°•°•°
Kang Taehyun iyi bir kraldı. Halkını düşünür, haftada bir kontrol için askerlerini yanına alır ve köyleri gezerdi.
Bu gün de onlardan biriydi.
Kral Taehyun yanında askerler ile birlikte köyleri geziyor, insanların ayaklarına kapanmasına izin veriyordu.
Tüm köylüler ellerinde ne kadar mal olduğunu söylüyor, vergi miktarı belirleniyordu.
Genç alfanın toprakları zengindi. Sulak yerdeydi ve halkı tarım ile uğraşıyordu. Çevredeki hanedanlıklardan insanlar pazar kurmak için geliyor, buradaki yaşantının daha iyi olduğunu gördükten sonra geri memleketlerine gitmiyorlardı.
Bu Kral'ın yararınaydı. Halkı gittikçe büyüyor, tarım ile uğraşanlar artıyor ve vergi çoğalıyordu.
Alfa, yürürken önüne bir anda bir beta atlamış ve ayağına kapanmıştı. Askerler kılıçlarını kınından çıkarmış, kralın ayağına kapanan betaya uzatmışlardı. En ufak bir hareketinde kılıçların kafasını kopartacağından emindi herkes.
Kral Taehyun, sıralı evlerden gözlerini çekip ayağına kapanan betaya baktı. "Lütfen, Kral'ım lütfen. Yardımınıza ihtiyacımız var, oğlum çok hasta. Hekimler oğlum ile ilgilenmiyor, paramız yok. Lütfen yardım edin." Kral umursamadı ayağına kapanan betayı.
O iyi bir kral olsa da herkes ile ayrı ayrı ilgilenemezdi.
"Ne isterseniz yaparım lütfen." Deyince işler değişmişti. "Oğlun kaç yaşında Beta?" Diye sordu Kral.
Eğer yaşı erişkinliği geçmişse betanın oğlunu saraya alıp asker olarak eğitebilirdi. Alfa, beta ve ya omega olması birşey değiştirmezdi. Güçlüyse eğer hiçbir şey önemli değildi.
"20 yaşında Kralım." Dedi beta yerinde doğrulup Kralın bacağına tutundu. Yek eliyle de göz yaşlarını sildi. "Yardım edin lütfen."
"Alfa mı?" Diye sordu Kral. Eğer alfaysa onu şuan alıp saraya götürecek ve iyi olmasını sağladıktan sonra asker olarak eğitecekti.
Beta kafasını yere eğdi. "Omega." Diye fısıldadı. Kral gayet net duymuştu ama. Omegalar bu bölgede küçük görülmezdi. Ama bazı alfalar kibirlenip omegalara kötü davranıp, küçük görürdü.
Kral Taehyun bir adım geri gidip betanın dokunuşlarından uzaklaştı. Betanın evi olduğunu düşündüğü yere göz attı. "Oğlun orada mı?" Diye sordu çenesi ile küçük tahtadan evi gösterirken.
Beta hızla kafasını salladı. Kralın gözüne bakmak yasak olduğu için kafasını yerden kaldırmıyordu.
Kral yanında iki asker ile küçük eve ilerledi. Bahçe rengarenk çiçekler ile doluydu. Şaşırmadı, oğlunun bir omega olduğunu söylemişti çünkü.
Tahta, neredeyse yıkılacak olan evin kapısını ittirdi Kral.
Kapı açılır açılmaz içeriden omega feromonları yüzüne çarpmıştı. Kralın başı dönmüş ve bu feromonlara sahip olan omegayı gözleri ile hızla aramıştı.
21 yıllık hayatında hiç böyle bir koku almamıştı.
Sonunda buram buram lale kokan feromonların sahibi olan çocuğu gördü.
Gerçekten çok hasta görünüyordu. Eski bir klimin üzerine koyulmuş kat kat yorganların üzerinde uzanıyordu. Kestane rengi olan uzun saçları omuzlarına dökülmüştü. Bazı yerler dolaşmıştı, demek ki uzun zamandır hastaydı, uzun zamandır saçlarına dokunulmamıştı. Ama yine de yumuşak görünüyordu saçları. Kirpikleri yüzündeki en dikkat çeken şeydi. Gözlerini görmek istedi Kral. Kirpikleri böyleyse kim bilir gözleri nasıldı.
İnce dudaklar aralıktı. Ölüye benziyordu. Ten rengini bilmiyordu ama şuan karşında bembeyaz duruyordu. Kanı çekilmiş gibi.
Kral uzun süredir onu incelediğini fark ettiğinde arkasını dönüp tek odalı evi terk etti. Hala bahçede dizlerinin üstünde ağlayan betaya yaklaştı.
"Oğlunu iyileştirebilirim." Dedi. Beta refleks olarak gözlerini Kralın pürüzsüz yüzüne çıkarmış hemen ardından yaptığı hata olduğu için yüzünü yere eğmişti.
"Bir şartla." Diye ekledi. Beta göz yaşlarını koluna silmiş ve heyecanla "ne isterseniz yaparım, Kralım." Dedi.
Kral Taehyun'un, sanki dudağının sağ tarafına kanca takılmış gibi gülümsedi.
"Oğlunu saraya bağışla." Dedi.
Beta şaşırmış ve doğru mu duydu diye gözlerini Kralın gözlerine çıkarmıştı.
"Oğlunu saraya bağışlarsan, onun yaşamasını sağlarım."
Beta dondu. Kralın gözlerine bakması büyük yanlıştı ama gözlerini çekemedi, o kahverengilerden.
Doğru duymuştu.
Oğlunu nasıl verirdi ellere? Orada ne yapardı tek başına? Oğlu iğleşsin diye oğlundan mı vaz geçecekti?
Oğlunun canını kurtarmak için onu saraya mı bağlayacaktı yani? Betanın aklına hekimin dedikleri geldi sonra.
'Başka hekime gösterin. Benim ilmim buna yetmez. Böyle devam ederse ölecek.'
Hiç düşünmeden "tamam." Dedi beta. Ne olursa olsun oğlu ölemezdi.
Kral aldığı cevapla memnun olmuş gibi başını küçük eve çevirdi. O feromonlara sahip çocuğu sarayında istiyordu.
Asker olarak eğitme düşüncesini silmişti aklından. Onu ya mutfağa verecekti ya da kendisi için hizmet etmesini sağlayacaktı.
İkinci ihtimal daha fazla kafasına yatmıştı genç alfanın.
BÖLÜM SONU
Uzun zamandır ilgilenmediğim kitaplarımı kaldırıp yerine baya hevesle yazdığım bir kitap yayımladım.
Umarım beğenirsiniz çünkü uzun zamandır bu kurgu kafamda dönüyordu.
Omegaversenin ne olduğunu bilmeyenler için aşağıya bir açıklama bırakıyorum.
Sizi seviyorum ♡
A / B / O olarak bilinen alfa, beta ve omegadan oluşur. Ancak bazı istisnalar olabilir. Delta, sigma ve gamma gibi. Fark ettiyseniz sonunda verse yazıyor. Yani kurgusal bir evren. Erkeklerde hamile kalabiliyor.
Feromon;
Bunu duygu değişimlerinde salgılanan hormon gibi düşunebilirsiniz. Genellikle eşleri birbirine çekebilmek için kullanırlar. Her kurt türünün kendisine ait feromonu vardır. Feromonu isteyerek salgıladıklarında göz renkleri değişebilir. Bunu daha çok vücuda sıkılan parfüm olarak düşünebilirsiniz.Mühürlenme;
Baskın olan şahısın pasif olanın boynunun sol tarafındaki şah damarına dişleri ile uyguladığı baskıdır. Bu daha çok eşlerin yaptığı bir faaliyettir.Alfa;
-Baskın bir türdür. Liderlik etmeye, kendinden güçsüz türlere emir vermeye yatkındırlar. Alfa sesleri işlerini daha da kolaylaştırır.-Omegayla eşleşme oranı daha yüksektir.
-Kokuları sert ve odunsudur
Beta;
-ne güçlüdürler ne de güçsüz. Alfaların emirlerine uyarlar ve omegalara emi verebilirler.-iki türle de eşlenebilir.
-kokuları çimen ve toprak gibi doğal kokulardır.
Omega;
-üstteki iki türe göre en güçsüz olandır.-her iki tür ile de eşlenebilirler. Kendi türleri ile eşlenemezler.
-kokuları zarif ve şekerlidir.
《Yeni bölümü akşam yayınlarım.》
Eva-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo♡er / taegyu
Fanfiction-devam etmeyecek- "Oğlunu saraya bağışla." -Omegaverse- °•°•° Bazen bir lanet, bazen bir düşmanlık, bazen bir dikkatsizlik, bazen bir basit hata, bazen aşk, bazen ise 'gurur'. 'Sanılanın aksine' diye başlayacağımız cümleler ile hiçbiri düzelmiyordu...