Kendini Savun

9 1 1
                                    

Kollarınla kafanı korudun. Demir sopa hızla koluna indi. Kırılmış gibi acıyordu. Acı içinde bağırırken adamın bacağına tekme attın. Saldırıya hazırlıklı olmayan adam dengesini kaybetti. 

+Tekme                            +Adamdan Kaç









Hazır adamın yerde olmasını fırsat bilip öfkeyle adama tekme attın. Bir iki üç durmadan tekme atıyordun. Dördüncü tekmende bacağını geri çekemedin. Ayağın adamın içine girmiş, ayağını çekmeye çalıştığında adamın tüm vücudu ayağınla bir geliyordu. Paniklemiştin. Ayağında garip bir şey hissediyordun. İç gıdıklayıcı bir his. Giderek ayağından bacağına tırmanıyordu. Pantolonunun hem içinden hem dışından elin kadar büyük hamam böcekleri üzerine tırmanıyordu. Bu böcekler de nereden çıkmıştı ? (Eğer hamam böceği ve benzeri böceklerden korkuyorsan 1 numaralı metni, korkmuyorsan 2 numaralı metni oku.)







1- Bütün bacağın iğrenç böceklerle kaplanmıştı. Böcekleri gördükçe daha da panikliyor ayağını daha hızlı çekiştiriyordun. Tüm gücünle çekiştirdiğin sırada ayağın serbest kaldı ve onun şiddeti ile kabinin duvarına devrildin. Böcekler her tarafını kaplamıştı. Çırpınıp bağırırken böcekler ağzına girmeye başladı.

SON - 21







2- Elinin tersi ile bacağına tırmanan böcekleri savurdun. Bir yandan ayağını kurtarmaya çalışırken bir yandan da üzerine çıkanlardan kurtulmaya çalışıyordun. Daha önce hiç bu kadar iri böcekler görmemiştin. Hepsi adamın içinden fırlıyordu. Diğer ayağınla yerdeki böcekleri ezdin. Bir süre sonra adamdan geriye içi boş kabuktan başka bir şey kalmamıştı. Ayağını da kurtarınca iki ayağınla bulduğun tüm böcekleri ezdin. Böcekler de senden korkmuş olacak ki kaçışmaya başladılar.

Tık tık tık

"İçeride kimse var mı ?" Bir an önce bu tuvaletten kaçmak istiyordun. Kapıyı açtığında dışarıda bir temizlik görevlisi seni karşıladı. Temizlikçiye kekeleyerek bö... bö... böcek... diyebildi ve kabini gösterdin. kabine baktığında hiçbir şey yoktu. Ne ezilmiş böcekler, ne adamın bedeni. Az önce olanlar bir kabus muydu ? Gerçeği öğrenemeden tuvaletten ayrıldın ve bir daha bunu düşünmemeye karar verdin.

SON - 22

İnteraktif Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin