"Kralım, omega kızgınlığa girdi."

1.4K 193 171
                                    

°•°•°

Saraya gelir gelmez odasına girmiş ve yatağına yüz üstü uzanmıştı Beomgyu. Kafasını yastığına gömmüş, nefes almayı kendi çapında kısıtlıyordu. Annesinin ve kralın bağışladığı canı şimdi kendisi almak istiyordu.

köyüne giderken içindeki şüpheler yüzünden kendisinden nefret ediyordu. Tüm suçu Soobin'e attığı için, Soobin'in yüzüne bile bakamayacak gibi hissediyordu.

Aklı almıyordu. Her anında yanında olup onu destekleyen annesi, her zaman sırtını sıvazlayan annesi şimdi bunu nasıl yapardı?

İnsanlar onun pazarda şarkı söyleyerek para kazanmaya çalışacağını duyunca 'bunun için sesinin güzel olması lazım.' Dediklerinde, insanları savunmak için sarayda savunucu olacağını duyduklarında 'sen misin savunucu olacak kişi?' Dediklerinde, babasının onları terk edip gittiğinde kısacası her anında yanındaydı annesi.

Şimdi düşünüyordu da annesinin üstüne fazla gitmişti. Beta sadece oğlunun iyiliğini istemişti. Kafayı yiyecekti Beomgyu. Annesine hak vereceği sırada aklına zorla eşleneceği geliyordu. Eşlendikten sonra halk, bir 'yavru' bağışlanmadığı için anlayacaktı herşeyi. O zamana kadar kaçabilir miydi saraydan? O zamana kadar kralın güvenini kazanabilir miydi?

Beomgyu daha fazla sıkıntıya girmişti şimdi.

Bunları düşünmeme sebep olan annem dediğinde kurdu fısıldadı Beomgyu'ya, 'o sadece senin iyiliğini istiyordu.'. Kurdu uzun zamandır varlığını göstermiyordu. Annesini gördüğü an özlem ile kuyruğunu sallamaya başlamıştı.

Onu koyu düşüncelerinden ayıran odanın kapısının açılmasıydı. Beomgyu içeri giren kişinin saygısızlığına kızmak için doğrulduğu sırada içeri girenin kral olduğunu gördü.

Çatılı kaşları anında düzelmiş saygıyla eğilmek için yataktan kalkmıştı. Alnını yere koyduğu sırada kralın sözleri ile aşağılanmış gibi hissetti. "Saygını o şekilde göstermemen gerektiğini sana söylemediler mi?"

"Sen artık sıradan birisi değilsin, saygın bir omega olacaksın." Diye de eklemişti. Alnını yerden kaldırdığı sırada askerler odadan çıkmış ve odanın kapısı kapanmıştı. Kafasını kaldırıp alfaya bakacağı sırada alfanın kendisine uzatmış olduğu eli görüş açısına girdi.

Alfa, omeganın yerden kalkması için elini uzatıyordu. Bu gün olanları askeri Yeonjun'dan öğrenmişti. Beomgyu'nun bir anlık sinir ile hareket ettiği ve yıkıldığı çok belliydi. 'Annesine çok güveniyordu.' demek diye düşünmüştü kral. Az sonra söyleyecekleri yüzünden onu reddetmemesi için ona iyi davranmaya çalışıyordu.

Alfanın eli hala havada duruyor, omega ise alfanın eline şaşkınca bakıyordu. Taehyun aldığı feromonlar ile kıkırdadı. Şaşırdığı çok belli oluyordu Beomgyu'nun.

Kralın kıkırtısıyla kendisine gelmişti Beomgyu. Kralın çıkan gamzeleri ile daha da fazla şaşırırken kral bu sefer Beomgyu'nun neye şaşırdığını anlamamıştı. Alfanın eli hâlâ havada asılı olduğu için omega telaşla elini alfanın eline bıraktı. Reddetmesi yanlış olurdu. Alfa olduğundan değildi, kralı reddetmek yanlış bir davranıştı.

Alfa avucundaki eli sıkıca kavramış ve kendine doğru çekmişti. Omega da alfaya yardımcı olarak dizlerinin üstünde doğrulmuş ve ayağa kalkmıştı. Alfa avucundaki eli bırakmış ve elini geri kendisine çekmişti, Beomgyu ise kralın tuttuğu elini diğer eline hapsetmişti.

Beomgyu'nun içi bir hoş olmuştu. Beomgyu hissettiği şey ile anlamıştı kızgınlığının yakın olduğunu, ne zaman kızgınlığı yakınlaşsa bir alfanın dokunuşu ile sarhoş gibi oluyordu. Anlamalıydı zaten, feromonlarına sahip çıkamıyor ve alfa askerlerin yanında zor durumda kalıyordu.

Lo♡er / taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin