Yemin Töreni . .

57 3 0
                                    

Her yer de asker var . .
Haydi bismillah askeriyenin bahçesine giriyoruz. Yemin Töreni alanına gidelim bakalım. O kadar kalabalık ki nasıl görcez askerimi ya. Of . .
Ve askerler alana çıkıyor. Allah'ım çok heycanlıyım. Hem de çok. Hadi Hasan'ım benim hadi çık.
"Hasaaan. Hasaaaaaan. Burdayım ya bak bana. Uf çocuk"
Resmen yırtınıyorum ya. Ama başını karşıdan başka bi yere çevirmiyor. Ay nasıl da yanmış öyle. Kara böcüğüm benim. Asker üniformasının içinde kaybolmuş sıpam. Törene başladılar. Yeminlerini ettiler ve sıra kavuşma anında. 2 gün evcil izni aldığımız için askerim bizimle birlikte Konya'ya geliyor.
Yuppi !
Yaşasın !
Artık kavuşayım sevdiceğime. Açayım kollarımı gitmee diyeyim. Oyy.
Etrafa bakmaktan başım döndü. Resmen bayılcam sıcaktan , açlıktan , özlemden. Gel artık kuzum gel. Bir an da biri gözlerimi kapattı. Ellerimi ellerine koyar koymaz ; "Hasaaaaaaan" dememle kuzumun bana sımsıkı sarılmasına kurban olurum ben. Sesine , kokuşuna herşeyine kurban olduğum askerim. Biriciğim. Kuzum. Askerim. Herşeyim. Nasıl da özlemişim seni oy. Hemen askeriyeden çıkıp piknik yapmaya gittik. Bu Isparta da köy gibi bi yermiş. Bi güzel yedikten sonra Konya'ya tekrar yol aldık. Arabaya bindiğimizden beri elimi bırakmayan , kokumu çeke çeke bi hal olan aşkımı nasıl sevmem ya. Anuu gadasını aldığım.
Sonunda askerimle birlikte evlerine gelebildik. Nasıl özlemişiz birbirimizi nasıl nasıl . .
2 gün de olsa askerimle birlikte olmak çok güzel. Bu 2 gün geçmesin. Zaman dursun ve askerim tekrardan Isparta'ya gitmesin . .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin