היא כיוונה את הסכין במהירות לגאוני אך עצרתי אותה, ״את חושבת שכל כך קל להרוג אותי?״ אמרתי בשעשוע ״מודה שקיוויתי ״ ענתה לי.
״אני רוצה לשאול אותך משהו, שלא תביני לא נכון אני מבין למה רוצים שאני אמות אני לפעמים רוצה למות אבל מי שילם לך לעשות את זה?״ שאלתי אותה, מי שעשה את זה כנראה בי אדם אמיץ מאד כי כולם יודעים שאיתי לא מתעסקים אז מה אח היא הורידה מלא אנשים חשובים אני התחלתי להתאמן לזה מגיל 13 אני צא חושבת שאפשר לנצח את זה.
״אני לא דוחפת את האף שלי לעניינים של הלקוחות שלי ואני לא שואלת יותר מידי אני פשוט עושה את העבודה ומקבלת את הכסף, מה שאני כן יכולה להגיד לך זה שזו הייתה בת.״ היא ענתה לי. מי כבר יכולה לרצות במוות שלי? כן פגעתי בהרבה בנות אבל זה בגלל שהן מטומטמות שחושבות שבגלל שהייתי איתן לילה אחד אז אנחנו פתאום נשואים וכאילו אני חייב להן משהו.״טוב תקשיב אין לי את כל היום, אפשר לסיים אם זה מהר?״ שאלה אותי.
״טוב, תהרגי אותי מה את רוצה שאני יעשה?״ אני לה ביובש.
היא התקרבה אליי עם הסכין שלה ושמה את זה קרוב לגרוני, אני לא זזתי והתנהגתי כרגיל. אם יש משהו אחד שלמדתי על ׳מלאך המוות׳ זה שהיא ממש לוחמנית, זאת אומר שהיא חייבת את הקרב, היא חייבת את הפחד.
״טוב אתה עומד להחזיר לי? לסרב? סתם ככה אתה פשוט רוצה למות?״ שאלה אותי, ״אם זה מה שאת צריכה לעשות, תעשי את זה, תעשי את העבודה שלך.״ אמרתי לה.
היא הרחיקה את הסכין שלה מתחילה לדחוף אותי ולהביא לי בוקסים, מודה היא חזקה מאד אבל גם קטנה הראש שלה מגיע לי לכתף רק אם אנחנו הולכים ביחד היא נראת כאילו היא אחותי הקטנה בת ה12.
״תחזיר לי, תרביץ לי, תעשה משהו לעזאזל!״ צעקה עליי, ״ששששששש, אנשים ישנים בבית מלון הזה קצת כבוד״ אני אומר לה בשעשוע, ״האנשים פה מעניינים לי את התחת״ היא ענתה לי ״איזה שפה גסה, תתביישי לך ילדה בגילך״ אמרתי לה בצחוק בשביל להרגיז אותה.
״למה בת כמה אתה חושב שאני?״ היא שאלה אותי בסקרנות, ״אממממממ, הייתי נותן לך 17 או 18״אמרתי לה בכנות בפעם הראשונה בשיחה הזאת.
״מודה אני לא רחוקה משם.״, ״אה כן בת כמה את?״ שאלתי אותה, ״אני לא אומרת פרטים שלי״ ענתה לי, הסתכלנו אחד לשניה בעיניים ולא אומרים כלום במשך 2 דקות עד ששמענו צליל כאילו מישהו פה, ״לא אמור להיות פה מישהו״ היא אמרה בחשד מתקרבת אליי במהירות ומצמידה בפעם השנייה את הסכין לגרוני. ״ אני נשבע לך בחיי אני לא התקשרתי לאף אחד״ אני באמת לא התקשרתי לאף אחד, לא היה לי אפילו זמן.
״שנים חיכיתי לרגע הזה״ שמעתי קול גברי אומר ״לעזאזל״ היא אמרה בלחש וחשבה שלא שמעתי. אחרי רגע היא התאפסה ״מאור אזולאי הלוואי ויכלתי להגיד שזה תענוג לראות אותך״ היא אמרה במהירות.
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...