Sessiz Kal

38 1 9
                                    

Ses çıkarmadın. Nasıl olsa kapı kilitli olduğundan başka bir kabine giderdi... Ama öyle olmamıştı.

Tık tık tık

Neden bu kadar ısrarcı olduğunu anlamamıştın. Diğer kabinler boş olmalıydı.

 +Sessiz kal          +Dolu(normal)












Sessiz kalıp gitmesini bekledin. Bağırsakların daha işinin bitmediğini söylüyordu. Sonsuza kadar çalamazdı sonuçta.

TAK TAK TAK

Bu tıklatma sözünü yalancı çıkarmak içindi sanki. Dışarıdakinin normal biri olmadığını düşünmeye başlamıştın. Normal biri "Kimse var mı?" diye sorar ya da direkt vazgeçerdi.

 +Yine sessiz kal         +Toparlan 











Bir şey söyleyerek dikkatini üzerine çekmek istemiyordun. İşin bitip çıkasıya kadar sessiz kalmaya karar verdin. Yeni bir tıklatma olmadı. Tam kurtulduğunu düşündüğün anda arkandaki duvardan bir tıklatma sesi duyuldu. Arkanda bir şeyin varlığını hissediyordun.

+Arkanı Dön       +Kaç











Tüylerin diken diken olmuştu. Tedirginlik içinde arkanı döndüğünde; sekiz kollu, dişlek çürük dişleri ağzından dışarı fırlayan, seyrek uzun saçları yere kadar uzanan iri gözlere sahip, örümcek insan karışımı kapkara bir yaratığın duvarda asılı durduğunu gördün. (Hayatın boyunca hiç korktuğun için bağırmadıysan 2 numaralı metni, daha önce korkup bağırmış biriysen 1 numaralı metni oku)






1- Korkudan avazın çıktığı kadar yüksek sesle çığlık attın. Pis ağzı sırıtmaya başladı. Şeytani bir sırıtma. Öndeki dört kolu duvardan ayrıldı ve senin üzerine doğru atıldı. Çığlık atmaktan ses tellerin parçalanmıştı. Geri geri kaçmaya çalıştıysan da sendeleyip düştüğün için başarılı olamadın. Örümcek kolları seni yakalayıp havaya kaldırdı. Giderek o çirkin suratına yaklaşıyordun. Arkasından çıkan sivri iğnesini sana doğrulttu.

SON - 03





2- Korkudan ne yapacağını bilemiyordun. Küçük dilini yutmuştun. Seni süzüyor gibiydi. Kanlı iri gözleri ile seni bir süre daha süzdükten sonra bir kolunu yavaşça sana doğru uzattı. Kılını kıpırdatamıyordun. Örümcek kıllarıyla kaplı eli neredeyse sana dokunacaktı. İşaret parmağıyla alnına dokundu. Zift gibi parmağı yapış yapıştı. Korkudan sıktığın dişlerin ağrımaya başlamıştı. Bedenin kaskatı kesildiği için sana dokunduğunda hiçbir şey yapamadın. Beklediğini bulamamış gibi görünen yaratık elini hızla çekip duvarda sekiz koluyla yürüyerek ortadan kayboldu.

Tık tık tık

Kabinin kapısından gelen bu tıklatma sesi korkudan hoplamana neden olmuştu. "İçeride kimse var mı?" Yaşlıca birinin sesiydi. Korkudan dişlerini hâlâ sıkıyor, vücudun tir tir titriyordu.

TIK TIK TIK

"Ayağının gölgesini görebiliyorum. Burası uyunacak yer değil." Biraz daha sakinleşince toplanıp kapıyı açtın. Dışarıdaki bir temizlik görevlisiydi. Özür dileyip hızlı adımlarla tuvaletten uzaklaştın. O gördüğün şeyin gerçek olup olmadığı ya da ne olduğu ömrün boyunca aklını kurcaladı.

SON - 04

İnteraktif Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin