Adamdan Kaç

11 1 5
                                    

Adam hazır yerdeyken kaçıp kurtulabileceğini düşünüp kabinden çıktın. Karşındaki çıkışa doğru kaçarken önüne aynı iri adamınki gibi maskeli birisi çıktı. Çıkışı tıkıyordu. Yanından geçebilir miyim diye düşünüp bir adım attın. Adam elinde tuttuğu çakıyı açıp başıyla olmaz anlamında işaret yaptı. Geri döndün. Diğer adam yeni toparlanmıştı. Tuvaletin tek çıkışından kaçamıyordun ama yine de bu seni tuvaletin sonuna kadar koşmaktan alı koymuyordu. En sondaki duvara dayanmış ne yapabileceğini düşünüyordun ki en son kabin sertçe açıldı. İçinde başka bir maskeli adam vardı. Tuttuğu levyeyi sana doğru savurdu. Ani refleksle saldırıdan kaçtın. Levye duvara çarpıp duvardaki porselenleri parçaladı. Diğer ikisi de ağır ağır sana yaklaşıyordu. Bir kabine saklanmaya karar verdin. Kabini yaralı elinle kapatmaya kalkıştığından canın çok yanmıştı. Kabinin kapısı ardı ardına darbe alıyordu.

PAT PAT PAT

Çaresizlik içinde etrafına bakındın. Onlarla savaşamazdın. Tuvaletin üzerindeki ufak pencere gözüne ilişti. Pencere yukarı doğru doğru az açılabildiğinden pencerenin aralığından geçemezdin.

PAT PAT PAT

Kapı daha fazla dayanacak gibi durmuyordu. Bir şeyler düşünmen lazımdı. Pencereyi kapatıp camı kırdın. Tek şansın bu gibi gözüküyordu. (Eğer kilon elli beşin üzerinde ise 1 numaralı metni, değilse 2 numaralı metni oku)










1- Pencere çok ufaktı. Geçebileceksin gibi durmuyordu ama yapacak başka bir şey bulamadığından kırık pencereden kaçmayı denedin. Geçmeye çalışırken kırık camlar sende derin kesikler oluşturuyordu. Kafan ve bir kolunu geçirebilmiştin ama sığmıyordun. O sırada kilidin kırılma sesini duydun. Seni ayağından tutup çekiştiler. Üçü de aynı silahlarını sana doğru savurdu.

SON - 23







2- Kendini yukarı doğru çekip kırık pencereden geçmeye çalıştın. Cam kırıkları kıyafetini yırtıyor ve vücudunda çizikler açıyordu. Vücudunun yarısını zorda olsa pencereden çıkarabilmiştin ki kilidin kırılma sesi duyuldu. Biri ayağından yakalamıştı. Panikle savurabildiğin kadar tekme savurmaya çalıştın. Ayakkabın tekmelerle bir adamın elinde kalmış ve pencereden geçmeyi başarmıştın. Pencereden aşağı karanlığa doğru düşüyordun.

Tık tık tık

"İçeride kimse var mı?" yaşlıca tehditkar olmayan bir ses dışarıdan sesleniyordu. Panikle vücuduna baktın. Çizikler yoktu. Kolun da kırılmış gibi ağrımıyordu. Az önce yaşadıkların gerçek değil miydi ? Kabinin kapısını açtın. Elinde paspas tutan temizlik görevlisi sana bakıyordu. Korkun yüzünden belli oluyor ki temizlikçi "Bir şey mi oldu" der gibi sana baktı. Kabinden çıkıp diğer kabinlere göz gezdirdin. Kimse yoktu. Hiçbir şey söylemeden koşarak kaçtın.

SON - 24

İnteraktif Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin