Lütfen hikayeleri acımasızca eleştirin!
Ben masa, text adventure, PC oyunları yapan biriyim. Farklı şeyler denemeyi seven biri olduğumdan korku oyunu da yapayım dedim ve bu text adventure oyunları yapmaya karar verdim.
Ama sadece iki tane yapabildim. Bir oyunun yapılmasını isteyen insan sayısı azalınca motivasyonum da azalıyor. Şuan motivasyonumu başka oyunların üzerine yoğunlaştırıyorum. Daha çok destek almak ve eksiklerini düzeltmek için Wattpad'de paylaşıyorum. Hikayeler korku filmleri klişelerini çok barındırıyor. Bu hata değil, isteyerek yaptığım bir şey.
Hikayedeki hataları görmem için eleştirilerinize ihtiyacım var.
Korku hikayelerinin atmosferini sağlamak için karanlıkta, korkutucu bir ses tonu ile okuyabilirsiniz. Ben arkadaşlarla öyle yapıyorum. Daha zevkli oluyor.
Bu interaktif bir kitaptır seçimleriniz her şeyi değiştirebilir. Sadece seçtiğiniz kararların yazısını okuyun. Hem daha zevkli hem de tekrar oynanabilirliği etkiliyor. Bir de bir şeyi başarabilmek için bazen 20 yüzlü ya da normal zar atmanız gerekiyor. Yüksek sayı gelirse başarırsınız... 20 yüzlü zar atmak için Google'a "d20 roll" yazın karşınıza çıkıyor.
Text adventure: Metin tabanlı; yazarak ya da seçim yaparak ilerlediğiniz oyunlar. Genelde grafik olmaz varsa da harflerden oluşturulmuş resimler falandır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnteraktif Korku Hikayeleri
TerrorKendi yazdığım 3 farklı interaktif korku hikayesinden oluşan kitap.