Arkanda kesinlikle bir şey vardı. Nefes alış verişini bile hissedebiliyordun. Ama arkana bakacak cesaretin yoktu. Ne olduğunu öğrenmeye de hevesli değildin. Kaçmak için hemen kapıya doğru atıldın. Kapıyı açıp adımını atmıştın ki ayaklarının arasındaki pantolonuna takılıp yüz üstü yere kapaklandın. Arkandaki şey büyük bir gümbürtüyle yere inip bacaklarını yakaladı. Bir insandan iki kat daha iri, örümcek gibi ama bacağını yakalayan elleri insansı eller olan bir canavardı. Tekmeleyerek ondan kurtulmaya çalıştın. Tekme atarken ayaklarına dolaşan pantolondan da kurtulmuştun. Canavar tekmeden ellerini çektiği gibi toparlanıp koşmaya başladın. Sekiz koluyla hızla arkandan geliyordu. Var gücünle koşsan da senden daha hızlıydı. Yanındaki duvardan yürüyerek sana yetişip üzerine atlamak için bir hamle yaptı. Kaçınmak için atladın. Koca canavar seni ıskalamış, sadece bir eliyle kıyafetini tutabilmişti. Büyük bir hızla karşı duvara çarptı. Ama peşinden seni de çekiştirmişti. Kıyafetin, hızla çekiştirmeye dayanamamış parçalanmıştı. Canavarla bir hızla savrulmanın etkisiyle sertçe duvara çarpıp yere yığıldın. Canavar da çarpmanın etkisi ile kalkmakta zorlanıyor sendeliyordu. Sen ondan daha beterdin. Birkaç kemiğin kırılmış olsa gerek; acıdan doğrulamıyordun. Canavar toparlandığı gibi üzerine atladı. Simsiyah elleri kollarını ve bacaklarını yakalamış hareket etmeni imkansız hale getiriyordu. Avının çaresizliğinin farkına varmış avcı gibi acele etmiyordu. Yavaşça yanağını yaladı. Ve ağzını kocaman açtı.
SON - 14
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnteraktif Korku Hikayeleri
TerrorKendi yazdığım 3 farklı interaktif korku hikayesinden oluşan kitap.