1 Ağustos 2oo9'dan ,
17 Ocak 2o15'e kadar devam etmekte olan ilişkimiz emeklilik yolunda zirve yapıcak . .
Nişanlanmak mı ? Hayır Hasan saçmalama lütfen ne nişanlanması , ne istemesi ? Ben daha küçüğüm. 21 yaşında olarak elbette daha küçüğüm. Hem askere gitmeden olmaz. Sen ilk başta bi askere git gel sonrası Allah Kerim.
Hayatım nerdeyse 1o sene olacak gözünün yağını seveyim. Gel "he" de adını koyalım ilişkimizin. Resmiyete dönüşsün. Cümle alem benim olduğunu bilsin. Hadi gülüm , bal peteğim , bitter çikolatam hadi bi "he" de bana hemen bu akşam çikolatımızla , çiceğimizi alıp gelelim. Ramazan babamın , Fadime annemin ellerini öpüp kızınız bundan sonra "Benim" diyim. Hadi kuzum. Aşkım beniiiim noluuuy ya bak bak siniçiksiviyirim.
Güldürme beni Hasan ya. Şebeklik yapma hemen uyuz. Olmaaaz canım olmaz. Nerden çıktı bu evlilik ben anlamıyorum ki. 3. senemize girdiğimizden itibaren başladın "Evlenelim" demeye 5. senemize girdik hala devam ediyorsun. Ya ben daha hazır değilim. Cidden bak olmaz. Sen askere git gel söz bak nişanlanacaz. Adı konmuş olcak bak söz.
Oy kuzuma benim ya. Askerliğe gitmeyeceğini bildiğim için böyle dedim. Sen ve askerlik. Yan yana gelemicek kadar uzak. Bakma yüzüme öyle Hasan ya. Bende çok isterim sevdiğim insanla evlenemeyi ama cidden askere gitmeden eline bi iş almadan olmaz ki. Ve ben yine iç sesimle konuşmaya çoktan başlamışken Hasan'ın sarılmasıyla sustum. Kokusuna , bakışına , herşeyine kurban olduğum Küçük Bey'im benim.
Bende seni çok seviyorum. Sende iyi ki varsın demenin sarılmasına eşlik ettiğimle anladı. O sözlü olarak anlatırken ben yine fiziksel olarak gösteriyordum. 5 sene oldu olmasına ama hala yüzüne karşı güzel söz söylemeyi beceremiyorum. Olmuyor işte napim. Ama Hasan'ım hep bunu hal ve hareketlerimden anlar oldu. Kuzuma hele. Oyy yerim ben onu yer yeeer.
* * * *
Sabah sabah yine söverek uyanmama sebep olan biricik aşkıma selam olsun. Şu uykumun bölünmesinden nefret ediyorum ya. Uf yine nereye gidiyoruz sabahın köründe Allah bilir. Saatler torbaya mı girdi kuzum ya öğlen çıksak ne olacak sanki. Tamam Asiye tamam sus söylenme hemen hazırlan çık çocuk seni yine parkta bekliyordur.
Mmmmmmuuuuaaaah güzeller güzeli kadınıma benim. Günaydın hayatımın başlangıcı , sonu günaydın. Hayatım gözünü kapatcam gel yamacıma doğru der demez sözünü yarıda kesip ne oluyor yine hayatım Yeni Yıla yeni girdik ne bu şimdi. Ocakta hiç önemli bir günümüz olmadığına göre bu sürpriz de neyin nesi ya. Dur bismillah daha gözümün çapağını silmeden demeye kalmadan Hasan hemen gözümü kapatarak yola koyulduk. Haydi bismillah bakalım bugün neyle karşılaşacam. Türkü mü dinliyoruz biz ya. Ne bu şimdi. Hem de Volkan Konaktan "Eledim Eledim" türküsü. Allah Allah ne oluyor anlamadım demeye kalmadan son ses açarak
"Eledim Eledim Höllük Eledim,
Aynalı Beşikte Canan Bebek Beledim.
Büyüttüm Besledim Asker Eyledim, Gitti De Gelmedi Canan Buna Ne Çare,
Yandı Ciğerim De Canan Buna Ne Çare."
diyerek içten içe hüzünlü bir şekilde eşlik eden benim sevgilim miydi ? Hem de asker türküsü. Acaba dün konuştuklarımızın etkisinde mi kaldı bu çocuk ya.
Ay içim daraldı. Yeminle öküz oturdu içime Hasan diyerek müziği değiştirmesini söyledim. Ay ne bu ya şimdi de
" O şimdi asker canı neler istedi. Uyku da Mevlam beni ona göster" mi ? Ne bu bugün asker şarkıları , türkülerimi dinlicez hep. Demez gomaz olaydım hay ya. Kapat Allah aşkına Hasan tamam müzik falan istemiyorum dedim. Galiba geldik. Durduğumuza göre gelmiş oluyoruz tabi ama nereye geldik. Hala da açmıyor gözümü ya. "Hayatım sen arabada kal işim uzun sürebilir benim üzerime yemin eder misin gözünü açmicağına dair"
"Tamam çocuk tamam açmicam ya hadi git gel hemen." dedikten sonra bana öyle bi sarıldı ki. Allah'ım öyle içime bi sızı doldu anlatamam. Sımsıkı sarılması , kokumu içine çekişi , kulağıma sevdiğini defalarca söyleyişi . .
Ne bu şimdi. Veda eder gibi. Ne oluyor ya. Nefes alamıyorum sanki.
"Hasan ne bu şimdi. Ne oluyor ya." demeye kalmadan arabayı üstüme kitleyip gitti sıpa ya. Gel de sinir olma. Ya sabır. Uf böyle de sessiz sakin duramam ki ben. Resmen daha beter fenalık geldi. Oy anam oy nelere gidem ben. Bari müziği açıp gideydin ya. Gel de şimdi müzik açmaya uğraş. Gözlerimi açmicam dedim. Of of Hasan. Dışardan birileri görse bu kız ne yapıyor diye dalga geçerler benimle. Hah sonunda düğmeyi buldum. Ay yine mi bu şarkı. Bugün şaka olmalı cidden. Şaka bunlar demi neyse değiştirelim bakalım yine mi asker türküleri. Aa dostlar nedir bu böyle hep asker türküsü anam anaaam güzel anam benim ne hallere girdim böyle ya. Uf neyse Volkan Konak'ı çok sever benim kerata bari onun şarkısı dursun. Bi başlamadı müzik ya araba mı cenabet ben mi bilemedim tövbe estağfurullah. "Kadınım , bu şarkıyı başını benim omzuma yaslandığın vakit dinlenemeni çok isterdim ama böyle olması benim için daha iyi oldu. Çünkü ben senin bir tek göz yaşına dayanamam. Seni çok seviyorum. İyi ki benimlesin. Ve sonsuza dekte benimle olman dileğiyle Kadınım" . .
Diyen Hasan'ın sözleriyle resmen ağladım ağlicam. Ya ne oluyor anlamıyorum ki resmen içim daraldı. Ne biçim sürpriz bu ya olmamış bu sürpriz Hasan olmamış işte yapamamışın. Beğenmedim. Allah'ım ağladım ağlicam. Mala bağladım resmen. Ve şarkıya eşlik mi ediyor şimdi de Hasan. Ya susun tamam. İstemiyorum ben böyle sürpriz.
Ve müziğe eşlik eden yârim ;
"Bana memleket, bana su, bana tat, bana uyku, bana rüzgar gibi gelen sevgilim. Gülüşünü kücük bir çocuktan alan, yastıkta başını bıraktıgı ize kurban olduğum, eser durusun hafızamda ve orda hiç bir sey yok senden önceme ve sana ait olmayan, son hayalım, ne güzel şey seni sevmek. .
Elleri küçük sevgilim,
Ne güzel şey seni hatırlamak,
Etimde soğuk kara saplı bir bıcak gibi değil, hasret ateşiyle dövülmüş sımsıcak bir demir gibi, ne güzel şey düşünmek seni bunca kalabalıkta ve bunca yorgunluklarımın içinde , son hasretim, sana olan hudutsuz sevdamı , manalyo kokulu başını kollarımın arasına alıp
. . . . Çünkü ben senin her yanın çiçek acmış, yemişlerle dolu fidana benzeyen güzel yüzüne hasret yaşayamam KADINIM.
Gözü kapalı ağlamakta neyin nesi ya. Kendimi sıkmaktan boğazım ağrımaya başladı. O da yetmez ki akmayan burnum akmaya başladı. Küçük çocuklar gibi göz yaşlarımla karışmış sümüğü koluma siliyorum. Gözüme bağladı şey de resmen ıpıslak oldu. Şu halime bile bakamıyorum. Bakmak dahi de istemiyorum. Burda olmak istemiyorum. Bu sabah hala yatağımda uyuyor olmak istiyorum. Ve birazdan Hasan geldiğinde
"ASKERE GİDİYORUM KADINIM" dediğini duymak İS-TE-Mİ-YO-RUM. .
Evet geç olsa da anladım. Ve şuan Askeriyenin önünde olmalıyız. Ve Hasan'ım , her saniye birlikte olduğum adam şuan askerlik tecilini bozduruyor ve yakın bir zamanda da askere gidicek. Ve ben bunların hiçbirini görmek , duymak istemiyorum . . Eve gidip uyumak istiyorum sadece uyumak. Kapı açıldı ve Hasan'ım , Küçük Bey'im , Böcükü'üm geldi. Elleri gözümde ki şeyi açmakta ama ben söyleyeceklerine hazır değilim ki. Sana bakmaya da ve gitmene de . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bey
ChickLit2oo9'un Ağustos ayında başlayan bir hissin bu denli kuvvetli olucağını Asiye de bilemezdi ki. Sadece hislerini duyabilirken şimdi koca bir aşkın içinde yandığını görücek. Ve bu hissi yaşatan kendi benliğine bir hayli kızarken daha sonra . . ❤