כעבור שנתיים-
קמתי בבוקר בגלל צילצול של קאלי, ״את באמת חייבת להעיר אותי כל בוקר?״ אני שואל אותה דרך הטלפון, ״נייתן, נייתן״ קאלי צועקת לי דרך הטלפון. אני קם מהמיטה במהירות ״קאלי, קאלי מה קרה? איפה את?״ אני שואל אותה בלחץ.
״נייתן עשו עלינו אמבוש יש פה איזה 70 איש והרגו לי את כל החיילים אני צריכה עזרה״ היא אמרה בלחץ. ״אני עכשיו יוצא אליך, תתחבאי!״ צעקתי עליה והתקשרתי לאחד החיילים שלי בזמן שאני מתלבש, ״אני בא למחסן 49 עכשיו תגיד ל70 חיילים להתכונן עכשיו״ אני צועק עליו ומנתק.
הגעתי למחסן 49 ונכנסתי עליו עם הטלפון שלי והמספר טלפון של קאלי מופיע עליו, ״אני צריך לאתר את המיקום של מספר הטלפון הזה יש לך 5 דקות או שאתה מת״ אני אימא לו אני לא משחק מתי שזה מגיע לאנשים שאני אוהב, כן בשנתיים האחרונות אני וקאלי שמרנו על קשר מצוין! היינו שם אחד ליד השנייה, נלחמנו ביחד, צחקנו ביחד ודיברנו כל יום.
לא שנתי לב כמה זמן עבר בגלל המחשבות עד שהחייל שבדק את המיקום של קאלי אמר לי ״מצאנו אותה״ הסתכלתי על השעון 4 דקות, יש לו מזל!.
הוא הביא לי את המיקום שלה ויצאנו כולנו לכיוונה.
כשהגענו למקום יכלנו לשמוע מלא יריות וראיתי את קאלי יורה על יותר מ50 איש, לילדה הזאת יש גם משאלת מוות וגם 9 נשמות.
התחלנו לירות על אנשים והורדנו כמעט את רובם , כולנו היינו בתוך היריות עד ששמענו יריה למקום מאד קרוב אלינו, הסתכלתי לאיפה זה ירה וראיתי את קאלי על הרצפה מחזיקה בבטן שלה, רצתי עליה, לוקח אותה על ידי והולך לרכב.
ירדתי הבית חולים שלי נכנס וישר לוקחים לי אותה מהידיים ושמים אותה על אלונקה.
חיכיתי לחוץ לחדר מלא זמן לא שם לב לזמן או לשום בנאדם במקום הזה עד שאחד החיילים שלי התקשר אליו ואמר לי, ״ניצחנו אותם אבל איבדנו איש אחד״ ״אוקי כל הכבוד, כל מי שהשתתף במבצע יריות היום שיקח יום חופש ובנוגע לחייל המת אתה יודע מה לעשות״ אמרתי לו, יש לי חוק אחד שהוא בין החשובים אצלי, כל חייל מגיע לו כבוד אז כל פעם שחייל מת אנחנו מתקשרים למשפחה שלהם, משלמים על ההלוויה ועל ההוצאות, מארגנים הכל כדי לא להעמיס על המשפחה יותר מידי ואז דואגים להם לעוד כמה שנים שאנחנו נותנים להם כסף בכל חודש כדי שיוכלו להסתדר כלכלית ופתאום המחשבה עברה בראשי, מה אם קאלי תמות? מה יהיה אז? אני לא מכיר אף אחד מהמשפחה שלה היא אף פעם לא הסכימה לספר לי על זה היא תמיד אמרה לי ׳זה מסובך׳ המחשבות אכלו אותי עד שהרופא התקרב אליי ואמר לי..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זהוווווו אני יודעת שאתם כנראה שונאים אותי אבל אולי אני יעלה עוד פרק היום❤️
אהבתם את הפרק? תעקבו אחריי בטיקטוק wattpad_lover2
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...