נייתן

941 30 7
                                    

אני עוד הפעם בכנסים המשעממים האלה, אף פעם לא אהבתי אותם.
הרבה אנשים שמשחקים את עצמם נחמדים, ועוד המקסיקנים שדופקים לי כל הזמן מבטים.
אני בא לפה רק בגלל שאני חייב להראות נוכחות.

השעה כבר10:30pm וכולם פה מחפשים איזה פולטיקאי שאני אפילו לא זוכר את שמו, פתאום אני מרגיש רטט מהגקט של החליפה, אני מוציא את הטלפון ורואה הודעה מיד ימיני ליאם ׳אני חושב שראיתי כרגע עבודה של מלאך המוות!׳ כתב לי ׳איפה אתה?׳ כתבתי לו אני מנסה למצוא אותה כבר שנתיים, הבחור הזה יש עליו שמועות שהוא חסר רחמים אין אחד שראה אותו ונשאר חי ליותר משעה.
׳צא מהיציאה האחורית׳ ליאם כתב לי הלכתי לכיוון היציאה האחורית מתי שרציתי הזו אם אני לא טועה נדבקה עליי, למה אבא שלי היה חייב להביא אותן איתו לעזאזל.
״לאן אתה הולך חתיך שלי?״ שאלה בקול פלרטטני,
״לא לאנשהו שאמור לעניין אותך, עכשיו עופי לי מהפנים״ אמרתי ודחפתי אותה ממני.
היא נעלבה והלכה לבכות לאימא שלה שהלכה לבכות לאבא שלי אבל עד שהגיעה אליו אני כבר הייתי בחוץ, אני רואה את ליאם ובדיוק מקבל שיחת טלפון מאבא שלי ״הלו״ אמרתי ראשון ישר אחרי שעניתי לשיחה, ״תגיד לי מה לא בסדר איתך שלא נדבר שאתה דוחף את אחותך החורגת אתה גם עושה את זה מול כולן ועוד מעיז להבריז מהכנס, אני צריך להסביר לך כמה זה חשוב שיראו אותנו פה כמשפחה.״ ציק בלחישה כנראה בשביל שאף אחד לא ישמע אותו.
״אבא ליאם התקשר ואמר שראה עבודה של מלאך המוות״ , ״איפה אתה?״ שאת אותי ״ביציאה האחורית״ עניתי וישר אחר כך הוא ניתק.

זה לא הפוליטיקאי שנעלם? שאלתי את עצמי ליאם לא היה בכנס ולכן הוא לא יכול לענות לי.
תוך שני דקות אבא שלי כבר היה בחוץ, ״זה לא הפוליטיקאי?״ שאל אותי ״ כן זה הוא״.

היינו בטוחים שזה היה מלאך המוות כי היא מוכר בכך שהוא משסף לאנשים את הגרון.

הודענו לאבטחה והם באו ולקחו אותו, ׳ יופי עכשיו אני צריך גם ללכת להלוויה מחר׳ מלמלתי לעצמי מבואס.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי אני יודעת שהפרק מאד קצר ואני מצטערת אבל אני אשתדל לעלות עוד פרק היום למרות שאין לי כל כך עריכה
אני פשוט כותבת אותו בזמן בית ספר שזה ממש לא קל אבל מתי שאני אגיע הביתה אני אתחיל לעבוד על פרק חדש❤️❤️❤️

My mafia boyWhere stories live. Discover now