4.Bölüm• Dudaklarımın Değdiği Yer Mavi

5.6K 237 8
                                    

"Kaşlarım istemsizce çatıldığında burada ne aradığını ve elinde neden iki kupa tuttuğunu merak etmiştim. Ama sormadım. O da hiçbir şey söylemeden beyaz olanı uzattı bana. Beyaz, dudaklarımı yaslayacağım her bir köşesi mavi şeritle bezenmiş kupa..."

4.Bölüm: Dudaklarımın Değdiği Yer Mavi

Aşkta iki türlü insan vardır; aşkı beklemeyen ve aşkı her yerde arayan. İnsanlar der ki, aşkı ararsanız hiçbir zaman bulamazsınız. Aynı çorabın tekini arayıp bulamadığınız ve ertesi gün hiç beklemediğiniz bir yerden çıkması gibi.

Ağrı başımı aşındırırken yanağımda hissettiğim ıslaklık, beni yalıyordu. Kaşlarımı çatıp göz kapaklarımı bir kepenk misali güne araladığımda patilerini çıplak göğsüme yaslamış minik bir yavru kedi gördüm.

Bir saniye, çıplak göğüs derken?

Gözlerim far görmüş tavşan misali açılırken anında sırtımı dikleştirdim. Ancak bu koca bir baş ağrısına sebep oldu. Kısık bir inlemeyle avucumu alnıma dayadım. Benim doğrulmamla üstümdeki minik kedi de kucağıma, gri çarşafın hemen üstüne düşmüştü. Yutkunup yüzümü buruşturdum ve etrafıma bakındım.

Dün geceyi hatırlıyordum. Yanımda sırtını dönüp uyuyan Kayan'ı da. Aslında pişman değildim çünkü onunla dün gece dışında bir münasebetim olmamıştı. Bu da aramızdaki olmayan ilişkiye de bir zarar vermezdi. Devam ederdik.

Kucağımda duran kedi üstüme tırmanmaya çalışırken gülümsedim. Ne kadar tatlıydı. Kayan'ın bir kedisi olduğunu bilmiyordum, buraya gelirken yani uçakta yoktu.

Kafaya takmamaya çalışarak yere bakındım ve kendi elbisemi giyemeyeceğimi anladığımda yerde duran tişörtü üstüme geçirip kediyi de kucağıma alıp odadan çıktım. Kapıyı yavaşça kapatıp arkama döndüğümde gözlerim kısılmıştı. İçerisi cidden karanlıktı.

Çıplak ayaklarımın yerde çıkardığı ses dışında ev sessizliğe bürünmüştü etrafı gezmeye ve dün ineceleyemediğim detaylara bakmaya başladım. Fazla küçüktü ev. 2+1 di, basıktı ve mutfakla salonu birleşikti. Ayrıca girişi de direkt salona açılıyordu.

Kayan'ın odasının hemen karşısında ki odanın kapısını açtığımda buranın da bir yatak odası olduğunu anladım. Duş olabileceğini düşünerek içeri girdim. Girmeden önce kediyi dışarı bıraktım ki burada hapis olmasın.

Odayı pek incelemeden içindeki kapıyı açtığımda tahmin ettiğim gibi minik bir banyo karşılamıştı beni. Duşa girmeden önce giyecek bir şey var mı diye odaya bakındım. Odanın içindeki dolapları görüp açtığımda Kayan'ın kıyafetlerinden bir şeyler bulmayı umuyordum ancak hiçte öyle olmamıştı.

İçerisi bir düzine yeni alınmış kadın kıyafetleriyle doluydu. Kaşlarım havalandı ve kalbim hızlandı. Kayan'ın bir ilişkisi mi vardı?

Havalanan kaşlarım bu sefer çatılırken dolaba biraz daha yaklaştım. Kıyafetleri inceleyip neler olduğunu çözmeye çalışıyordum ki bluzların ve şortların normal genç bir kadına ait olamayacak kadar küçük olduklarını fark ettim.

Daha fazla kurcalamamaya karar verdim ve bana uyabilecek kıyafetlerden seçip banyoya girdim.

•••

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Senin Işıkların | Bebek Serisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin