נייתן

2K 42 8
                                    

קר הלילה, אבל זה לא משפיע עליי. שום דבר לא יכול.
אני בן אדם קר, אני ככה מגיל 13 מתי ש׳אימא שלי׳ אם אפשר לקרוא לה אימא בגדה באבא שלי והלכה לגור עם החבר שלה, הם נפרדו אחריי חודש אבל תודה לאל אבא שלי לא מטומטם והוא לא סלח לאימא שלי, וגם ביחד אם זה הייתה לי ילדות נפלאה, תמיד דאגו לי, אבא שלי, דודה שלי, חברים של אבא למרות שאנחנו מחשיבים אותם גם כמשפחה.

בחוקי המאפיה אבא שלי בתכלס היה אמור להרוג את אימא שלי, זה לא מקובל שאישה בוגדת בגבר שלה.
אבל אבא שלי תמיד אהב את אימא שלי והוא עדיין אוהב אותה
אך הוא לא יכול לסלוח, לא הייתי נותן לו.
אחותי הקטנה לעומת זאת לא זוכרת אותה כלכך היא הייתה קטנה כשהיא עזבה.

בדיוק קיבלתי הודעה מאבא, הוא שולח לי שיש לו משהו חשוב להודיע לי וזה כבר לא נשמע לי טוב.

הגעתי הביתה שאני רואה את אבא שלי, אחותי הקטנה, ועוד אישה וילדה שנראה בגיל של אחותי.

״לא אמרת לי שיש לנו אורחים, הייתי מתלבש יותר יפה״ אני אומר מנסה עם קול חנפני כזה אין לי כח לחפירות שלו אחר כך.
״בן בוא שב איתנו אני רוצה להכיר לך את בת זוגתי החדשה והבת שלה״ אה מה אני שמעתי נכון * בת זוגתי* מה לעזאזל הבן אדם בן 52 מה בת זוג עכשיו וגם היא נראת כאילו היא איזה בת 40.
כבר אין לי הרגשה טובה ממנה אני אנסה לקרוא אותה בזמן הארוחה, אני טוב בלקרוא אנשים.

התיישבתי בכיסא ואבא מציג לי אותן ״זאת היילי וזאת הבת שלה אמילי״ חייכתי אליהן חיוך מזויף.
עברה כבר חצי שעה ואני די בטוח שהייתי מנצלת את אבא שלי בשביל הכסף שלו, או לפחות ניסיתי להבין כי כל פעם אמילי לא מפסיקה לנסות לדבר איתי ולשלוח לי חיוכים פלרטטניים.
תאמת היא כוסית האמילי הזו היא תהיה אחלה סטוץ אבל לא יהיה בינינו משהו מעבר, אני לא מסוגל להרגיש כולן יודעים את זה.

הסתיימה הארוחה וישר לקחתי את אבא שלי למטבח בשביל לדבר.
״תגיד לי מה יש לך את נורמלי את בן 52 מאיפה פתאום אתה מביא לי בת זוג״. אני לוחש לו בצעיקה.
״אנחנו הכרנו דרך החברה שלי וממש התחברנו יש בינינו קליק אני אומר לך, ילד שלי אני יודע שקשה לך אם כל העניין של הזוגיות שלי בגלל אימא שלך אבל אני מבקש ממך פעם אחת תיתן לי הזדמנות להיות שמח״. אבא אומרת לי ולא יכלתי להגיד לו לא, הוא אבא שלי הוא גידל אותי, חינך אותי, לימד אותי להילחם, הוא תמיד היה שם בשבילי בכל מקום ובכל זמן ואני תמיד יזכור לו את זה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נייתן בתמונה למעלה

טוב היי אז זה היה הפרק הראשון בספר ואני מאד מקווה להערכה זה הספר הראשון שלי וגם הפעם הראשונה שאני מנסה לכתוב, אז אם יש טעויות או דברים שאפשר לשפר אני אשמח שתכתבו לי❤️

My mafia boyWhere stories live. Discover now