אני קמתי בבוקר במקום שאני לא מכירה, מידית חיפשתי את האקדח שלי.
פאק הוא לא עליי, חיפשתי את הסכין ברגל, ורק אז קלטתי שאני בלי נעליים.
הסכים בחזייה? יש לפחות זה נשאר.
עכשיו אני צריכה לגלות איפה אני, אני הוצאתי את הסכין והתחלתי ללכת בחדר בשקט.
פתחתי דלת אחת שהייתה בחדר שהיה בצבעי שחור לבן ושיש.
זה שירותים ומקלחת, אוקי אין מה להילחץ מי יכול אליי?
סגרתי את הדלת והלכתי לכיוון הדלת השנייה, פתחתי אותה זה ארון בגדים, נכנסתי לתוכו מנסה לגלות איזשהו רמז.
בגדים של בנים, אני אצל גבר.
אני יצאתי מהר מהדלת וסגרתי אותה מתי ששמעתי רעש מחוץ לחדר, הלכתי אל מאחורי הדלת שנכנסים ממנה, והייתי מוכנה לתקוף.
״היי...״ אני שמעתי קול מתחיל לדבר אבל אז הפסיק כשהבין שאין אף אחד על המיטה.
הוא התקדם, הוא היה בחור גדול.
שיער שחור, המון קעקועים.
היה לו קעקוע של נחש שהיה מאד בולט כי הוא היה על כל היד שלו, היה לו גוף מאד שרירי, והוא החזיק מגש עם אוכל? היה על המגש גם כדור ומים.
הוא מנסה לסמם אותי?
אוקיי אני יכולה לעשות את זה, אני אמרתי לעצמי בשביל לעודד את עצמי.
אני באתי לקפוץ על גבו כשהוא אמר, ״אני יודע שאת מאחורי״. פאק הוא תפס אותי.
הוא הסתובב אליי ואלוהים הוא היה נראה כמו מלאך שנפל משמיים, הוא נראה אפילו יותר טוב מנייתן.
אני פשוט עמדתי שם, ולא הצלחתי לזוז.
״הכל בסדר ילדה יפה, אני לא הולך לפגוע בך. רק הבאתי לך ארוחת בוקר, את יכולה להוריד את הסכין.״
הוא אמר לי והורדתי את הסכין אך שמרתי אותה עליי.
״איך הגעתי לכאן?״ אני שאלתי אותו בזמן שהלכתי לכיוון המיטה, ״את לא זוכרת כלום מאתמול בלילה?״ הוא שאל אותי.
אתמול בלילה? אני די בטוחה שהלכתי למועדון עם חברים, רקדתי עם מישהו ומפה הכל שחור.
״אתה חטפת אותי?״ אני שאלתי אותו, הוא צחק ואמר ״לא ילדה יפה, הכל בסדר לא חטפתי אותך.
שנינו רקדנו אתמול בלילה ביחד ואז באת אליי וראינו סרט, ואז הלכנו לישון הכל טוב.״ הוא אמר לי.
רגע? אני הייתי פה כל הלילה? ועוד המשכתי אליו כדי לראות סרט?
״אנחנו עשינו משהו?״ אני שאלתי בפאניקה, ״אם כמה שהייתי רוצה, לצערי לא עשינו כלום״ הוא אמר לי והניח את המגש אוכל על המיטה, מסמן לי להתיישב עליה גם ואני מצייטת.
״לצערך?״ אני שואלת בהלם, למה שמישהו ירצה אותי?
״ברור שלצערי, ראית את עצמך? את נראת אלילה״ הוא אמר לי ואני הסמקתי.
הוא לא התייחס לזה והכניס את היד שלו לכיס שלו, מוציא את הטלפון שלי.
״מלא אנשים התקשרו אליך״ הוא אמר לי ונותן לי את הטלפון שלי.
״תאכלי ואני עכשיו מביא לך בגדים שתוכלי ללבוש ואז אני אקפיץ אותך לבית שלך אם את רוצה, אם את רוצה את יכולה גם להישאר פה ונראה איזה סרט״ הוא אמר בקול מתוק.
אני פתחתי את הטלפון וראיתי מיליון שיחות שלא נענו מחברים שלי.
אני התקשרתי לעידן, אחד החברים הכי טובים שלי.
״היי מה קורה? סליחה אם הדאגתי אותכם.. אני לא זוכרת מה קרה אתמול אבל אני בטוחה ואני בסדר.״ אני אמרתי לטלפון שאמר לי להשאיר הודעה קולית.
בידיוק שסיימתי את השיחה הגבר נכנס ונתן לי בגדים של אישה שלא הייתה אני במאה אחוז.
״תודה, אתה מאד נחמד״ אני אמרתי בקול הכי מתוק שיכלתי להוציא, הוא באמת היה ממש מתוק.
״איך קוראים לך?״ אני שאלתי אותו.
״ קוראים לי אלק, אלק אדמס.״ הוא אמר ומייד הבנתי.
משפחת אדמס, בין המאפיות הכי חזקות שיש.
לא שפחדתי.. המאפיה שלי ושלהם מתחרים ולכן אני לא אומרת לו מי אני.
המאפיות כן מכירים את השם שלי ויכולים לזהות אותו.
״ומה השם שלך ילדה יפה?״ הוא שאל אותי עם הכינוי המציק הזה שהוא הדביק לי.
״מאיה״ אני אמרתי, ״מאיה הורן״ אני אמרתי לו, איי לי מושג מאיפה הבאתי את השם הזה אפילו.
״אל תעבדי אליי קאלי, אני יודע מי את.
הכל טוב לא באמת אכפת לי, אנחנו לא אחד מול השני.״ הוא אמר, הוא הכניס אותי למרות שידע מי אני.
״אבל אם את כבר פה אולי נוכל לדבר כל כמה נושאים..״.פרק סופר ארוך בשבילכן, יש לי רעיון ממש טוב לאיך להמשיך את הסיפור אז תהיו מוכנות כי יש לנו גבר חדש ומגיע לתמונה😉
YOU ARE READING
My mafia boy
Romansעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...