Kabine Saklan

8 1 5
                                    

Karanlıkta neyin olduğunu bilemesen de korkudan hemen kabine girip kilitledin. Korkudan savunma pozisyonunda duruyordun. Işıklar bir bir kapandı. Ve sonuncusu da kapanınca ortam zifiri karanlığa büründü. Hızla cebinden telefonunu çıkarıp fenerini açtın. Dört bir tarafından hareket eden bir şeylerin sesi geliyordu. Fenerin ışığını kabinin her tarafına gezdiriyordun. Kabinin altındaki boşluktan simsiyah slime gibi şey içeri girmeye başladı. Slimeın içinden minik eller fırlayıp kabinin kapısına yapışıyor ve slimesı şeyi kabinin içine çekmeye çalışıyordu. Bunu yaparken ellerdeki tırnaklar kapıyı tırmalıyor ve iç gıcıklayıcı tiz bir ses çıkarıyordu. (Eğer böyle bir olay karşısında saldırabilecek kadar cesursan 2 numaralı metni, cesur değilsen 1 numaralı metni oku.)








1- Ellerin sayısı giderek artıyor, balçık gibi şey giderek kabinin içine giriyordu. Korkudan elindeki telefonu düşürdün ve avazın çıktığı kadar çığlık attın. Telefon feneri yukarıda olacak şekilde düştüğü için hâlâ bir şeyler görebiliyordun. Balçık o kadar büyümüştü ki kabinde çok dar bir yere sıkışmıştın. Giderek büyüyen balçık feneri kapatınca zifiri karanlıkta balçık ve ondan fırlayan eller ile baş başa kaldın.

SON - 16







2- Ellerin sayısının arttığını ve balçığın giderek yaklaştığını fark ettiğin gibi ne olduğunu bilmediğin o şeyi tekmelemeye başladın. Elindeki telefonu sıkı sıkı tutuyordun. Tekmeler işe yarıyordu. Kabinin altından geri çekilmeye başlamıştı. Tam sevinirken kabinin tepesinden uzanan bir el omzunu tutup sıktı. Korkuyla o ele bir yumruk çaktın. Nereden geleceğini bilemediğinden feneri her tarafa hızlıca tutuyordun. Saldırılarından çekinmesi seni cesaretlendirmiş, onu gördüğün gibi de öfkeyle saldırmaya başlamıştın. Bir süre sonra birden tüm ışıklar açıldı.

Tık tık tık

Kabinin kapısından gelen bu tıklatma sesi korkudan hoplamana neden oldu. "İçeride kimse var mı?" Yaşlıca birinin sesiydi. Korkudan dişlerini hâlâ sıkıyor, vücudun tir tir titriyordu.

SON - 17

İnteraktif Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin