--Düz Git

28 3 5
                                    


Harabe olmuş binayı geçip düz yoldan ilerledin. 

İki seçenekte de yürüdüysen: İleride bir tepe vardı. Tepeye yürüyordun. Yolun eğimi gittikçe artıyordu. Tepenin üzerinde iki far ışığı gördün. Büyük bir kamyon geliyordu. Kenara kaydın. Kamyon kontrolünü kaybetmiş hızla yokuşu iniyordu. Yanından geçerken oluşturduğu rüzgar neredeyse seni devirecekti. Kamyon geçtikten sonra yola devam ettin. Uzun süre yürüdün. Uykusuzluğun yürüyüşünü de etkilemişti. Güneş doğsa da uykun açılmıyordu. Otoyolun ortasında zombi gibi bir o tarafa bir bu tarafa sallana sallana yürüyordun. Gözün kapalı yürürken bir ses üzerine uyandın. Gözünü açtığında çok geçti. Kornaya basan bir tır seni dümdüz edip geçti. Öldün.

Koştuysan: Yol üzerindeki bir tepeye tırmanıyordun. Tepeye varmadan bir araç sesi duydun. 

--Kaç: Yokuşu çıkmak için gaza yüklenmiş bir kamyon tepenin ardından çıkıverdi. Olabildiğince hızlı kaçmaya çalıştın ama seni ezip geçti. Vücudunun her bir parçası otuz metrelik alana saçılmıştı. Öldün.

--Eğil: Sesi anlamak için yere eğilip başını yolun üzerine koydun. Anladığın kadarıyla bu büyük bir aracın sesiydi. Kafanı kaldırdığında bir kamyonun ön tekerlerini gördün. Kamyon yokuşu çıkmak için gaza yüklenmişti. Yokuşu geçince kendini frenleyemedi ve seni ezip geçti. Vücudunun her bir parçası otuz metrelik alana saçılmıştı. Öldün.

--Çöle kaç: Yokuşu çıkmak için gaza yüklenmiş bir kamyon tepenin ardından çıkıverdi. Hızla çöle kaçtın. Kamyonun hızla yanından geçişi bir rüzgar oluşturmuş kıyafetini o yöne doğru dalgalandırmıştı. Böyle bir yolda bu kadar hızlı gitmemeliydi. 

Uzun süre yürüdün. Uykusuzluğun yürüyüşünü de etkilemişti. Güneş doğsa da uykun açılmıyordu. 

   ----Uyu: Gözünden uyku akıyordu. Çölde bir yere uzanıp dinlenmeye karar verdin. Kaç saat uyuduğunu bilmiyorsun ama uyandığında güneş tepeye çıkmıştı. Nereye varacağını bilmeden yürümeye devam ettin. Bir yere ulaşamadan sıcaklıktan bitkin düştün ve öldün.

   ----Devam et: Otoyolun ortasında zombi gibi bir o tarafa bir bu tarafa sallana sallana yürüyordun. Gözün kapalı yürürken bir ses üzerine uyandın. Gözünü açtığında çok geçti. Kornaya basan bir tır seni dümdüz edip geçti. Öldün.

İnteraktif Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin