Kanlı dolunayın olduğu bir gecede, tenha ara sokaklarda geziyordun. Bir gündür bir şey yemediğin için karnın gurulduyordu. Hapishaneden yeni çıktığın için kimse sana iş vermiyordu. İşsizdin. Gecekonduların olduğu bir sokakta yeni boyanmış siyah bir araba vardı. Bir karnına bir de arabaya bakıyordun. Açlığa yenik düştün. Etrafa baka baka arabaya yanaştın. Gecekonduların ışığı kapalıydı ve sokakta da kimse yoktu. Cebinde hırsızlık yapmak için kullandığın demir alet vardı. Onunla olabildiğince hızlı bir şekilde arabanın kapısını açtın. İçi eskiydi ama seni bir kaç gün idare ederdi. Arabanın anahtarı torpido gözündeydi. Arabayı çalıştırdın. Yine yakalanıp hapse girmek istemiyordun. En yakın kasabaya doğru yola koyuldun.
Bir saat yol gittikten sonra turuncu kumlar, kayalar ve kaktüslerden başka hiçbir şeyin olmadığı, zifiri karanlığın ve sessizliğin hükmettiği bir çöle geldin. Çölde iki saat yol aldıktan sonra siyah ceketli, yüzünü seçemediğin, iri bir adam gördün. Sana ters yönde hızlı adımlarla ilerliyordu. Yaklaşık on metre daha gittikten sonra arabanın benzini bitti. Koca çölün ortasında kala kalmıştın. İleride karanlıktan ne olduğunu anlayamadığın, hareket eden bir şey vardı. Ne yapacağını düşünürken arabanın içini inceledin. Yanındaki koltukta dört haneli şifresi olan bir çanta duruyordu. İncelemeye devam ettiğinde pili bitmek üzere olan bir fener, harita, şeker ve birkaç gereksiz şey buldun. Haritaya göre biraz ileride bir ev bulunuyordu. Saat üçü geçmişti. Şehre geri dönemezdin. Şimdi ne yapacaksın?
Benim yaptığım yarı text adventure olduğu için resimler, eşya kartları, bulmaca, dövüş gibi kısımlar var, oraları buraya aktaramadığım için anlatarak geçeceğim.Resimde çantanın şifresi var, ilk üç hanenin sayıları silik görünüyor ama dördüncü hanedeki sayılar koyu gözüküyor. Saat 3:08. Benzin göstergesi sıfırda. Ufak bir harita var. Haritada çölün çoğu kısımının birden dikleştiği, eğiminin fazla olduğu gözüküyor. İleride dikdörtgen şeklinde bir ev var. İlerideki yol ikiye ayrılıyor. Sağ taraf ve düz. Arkada siyahlı bir adam önde siyahlı bir şey duruyor. Çölde birkaç taş ve kaktüs gözüküyor. Eşyaların: maymuncuk, el feneri, şeker. Yazan tüm eşyaları alabilirsiniz. Ayrıca "Al: Aldın" gibi seçim yapmayacaksınız.
Bagaja bak: Arabadan çıkıp bagajı inceledin. Bagajda; bir levye, kriko, hava pompası ve lastik vardı.
Çantayı açmayı dene:
--Tek tek tüm sayıları dene: Tüm sayıları denemeye çalıştın ama yarım saat sonra uykun geldi. (Bekleye git)
--Sonu sıfır ile biten sayıları dene: Çanta açıldı. Çantanın içinde kurşun olmayan eski bir tabanca ve başka bir dilde yazılmış belgeler vardı.
--Levye ile: Levyeyi kullanarak çantayı açmayı denedin ama çanta çok dayanıklıydı. Sonra uğraşmaya değmeyeceğini düşünerek eve doğru yürüdün.
Çölden taş al: Kendini güvende hissetmiyordun. Arabadan çıkıp çöle girdin. Yumuşak çöl kumu ayaklarının içine dolmaya başladı. Eline taşıyabileceğin büyük bir taş aldın.
1- Bekle:
2- Adama git:
3- Çöle git:
4- İleri git:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnteraktif Korku Hikayeleri
HorreurKendi yazdığım 3 farklı interaktif korku hikayesinden oluşan kitap.