Kamyonet

80 8 2
                                    

Kamyonet saatte yetmiş illa seksen kilometre hızla şehir merkezinden çıktı. Atlamak mümkün değildi. Yanınızdan geçen araçların şoförlerine görünmemek için çuvalların arasına saklandın. 


Çuvallardan Birini Del: Çuvalların içinde ne olduğunu merak edip bir çuvalı deldin. İçinden bilye gibi şeyler döküldü. Yumuşaktı ve çok doğal gözüküyordu. Tarif edemeyeceğin güzel bir kokusu vardı. Yenebilecek bir şey gibi duruyordu. 

--Tadına Bak: Tadını merak edip bir tanesini yaladın. Tadı mükemmeldi. 

--Ye: Bir zarar gelmeyeceğini düşünerek bir avuç dolusu yedin. Tartışmasız hayatında yedin en iyi şeydi. Bir avuç kadarı bile seni doyurmuştu. Doyduktan sonra canın daha fazla yemek istemedi. Ne olduğunu bilmesen de harika bir yiyecekti. Birazını cebine koydun. 


Aracın Durmasını Bekle: Araç yirmi dakika tarlaların yanından geçtikten sonra bir mısır tarlasının yanında durdu. Park etmiş bir sürü araç vardı. Kamyondan inen robot gibi insanlar kamyondan büyük büyük kutular çıkarıyordu. Bindiğin aracın şoförü araçtan indi. Bir şeyler yapmalıydın. 


--Şoföre Saldır: Şoförün üzerine atladın. Etraftaki diğer insanlar bu yaptığını gördü ve üzerine doğru yürümeye başladı. Sonrasını da hatırlayamıyorsun. Ayıldığında kendini akıl hastanesinde buldun. Ömrünün sonuna kadar hastaneden çıkamadın ve neler olduğunu da öğrenemedin. SON


--Aracın Altına Saklan: Şoför bir bir çuvalları yere indirdi. Hepsini indirdikten sonra birini sırtına alıp diğer insanların gittiği yöne doğru gitti. Tarla bölümüne git.


--Çuvalların Arasına Saklan: Şoför birer birer çuvalları yere indirmeye başladı. Seni gördü. Sonrasını da hatırlayamıyorsun. Ayıldığında kendini akıl hastanesinde buldun. Ömrünün sonuna kadar hastaneden çıkamadın ve neler olduğunu da öğrenemedin. SON


--Mısırların arasın Kaç: Tarla bölümüne git.





Eğer yanında genç adam varsa mısırların arasına kaçıyor.


Eğer yanında evsiz varsa senin yaptığını yapıyor.

İnteraktif Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin