תפסתי אותו תוך כדי שאני מונעת ממנו להשמיע קול, נייתן נפל על הכיסא בשביל לשבור אותו הוא הצליח לשבור אותו ורץ אליי בשביל לעזור לי עם מאור.
הצלחנו להשיג את המכשיר קשר נייתן ישר לקח אותו וכיוון אותו לתדר מסוים שאני לא מכירה, ״יש מישהו שם? זה נייתן היורש של המאפיה האיטלקית....״ אמר והסביר איפה אנחנו ומי לקח אותנו הוא סיים, ״הלו נייתן? זה אתה?״ שמעתי קול מבוגר וקטוע, ״כן כן אבא זה אני״ הוא אמר במהירות ואז שמענו רעש מלמעלה ״טוב אבא אני שומע רעש אני חייב לעבור תדר״ ״אין בעיה בן שלי אני עכשיו יוצא אליך עם צבא אנחנו הולכים לחסל כל אחד מהם״ האיש המבוגר אמר.
שמענו עוד רעש ואז רעש של מפתח, במהירות נייתן הלך למכנסיים של מאור ולקח את האקדח שלו הטעין אותו ואז היה שקט מוחלט.
שמענו את הדלת עפה, עשרה חיילים בערך נכנסו ואני ונייתן ישר הלכנו לכיוונם ומתחילים להוריד כל אחד אחד.
נייתן ירה בכמה אנשים ובסופו של דבר אנחנו הורדנו את כולם.יצאנו מהאזור אחרי שנייתן פרץ למפה של המקום והצלחנו למצוא דרך לעוף מפה בלי שיראו אותנו, התחלנו ללכת ברחוב ״אנחנו צריכים למצוא טלפון ומשהו לאכול דחוףףףףףףף״ הוא אמר ואני צחקתי, אמנם בשבועיים האלה לא גיליתי לו משהו על חיי אבל כן התחברנו קצת.
״קאלי, כששנינו נחזור לחיים הקודמים שלנו....את עדיין תנסי להרוג אותי?״ הוא שאל אחרי שני דקות של שקט, ״אני לא יודעת? אתה רוצה למות?״ שאלתי בצחוק ״אח זה יהיה בידיים שלך אז אין לי בעיה״ אמר וקרץ לי.
עצרנו מישהו בצד של הכביש ועשינו ממנו שיחת טלפון לאנשים שלי ועכשיו הם בדרך לפה בשביל להחזיר אותנו הביתה, ״הבית שלי רחוק, זה בסדר שאני נשאר אצלך כמה ימים?״ נייתן שאל אותי ״תשאר כמה שאתה צריך, לא אכפת לי כל עוד אתה לא מחטט יותר מידי בעסק״ אמרתי לו ברשמיות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי אני יודעת שלא העלתי פרקים הרבה מאד זמן ואני יודעת שהפרקים שלי לא הכי ארוכים, אני במחסום כתיבה קטן ככה שאני מתחילה לכתוב פרקים ופשוט ממשיכה מתי שיש לי רעיונות❤️אני אשמח מאד אם תצביעו לי לסיפור כי זה מאד מקדם אותו, ואני גם אשמח אם תגיבי את דעתכם על הסיפור, אם יש משהו שאתם חושבים שאפשר לשפר כי אני כותבת חדשה וזה מאד עוזר לי
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...