Toparlan

17 1 7
                                    

Kabinden çıkmak üzere toplandın. Tuvalette rahat vermeyen bu kişiye bir çift sözün vardı. Kapı tekrar tıklatıldığı sırada kapıyı açtın. Kimseler yoktu. Gördüğün karşısında şaşa kalmıştın. Tuvalette kimseler yoktu. Birinin bu kadar hızlı ortadan kaybolması için ışık hızında falan gitmesi gerekirdi herhalde. Bir adım ileri atılıp etrafa baktın. Tuvaletin sağ tarafındaki lambalardan birkaçı sönmüş zifiri karanlıkla kaplanmıştı. Bir lamba daha söndü. Karanlık daha büyüdü. Tam seçemesende karanlığın içinde hareket eden bir şeyler var gibiydi. Karanlığın içinden simsiyah bir el fırlayıp bir lambanın önünü kapattı. Zifiri karanlık sana çok yaklaşmıştı. Karanlıktan duymaya alışık olmadığın türden ürkünç bir inilti sesi geliyordu. Tüylerin diken diken olmuştu.

+Çıkışa Koş         +Kabine Saklan








Tuvaletin çıkışı hemen karşındaydı. Korkudan hemen tuvaletin çıkışına koştun. Tuvalete giden koridora vardığında, tuvalet tamamen karanlığa bürünmüştü. Neyden kaçtığını bilmeden koşmaya devam ediyordun. Sen koştukça koridorda uzuyor gibiydi. Arkandaki karanlık peşini bırakmamıştı. Çıkış tam karşındaydı ve giderek daha yaklaşıyordun. Ama her nasılsa ilerlemek daha zorlaşıyordu. Sanki yokuş çıkar gibiydi. Yerin eğimi giderek arttı. Çıkışa çok az kalmıştı. Eğim çıkılamayacak kadar dikleştiğinde son bir güçle çıkışa atladın. Eğim doksan derece ulaşmıştı. Sadece iki elinle çıkışın kenarına tutunmayı başarabilmiş havada asılı duruyordun. Aşağı baktığında karanlığın ortasının koca bir ağız gibi açılıp içinin elektrikli testere gibi hızla dönen sivri dişlerle kaplı olduğunu gördün. (Eğer kendi vücut ağırlığını kaldırabilecek-barfix çekecek- kadar kas gücün varsa 2 numaralı olasılığı, yoksa 1 numaralı olasılığı oku)






1- Kendini yukarı çekip kaçmaya çalışsan da beceremedin. Son ışık da sönünce her yer zifiri karanlığa büründü. Dayanmaya çalışsan da kolların giderek ağrımaya başlamıştı. Göremesen de dişlerin dönerken çıkardığı sesleri işitebiliyordun. Ses giderek yükselirken kolların daha fazla dayanamadı ve tutunduğun çıkıntıdan karanlığa, dişlere doğru düştün.

SON - 08






2- Ölmek istemiyordun. Koşmaktan nefes nefese kalsan da enerjini toplayıp kendini yukarı çektin. Biraz zorlansan da çıkmayı başarmıştın. O anda gözlerini açtın. Hâlâ tuvaletteydin. Etraf aydınlıktı. Nefes nefeseydin. Hepsi bir kabus muydu ?

Tık tık tık

"İçeride kimse var mı ?" Sakinleşip dışarı çıktın. Her şey normaldi. Soruyu soran bir temizlik görevlisiydi.  Tuvaletten çıktın. Yer yer gördüğün kabusun ne kadar gerçekçi olduğunu düşünsende hayatına hiçbir şey olmamış gibi devam ettin.

SON - 09

İnteraktif Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin