Uzun hikayeleri bitirmekte zorlandığımdan bu sefer kısa bir tane yazdım. Soldaki seçimlerin sonucu hemen altında iken. Sağdakiler için başka bölüme geçmeniz gerek. İlk hangi sonda bitirdiğinizi belirtir ve yorum yaparsanız çok iyi olur. Mantıklı karar verip kazanma yok, içinizden geldiğince seçim yapın.
Tık tık tık
Tuvaletin kapısı üç kez çalındı. Tuvalete girerken tüm kabinlerin boş olduğunu görmüştün. Birinin kapısı kapalı tek kabini tıklatması garip gelmişti.
+Dolu +Sessiz Kal
Dolu: Dolu diyerek geçiştirsen de kapı tekrar çalındı.
Tık tık tık
+Dolu(Agresif) +Dolu(Normal)
Agresif: Ses tonunu yükselterek tekrardan dolu dedin. Ama tıklatma da sesini yükseltmişti.
TAK TAK TAK
+Dışarı Çık +Tehdit Et
Dışarı: Öfkeyle yerinden kalkıp kapıyı açtın. Gördüğün seni şaşırttı. Çünkü kimse yoktu. İki adım atıp kabinden dışarı bakındın. Pantolonun aşağıda olduğundan adımların penguen adımı gibiydi. Koca tuvalet boş olmasına rağmen hızla pantolonu çekmeye çalıştın ki, o sırada içeri biri girdi. Seni pantolonsuz görünce kafasını hemen başka tarafa çevirdi. Çok utanmıştın. Pantolonunu hemen çekip,
+Tıklatan o mu sordun +Kabine döndün
İçeri yeni girmiş olmasına rağmen o olabilirdi. Peşinden koşup omzuna dokunduğunda garip bir şey hissettin. Sanki omzundaki etler hareket ediyordu. İrkilip elini çektin. Vücudu deforme olmaya başladı. Giderek irileşiyor, insansı vücudu yerini biçimsiz bir et yığınına bırakıyordu. Şok olmuş gözünün önünde ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordun. Boyu üç metreye ulaşmıştı. Değişmeyi bıraktığında yer yer kaslı yer yer üst üste binmiş yağ tabakaları dolu, vücudundan zift gibi simsiyah sıvılar akıtan, birkaç detay dışında insanı anımsatacak hiçbir yanı kalmamış, koca bir canavara dönüşmüştü. (Panik anlarında sakin kalamayan biriyseniz 1 numaralı metni, soğukkanlılığını koruyabilen biriyseniz 2 numaralı metni okuyun.)
1- Korkudan kılını kıpırdatamıyordun. Var gücünle kaçmak istesen de ayakların taş kesilmişti sanki. Ağzından bir şey çıkarıyor gibi birkaç hamle yaptıktan sonra üzerine kustu. İğrenç kusmuğa bulanmıştın. Kaçmak için bir geri adım attın... Canavar elinin tersiyle vurup seni duvara savurdu. Duvara hızla çarpmanın etkisi ile kırılan kemiklerinin sesleri şiddetle yankılandı. Kanlar içinde yere serildin.
SON - 01
2- Önünde gerçek bir canavar duruyordu. Böyle bir durumda her insanın yapacağı şeyi yaptın. Kaçmak. Sen canavarı geride bıraktığını düşünsende uzun koluyla seni ayağından yakaladı. Kuvvetlice sıkarak ayağını kırdı. Acı içinde çığlık atarken kurtulmak için kolunu tekmeledin. Ayağını bıraktı. Dişini sıkarak ayağa kalktın. Topallaya topallaya kaçmaya devam ettin. Arkandan gümbürtü eşliğinde yaklaştığını duyuyordun. Uçsuz bucaksız gibi görünen koridorun sonunda bir kapı belirdi. Tuvaletin kabin kapısı gibi bir kapı... Canavarı ensende hissediyordun. Son gücünle kapıya doğru atladın. Kapı bir şeye çarpmış güm diye ses çıkardı. Soluk soluğa tuvaletin zeminine yığıldın. Ciğerlerin şiddetle inip kalkıyordu. Cesaret edip arkana baktığında tuvalet kabininden başka bir şey yoktu. Etrafına bakındın. Birkaç dakika önce girdiğin tuvaletteydin. Kırık ayağına baktığında sapasağlam olduğunu gördün. Ama acısı hâlâ dinmemişti. Sol tarafında yere çökmüş, kanayan burnunu tutan yaşlı biri vardı. Panikleyip, birkaç saniyede topladığın tüm enerjiyle tuvaletten kaçtın. Bu yaşananlar da ömrün boyunca unutamadığın bir anı olarak kaldı.
SON - 02
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnteraktif Korku Hikayeleri
TerrorKendi yazdığım 3 farklı interaktif korku hikayesinden oluşan kitap.