O küçük eteğiyle nasıl da salına salına geliyordu. Okuldan çıkmış olmalıydı ki hala formalıydı. Etrafında ki insanların farkında değildi. Sadece kendiyle ilgileniyordu. Sanki kendi dünyasında eğleniyor gibiydi. Taa ki bir an da kafasını kaldırıp 2. katta ki çocuğu görene kadar. Aynı mahallede olmalarına rağmen bu çocuğu bugün görmesi çok tuaftı. Çünkü kız her zaman dışardaydı. Ve mahallesini avucunun içi gibi bilirdi. Ali amcadan tut dedikoducu Dilek teyzeye kadar herşeyi , herkesi bilirdi ama bu çocuğu ilk defa görüyordu. Mahallenin tam ortasında kala kaldı.Hala o çocuğa bakıyordu ama çocuk elindeki telefondan başını kaldırmıyordu. İçinde garip bi his sanki kıza birşeyler hissetmesi için çabalıyor gibiydi. Hissi hissetmesini istiyordu ki uzaktan bir ses kızı kendine getirdi. "Asiyeee haydi öğle aramız bitiyor" diye cırtlak sesle bağıran Büşraydı bu.
Hızlı adımlarla Büşra'nın yanına gitti ve "Asiye nereye bakıyorsun öyle boş boş" dedi. Asiye öyle gülüyordu. Sanki elinde olmayan birşey onun bütün bedenini sarmış gibi vücuduna yavaş yavaş işliyordu bu tebessüm.
Bütün bedeni gülüyor gibiydi ki tekrar Büşra'nın sesiyle ilkildi.
"Asiyee şimdi de boş boş gülüyorsun ne oluyor kızım" dedi.
Ama Asiye sadece el sallayarak evine girdi. Büşra da arkasından bakakaldı. Asiye , ufak boylu , esmer ve bir o kadar da zayıftı. Çok yemek yiyordu. Sürekli 48 kiloda sabit kalıyordu. Bi gram bile almıyor ya da vermiyordu. Gün de 5 öğün yemesine rağmen bir türlü kilo almamasına anlam veremeyen arkadaşları vardı. Bir o kadar da hareketliydi. Yerinde 5 dakika bile duramazdı. Belki de bu yüzden yediği yaramıyordu ona. Dediğim dedik , inatçı bi o kadar da utangaçtı. Öyle ahım şahım bir güzelliği yoktu ama nedense her girdiği ortamda odak noktası olmayı başarırdı. Arkadaşları çok olmasına rağmen sadece bir tane dosttu vardı. O da cırtlak sesli Büşrasıydı. Aslında ona hep "Alime" diye hitap ederdi. Çünkü arkadaşı Alime ismini sevmezdi ve bu Asiye'nin çok hoşuna giderdi. Kızdırınca daha tatlı olan dosttuyla her daim birlikteydiler. Yapışık ikiz oldukları aşikârdı adeta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bey
ChickLit2oo9'un Ağustos ayında başlayan bir hissin bu denli kuvvetli olucağını Asiye de bilemezdi ki. Sadece hislerini duyabilirken şimdi koca bir aşkın içinde yandığını görücek. Ve bu hissi yaşatan kendi benliğine bir hayli kızarken daha sonra . . ❤