Yolda insanlar sana çok garip bakıyordu. Sanki evden kıyafetsiz çıkmışsın gibi bütün gözler üzerindeydi. Sen onlara baktığında ise yürümeyi kesiyor veyahut yaptıkları işi bırakıp heykel gibi sana kilitleniyorlardı.
Sağ salim okula vardığında bahçede okulun kabadayısı diyebileceğin birinin etrafını ondan fazla öğrenci sarmış, ses çıkarmadan üzerine çullanıyorlardı. Çocuk "Uzak durun benden, imdat!" diye bağırırken içinden "Ne yapmış olabilir ki?" diye geçirdin. İşin garip yanı asla kavga etmez dediğin birkaç kişi de aralarındaydı. Derse geç kalmamak için oyalanmadan sınıfa girdin.
Öğretmen yoktu ama normalde gürültüden ne dediğini duyamadığınız sınıfta herkes sırasına oturmuş öğretmeni bekliyordu. Sırana geçtiğinde almanca öğretmeni içeri girdi. Bugünün perşembe kimya dersi olması gerekiyordu. Almanca dersi cumaydı.
Arkadaşınla Konuş: Arkadaşına seslendin ama hiç aldırış etmiyordu, sanki robot gibiydi.
Şarja Taktıysan Telefona Bak: Sıranın altında telefonu açtın. Tarih on ocağı gösteriyordu ama bu gün iki ocak olmalıydı. Neler olduğuna bir açıklama getiremiyordun.
Öğretmene Soru Sor: (Soru ne olursa olsun) Soruyu sormanla birlikte bütün sınıf sana gözlerini dikti.
--Bekle: Ne var? Yanlış bir şey mi sordum diye mırıldanmaya başladın. Bütün sınıfın donuk bakışları seni korkutuyordu. Hepsi birden ayağa kalkıp üzerine doğru yürüdü. Sonrasını da hatırlayamıyorsun. Oda bölümüne git.
--Kaç: Okuldan Kaçış bölümüne git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnteraktif Korku Hikayeleri
HorrorKendi yazdığım 3 farklı interaktif korku hikayesinden oluşan kitap.