Merhaba Meslek Liseli kızlar topluluğu , merhaba yeni okulum merhaba yeni arkadaşlar.
Bir o kadar iğrenç formamıza da selam.
Alime'ye bu okula gelmeyelim diye ısrar etsem de nafile geldik bir kere. Yeni sınıfım da a'dan z'ye farklı farklı insanlar olduğunu keşfetmekle başladım ilk günlerime. Birileriyle konuşmak , arkadaş edinmektense oturup izlemeyi tercih ettim. Ve akşam üzeri biten okulumuzun sonunda Teksas durağına doğru ilerlemeye başladık. Tam o sırada Ticaret Lisesi erkek topluluğu dağılıyordu. Alimeyle birlikte durakta beklemeye başlarken o çocuk geldi yine. Durağın ucuna yaslandı ve yine elinde telefonuyla oynuyordu. Acaba sevgilisi mi vardı da bu kadar telefonuyla ilgileniyordu. İçten içe sinirlensem de kendi kendime kuruntu yapmamaya engel olmaya çalışıyordum. Yine uyumlar içerisindeydi. Yeşil , siyah kareli ceketi , içinde beyaz bir gömleğinin 3-4 düğmesi açılmış ve göğüs kıllarından bi kaç tanesi de ben burdayım dercesine gömleğiyle bütün olmuştu. Belinden düşen okul pantolu şalvar misali üstü bol , paçalara doğru daralan , yeşil-siyah bağcıkları , her zaman ki gibi yapılmış saçıda bir hayli iyi gözüküyordu. Otobüs geldi. Ve incelemeyi yarıda keserek arkasından otobüse bindik. Arkaya doğru ilerledi ve tam orta yerde durdu. Ardından bizde onun biraz daha gerisine durduk. O ise elinde ki telefonuyla bi hayli alakadardı. Otobüs Çolak Hoca Camimizin orda durdu. Ve bizde inmeye yeltelendik. O önümüz de biz arkada yürümeye devam ettik. O kadar yavaş adım atıyordu ki sinirlenmemek elde değil. Köşeyi döndük ve apartmana doğru yaklaştı. Zile bastı ama hangi tarafa , hangi ismin üzerine bastı göremiyoruz. Köşeden onu izlemeye devam ediyoruz. Otomatik sesini duyar duymaz hızlı adımlarla yokuşun baş ucuna durduk. 2. kata doğru çıkarken bina boşluğundan kapıda ki duruşunu görebiliyorduk. Sokak lambasının ışığıyla , apartmanın ışığı bir olmuş onu sanki bize gösteriyordu. Duvara yaslandı. Özene bezene yaptığı o yeşil , siyah bağcıklarını biraz gevşetiyordu. Ve kapı açıldı. İçeriye girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bey
Chick-Lit2oo9'un Ağustos ayında başlayan bir hissin bu denli kuvvetli olucağını Asiye de bilemezdi ki. Sadece hislerini duyabilirken şimdi koca bir aşkın içinde yandığını görücek. Ve bu hissi yaşatan kendi benliğine bir hayli kızarken daha sonra . . ❤