Askerim ;
İlk göz ağrım , herşeyim , hayatım seni çok özledim. Hem de çok. Seni çok seviyorum asker yârim . .
Bitmek bilmeyen teselli mesajlarından gına geldi. Her saniye birlikte olduğum adam şuan yanımda yok ben buna ALIŞAMAM ! Ve sayılı günlerinde çok çabuk geçtiğini de söylemeyin. Geçmiyor işte geç-mi-yor.
Ağlamaya başlamadan hemen uyumalıyım. Telefonum çalıyor. Hiç şaşırmadım. Bi uyuyum dedim ya demez olaydım. 0246 . . .'lı bi numara da ne ya ? Hangi şehrin kod numarası bu ki. Uf açamam ya uğraşamam şimdi bunlarla kesin bankalardır. Yat Asiye yat hadi. Arar arar susar sonra. Uff hala arıyor ya delirecem.
"Buyruun" diye sert bi şekilde telefonu açtım.
"Hayatıımmmm. Bebeğiiiiim. Seni çok özledim"
"Hasan ? Kuzum sen misin ?"
"İvet ivet tabisi benim aşkum sabahtan beri sıra bekliyorum bi de telefonu açmıyorsun ya. Dur bi birader ya daha yeni aldım telefonu hem eşimle konuşuyorum. Bi izin ver de çocuğumun sesini duyuyum. Hayatım benim , kadınım oy seni çok ama çok özledim. Napıyorsun nasılsın hayatımın tek aşkısııı"
"Hahaaayt eşim mi ? Çocuğumuz mu ? Hayatıma benim ya sana kurban olurum. Sesine hasret kaldım. Bende seni çok özledim. Kuzum ben sen olduğunu bilseydim hemen açardım. Bankalar sandım o yüzden. Beni falan boşver sen nasılsın , askerlik nasıl gidiyor , yemek yedin mi ? Havalar soğuk zaten sakın şapkanı çıkarma. Komutaa . ."
"Bi dakika bi dakika sen bana hayatım mı dedin he aşkım duyamadım ne dedin sen kurban olduğum ne dedin bana"
"Hasan ya tamam abartma ama bir an da içimden öyle geçti hem ne var ki sen benim hayatımsınnnn , aşkımmmmsın oy ben kurban olurum sana"
"Kesin rüya görüyorum hayatım ben kesin. 5 senedir yüzüme karşı bir kere bile böyle sözler söylemeyen sen şimdi bana neler diyorsun. Askerlik psikolojisi bu olsa gerek. İyice delirdim. Şuan rüyamda senin sesine hasret kaldım tabi böyle şeyler demen çok hoşuma gitti. Uyanmayalım en iyisi ben ya.
" Hayatım saçma sapan konuşma. Naptın , nasılsın söyle bakalım askeriye nasıl?"
"Aha valla gerçek bu. Senden bu sözleri duymak için benim askere mi gitmem gerekiyordu he aşkım. Aklın bende kalmasın hayatım. Askeriyenin yemekleri çok iğrenç hep kantinden yiyorum. Ortam desen iğrenç. Burası çok kötü en çokta seni çok özlüyorum hem de çok hele ki geceleri çok ağır basıyor özlemin. Kokuna hasret kaldım. Tripli konuşmana , mimiklerine herşeyine hasret kaldım. Seni çok özledim be kadınım."
"Hasan"
"Ağlama hayatım ya. Bunları ağla diye demedim. Hem Hasan da kim ya ? O kim ki. Hayatıma ne oldu. Bana Hasan deme aşkım ya. Ağlama bak."
"Bende seni çok özlüyorum kuzum. Hem de çok özledim. Ağlamıyorum ki gözüme askerlik kaçtı"
"Oyyy senin ağlamaklı sesine kurban olurum ben kadınım , eşim , herşeyim. Of Komutan çağırıyor yârenim. İştima alıncak kapatmam lazım. Sakın ağlama bir daha aşkım sakın. Ben senin sesinle iyi oluyorum. Seni çok seviyorum , çok özledim. Aklın bende kalmasın. Mmmmuaaah kadınım."
"Bende hayatım bende. Sende." diyerek dakikalık konuşmamız sona erdi. Ben sevdiceğimin sesini 2-3 dakikalık konuşmalarla mı yetincem. Bu nasıl askerlik ya. Olmamış bu askerlik. Olmamış işte. Uff yat Asiye yat. Yatarak 365 gün geçer mi Asiye hehe naaah geçer bayım . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bey
ChickLit2oo9'un Ağustos ayında başlayan bir hissin bu denli kuvvetli olucağını Asiye de bilemezdi ki. Sadece hislerini duyabilirken şimdi koca bir aşkın içinde yandığını görücek. Ve bu hissi yaşatan kendi benliğine bir hayli kızarken daha sonra . . ❤