7. Bölüm: Azap
(4 Kasım)
Yanağıma değen çıplak tenin ısısı, omzumda gezinen parmaklar... Uykumun derinliklerinden uyanıyordum. Kafamı hafifçe çevirdiğimde bir çift okyanusla karşılaştığımda yavaşça tebessüm ettim.
Arabanın açık tavanından içeri sızan turuncu ışık tenimizi boyarken, gözlerinin renginin ne kadar muhteşem olduğunu düşündüm.
"Gözlerin..." diye mırıldandı. Aynı şeyi benim gözlerim için düşündüğünü anlayınca tebessümüm büyüdü ve kafamı göğsüne gömdüm. Hafif nemli teni tekrardan yanağıma nüfus ettiğinde aslında burada saatlerce uyumak istediğimi fark ettim.
Güneş kızıllığı üstümüze battaniye olurken tamamen birbirimize sarılmıştık.
"Biraz daha burada kalamaz mıyız..?" diye mırıldandım uykulu sesimle.
"Kalırız." Diye fısıldadığında mutlulukla kapadım gözlerimi.
•••
Boş beyaz tavanla bakışmaya başladığımda önce nerede olduğumu kavrayamadım. Ardından yavaşça yatakta doğruldum. Zaman ve mekan kavramları zihnimde oturunca odada bir ses yankılandı.
Kafamı kapının açıldığı yöne çevirdim. Kayan, elinde kıyafetleri ve diğer elinde de fotoğraf makinasını tutarak içeri girmişti.
"Günaydın." Dedi gülümseyerek.
"Günaydın." Diye fısıldadım tebessüm edip yerimde kayarken. Tüm gün uyumak istiyordum.
"Çekimlerde kullanılmak için gelen ama hiç giyilmemiş kıyafetlerden bir şeyler getirdim." Kafa salladığımda bakışlarımı fotoğraf makinasına diktim. "Seni bıraktıktan sonra çekime gitmem gerek." Dediğinde dudak büzdüm.
O kıyafetleri kenardaki sandalyenin üstüne bırakırken aklıma gelen fikirle gülümsedim ve Kayan'a baktım.
"Beni çeksene." Kaşları havalandı.
"Şimdi mi?"
"Hıhım." Diyerek kafa salladım. O da gülümsedi ve onay vererek kamerayı açtı.
Poz vermeden yalnızca yattım. Dünki çekimler bana anlamlandıramadığım şeyler hissettirmişti. Özgür ve güçlü hissetmiştim. Kayan'ın beni çekmesi, ona poz vermek, ona bakmak... tam olarak böyle hissettiriyordu. Ve bu hisleri seviyordum. Damarlarımda yankılanmalarını, kirpiklerimin diplerinde bile hissetmeyi, seviyordum.
Bir kaç kere çektikten sonra içime yayılan mutlulukla yatağın üstünde dizlerimin üstünde durdum ve yorganı vücuduma dolayıp ayağa kalktım.
Kayan'ın yanına gidince fotoğraf makinasını onun elinden almamla kaşları havalandı. Dudaklarımı birbirine bastırıp gülümsedim ve yavaşça yatağa doğru itekledim onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Işıkların | Bebek Serisi
Teen FictionÜnlü oyuncu İz Uslu, aldatıldıktan hemen sonra yara bandı olarak kullanabileceği Kayan Alen ile takılmaya başlar. Ancak bu takılmanın ikisinin hayatında da sonuçları olacaktır. •••