Hoş geldiniz!
Bebek Serimiz'in 4. kitabıyla burdayım!
Okuma tarihiniz?
|131121|
Home- Edith Wiskers
•Senin Işıkların•
Derin nefesler alıyordum.Al... ver.
Al... ver.
Testleri üstü kapalı bir şekilde tezgahın üstüne dizdikten sonra telefonumdan 3 dakikalık bir alarm çalıştırdım ve tuvaletin köşesine bir yere sindim. Ayaklarımı kendime çektim, kafamı dizlerime dayadım.
Sonuç ne çıkacaktı, bilmiyordum. Ne çıkarsa nasıl bir tepki verirdim onu da bilmiyordum. Ben orada kafamın içinde düşüncelerimle boğuşurken alarmın sesi tüm tuvaleti kapladı.
Kalp atışlarımın iki katına çıktığından emindim. Öyle ki onları şu anda bile çok net duyuyordum.
Hemen ayağa kalktım ve alarmı kapadım. Ardından telefonun kamerasını açtım hemen.
Kayan olsaydı böyle yapardı.
Ama şuan yoktu ve ben de böyle yapacaktım.
Aşık olmadığım ve beni aldatan bir adamdan bebek mi? Çekecektim.
Aşık olduğum ama beni sürekli görmezden gelen, kaba, aile kavramı sıfır ve belkide bebeği istemeyecek bir adamdan bir bebek mi?
Bunu da çekecektim.Bebek yok mu?
Onu da, çekecektim.Çünkü hatıraların elinizden çok çabuk kalabildiğini ve hatıranızdan ne kadar istemesenizde gün ve gün silindiğini bilmeliydiniz. Ve bunu gerçekleştirmemek sizin elinizdeydi.
Videoyu başlatıp derin bir nefes aldım.
"14 Aralık 2021." Yüzüme bir gülümseme koymaya çalıştım ama o kadar heyecanlıydım ve o kadar titriyordum ki ne yapacağımı şaşırmış bir vaziyette sadece kapalı olan testlere bakıyordum.
"Evet." Derin ve titrek bir nefes daha. "Elimde üç tane hamilelik testi var." Diye fısıldadım kendi kendime. Testleri elime aldım ve kontrol edemediğim bir sırıtış belirdi yüzümde.
Elimle önce ağzımı kapatıp testlere baktım. Ardından elimle gözlerimi kapadım. Ne yapacağımı bilmiyordum hem bakmak için ölüyor hem de sonucu asla bilmek istemiyordum.
"Bir yara bandı gibi." Diye fısıldadım. Çek ve acı bitsin.
Gözlerimi açıp testleri ters çevirdim.
Çift çizgi.
Çift çizgi.
Çift çizgi.
•••
Selam selam selam!
Bazılarınız biliyorum ki neden diğer kurgularıma bölüm dahi gelmezken yeniden bir kurgu çıkardığımı düşünüyor. Açıklamak isterim ki nedeni diğer kurgularımı yazacak isteği kendimde bulamamam. Çünkü fark ediyorum ki isteksiz bir şekilde yazdığım kurguların kalitesi çok düşük ve kalitesi çok düşük olunca benimde diğer bölümleri yazasım gelmiyor. O yüzden hepsinin düzenlemeye girmesi gerekiyor. Ancak şu an onu yapacak zamanı ve isteği aynı zamanda da gücü kendimde bulamıyorum. Sadece Aksel'i yakın zamanda yazıp finalini vereceğimi söylemek isterim ki bunu zaten sizde biliyorsunuz. Sizden istediğim biraz zaman ve bolca anlayış💗.
Bu yolculukta yalnız bırakmayıp yorumlarınız ve oylarınızla destek olursanız beni çok mutlu edersiniz!
Bu kurgumda bölüm sayısını az bölüm uzunluğunu ise çok tutmaya çalışacağım. Umarım planladığım gibi olur.
O zaman görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Işıkların | Bebek Serisi
Teen FictionÜnlü oyuncu İz Uslu, aldatıldıktan hemen sonra yara bandı olarak kullanabileceği Kayan Alen ile takılmaya başlar. Ancak bu takılmanın ikisinin hayatında da sonuçları olacaktır. •••