Selam!
Birinci bölümü okumadıysanız sizi oraya alalım efendim.
Lütfen bol bol yorum yapın ve beğenmeyi unutmayın🥹🥹
İyi okumalar...
Şarkı; Camila Cabello - Shamless
14. Bölüm: "New York"
-
Yol boyunca konuşmadan sessizce yürüdük. Kimsenin ağzını bıçak açmadı. Eve geldiğimizde ayağımıza sürünen Dora'yı kucağıma aldım ve koltuğa yayıldım. Ben onu sever ve o da bana sırnaşırken Kayan yanıma oturdu.
Yüzünde biraz endişeli bir ifade vardı. Ben ona bakarken o mavi gözlerini kırpıştırıp duruyordu.
"Özür dilerim." Dedi birden. Kaşlarımı çattım. "Seni soktuğum durum yüzünden. İstemediğin bir şeyin içine sürükledim." Kafamı yana yatırdım.
"Ha?" Neyden bahsediyordu. "Anlamadım." Diye mırıldandım. Biraz daha yanıma yanaştı ve önce alnıma bir öpücük kondurdu. Sonrasında bana sıkı sıkı sarılıp saçımın üstünü öpücüklerle donattı.
"Özür dilerim." Diyip duruyordu. Kendimi geriye çektim ve yüzüne anlamadığım gözlerle baktım.
"Sevgilim olaydan bana da bahseder misin?"
Buruk bir gülümseme belirdi yüzünde. "Sen magazinden uzak durmak istedin. İlişkini gizli tutmakta kararlıydın. Ben düşüncesiz ve saygısızca seni paylaşıp durdum." Kaşlarım havaya kalktı ve sırıttım şaşkınlıkla. "Gerçekten özür dilerim."
Hemen Dora'yı koltuktan aşağı indirdim ve ona döndüm. Bacaklarının üstüne çıkıp yüzünü iki elim arasına alıp kocaman bir öpücük verdim ona. "Saçmalama! Bu hayatta en sevdiğim şey senin objektifinde olmak!" Kafası karışmış gibiydi.
"Ciddi misin?"
"Dalga mı geçiyorsun? Bu gerçek anlamda bana en iyi gelen şeylerden biri." Yüzündeki o rahatlamış ifadeyle birlikte dudaklarına daha sıkı sarıldım. Elleri belimi kavrarken nefes almak içşn bir saniyeliğine ayrıldık birbirimizden.
Sırtımda gezinen parmakları beni huylandırırken ben de tırnaklarımı onun sırtında gezdirmeye başlamıştım bile.
Hemen sonrasında sırtım koltukla buluşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Işıkların | Bebek Serisi
Teen FictionÜnlü oyuncu İz Uslu, aldatıldıktan hemen sonra yara bandı olarak kullanabileceği Kayan Alen ile takılmaya başlar. Ancak bu takılmanın ikisinin hayatında da sonuçları olacaktır. •••