505 - Artic Monkeys • ^
Why'd You Only Call Me You're High - Artic Monkeys • *(Yanındaki İşaretleri gördüğünüz paragraflarda açıp okursanız daha iyi olur)
3.Bölüm: "Seninle İlk ve Son"
Geriye dönük her adımım beni arkaya itiyormuş gibi hissediyordum. Geçmişe dair bir fotoğraf, bir röportaj, bir konuşma veya biri, bunlardan herhangi biri gündeme tekrardan gelse yada benimle iletişim kursa canım sıkılıyordu.
Çünkü geçmişte hallettiğimi düşündüğüm şeyler sadece benim aklımda tekrardan belirebilimeliydi. Somut değil soyut olmalıydı başka bir deyişle.
Şimdi, arabada bir kaç dakikadır belkide arkamda bıraktığımı düşündüğüm Altan aklıma gelmemişti de telefonumdaydı. Bu demek oluyordu ki kendimde aşmaya çalıştığım bazı şeyler kendi isteğim dışında hayatımda kalmaya devam edecekti.
Altan: İz, lütfen konuşalım.
Altan: *Fotoğraf📸*
Altan: Bu ne demek oluyor?
Yutkundum ve attığı fotoğrafa girdim. Bir sosyal medya gönderisiydi. Benimle alaklıydı ve yeniydi.
•••
@GossipBoy: İz Uslu'nun attığı son gönderi sosyal medyayı yerinden salladı. Son zamanlarda aldatılma haberleriyle hiç olmadığı kadar gündemde olan İz, şimdide bir nakliye aracının önünde poz verince ortalık karıştı. Üstelik bu aldatılma haberinden sonra ilk gönderisiydi. İz Uslu'nun oturduğu mahalleden bir kaynak, "2-3 gündür İz'in evinin önüne nakliye araçları geliyor." Ayrıca başka bir kaynak ise İz Uslu'nun bugün ev anahtarlarını ev sahibine verdiğini söyledi. Bu da İz'in taşındığı haberini doğruluyor.
Bana kalırsa taşınarak iyi bir hamle yaptı. Kendisine bundan sonraki evinde ve hayatında daha güzel bir hayat diliyoruz.
Gossip Boy aktardı^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Işıkların | Bebek Serisi
Teen FictionÜnlü oyuncu İz Uslu, aldatıldıktan hemen sonra yara bandı olarak kullanabileceği Kayan Alen ile takılmaya başlar. Ancak bu takılmanın ikisinin hayatında da sonuçları olacaktır. •••