli kağıda baktık şöyle yazıyordu;
Cuma günü saat 20.00 de okulumuzda maskeli balo partisi yapılacaktır. Tüm öğrencilerimizi bekleriz.
neeeee bu süper bir durumdu ama kötü tarafı bugün cumaydı olamazzzzz ne Giyicez şimdi biz. Nil'in elinden tuttuğum gibi kızların yanına doğru koşmaya başladık. Tam 1 dakika da neredeyse okulun yarısını koşup kızların yanına gelmiştik. Ikimizde nefes nefese cuma günü maskeli balo var diyebilmiştik.(Gruptaki kızlar): yaniiii bugünnnnn diye bağırdılar.
Erkekler gözlerini devirirken bizde hep bir ağızdan alışverişe gidiyoruzzzz diye sevinçle bağırdık. Erkeler öfleyip püflerken biz bugün erken çıkıcaz dedik sinsice sırıtatak. Sonra erkeklerin yanaklarından öpüp hızla sınıflarımıza gidip çantalarımızı aldık ve okuldan çıktık. Kapı görevlisini atlatmak pek zor olmamıştı salağın tekiydi her boka kanıyordu mal.
1 kaç cadde geçtikten sonra ellerimizi malca sallayarak 3 taksi durdurduk ve binip Marmara foruma dedik. Yaşasınnnn alışverişe gidiyoruz.
#######################
Marmara foruma vardığımızda hepimiz paralarımızı birleştirip taksilerin parasını ödedik ve taksiden indik. Alışveriş merkezine girdiğimizde 2. Kata çıkıp annemin eskiden hep parti kıyafetlerini aldığı büyük dükkana girdik sanırım hepimiz kıyafetlerimizi buradan alıcaktık.
########################
Tam 3 buçuk saatin sonunda hepimiz kıyafet ve maskelerimizi alabilmiştik. Ben siyah birazı fırfırlı mini bir elbise ve sarı siyah parılıtılı tüylü bir maske almıştım. Nil de benim aldıklarımı almıştı.ikimzide aynı giyinmek istemiştik sadece onun elbisesinin arka kısmı daha kısaydı. Diğer arkadaşlarımız ise su lacivert mini bir elbise ve tüylü kırmızı bir maske, güneş gece mavisi düz uzun hafif kuyruklu zarif bir elbise ve sarı pırıltılı bir maske, gece kısa sırt dekolteli mavi bir elbise ve koyu mor Tüysüz bir maske, venüs kısa kırmızılı siyahlı arkası çapraz gelen bir elbise ve sade kırmızı bir maske, alya bembeyaz kar gibi üstünde kristaller olan mini bir elbise ve simsiyah bir maske, beste su yeşili balık model uzun bir elbise ve açık parılıtılı pembe bir maske, kübra simsiyah kanatları olan şortlu etekli süper bir elbise ve kırmızı sade bir maske, alis ise açık mavi kısa göğüs dekolteli bir elbise ve parılıtılı bembeyaz tüylü bir maske almıştı. hepimiz alışveriş turumuzu tamamladıktan sonra elimizde dolu poşetlerle alışveriş merkezinden çıkıp kuaföre gittik. Alya ve ben saçlarımızı dağınık topuz yaptırmıştık. Diğerleride ya düz yaptırdı ya kıvırcık yaptırdı yada değişik toplama şekilleri felen yaptırdılar. Kuaför işide bitince alya,Nil,kübra,beste ve alis bizim eve geldi. Diğerleride kendi evlerine gitti. Biz eve girince rüzgar yoktu. Masanın üstüne bir not bırakmıştı.Elina ben bulutlarla gezmeye gidiyorum maske felen alcaz Aras açelyalarda bugün orda kalıcak bende akşam 19.50 geçe kapının önünde olurum bayy.
Rüzgarın dışarıda olmasına sevinmiştim. Şimdi bizde rahat rahat kızlarla giyinip eğlenebilecektik. Nedense erkekler olunca bu kadar rahat olamıyorduk. Saate baktığımızda 19.10 geçiyordu.
Neeeeeeee 40 dakikamız mı kalmıştı. Hemen koşturarak depişe depişe odama çıktık ve makyajlarımızı yapmaya başladık. 20-25 dakika gibi bir süredede makyajlarımızıda yapıp kıyafet ve ayakkabılarımızı giydik. Tüm bunları yaptığımızda saat 19.45 geçiyordu. Bizde artık üstümüzü başımızı düzenleyip kapıyı kilitleyip evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme desem
Teen FictionBirbirlerini çok seviyorlar...Önlerinde hiçbir engelleri yok....Fakat her zaman olan çok kötü birşey var. Hayatlarından hep birileri eksiliyor. Ama yinede dayanmaya çalışıyorlar. Çünkü onlar birbirlerini çok seviyorlar. Çünkü onlar çok aşık. En öne...