*למי שלא זוכר מה קרה בפרק הקודם שילך לבדוק*
״מה זה היה?״ נייתן שאל, ״מה נראה לך שזה היה״ עניתי לו בהרמת גבה לא מחכה לתשובה וממשיכה ללכת.
ירדנו במדרגות ונייתן בחן כל דבר בשדה ראייה שלו, אבל אני מבינה את זה הוא לא יכול לבטוח בי ישר למרות שאני לא מתכננת שום דבר, אין לי סיבה שנינו עברנו דבר לא נעים אז הצעתי לו להשאר עד שהוא יחליט שהוא יכול ללכת הביתה.הגענו למטה וראינו איש מת על כיסא ועוד אחד קשור, נייתן נראה כאילו הוא ראה רוח רפאים וכך גם האיש על הכיסא.
״מה יש לך? אתה מכיר אותו?״ תקפתי אותו בשאלות, יכלתי לראות שנייתן בקושי מדבר מרוב שוק.
״ממתי אתה במאפיה האיטלקית?״ נייתן שאל בכעס, מעניין מי זה האיש הזה שגרם לנייתן להגיב ככה, האיש עכשיו רעד יותר ממה שהוא היה מקודם ״ אבא שלך צירף אותי לא מזמן ונתן לי תפקיד טוב מאד, הוא הסכים לסלוח לי״ האיש אמר ויכלתי לשמוע את הפחד בקולו, הוא פחד מנייתן.
״אין מצב, אני לא מאמין לך״ נייתן צעק עליו בזמן שאני מנסה להבין מה קורה פה,״ אממ... מישהו רוצה להסביר לי מה קורה פה?״ אני שואלת שאלה לאוויר אל נייתן יודע שהיא מכוונת אליו, ״זה הבנאדם שאימא שלי בגדה באבא שלי איתו״ נייתן אמר עם מבט קר על פניו.
״אני צריך לעשות שיחת טלפון יש פה איפשהו קליטה אולי?״ נייתן שאל ותיארתי לעצמי שהוא רוצה להתקשר לאבא שלו כדי לוודא שזה אמיתי, ״כן בוא אחריי״ אמרתי לו ויצאתי מהחדר בזמן שהוא הולך אחריי.
נכנסנו לאיזשהו מטבחון כזה שיש פה בשביל מים ואוכל לחיילים, נייתן פתח את הטלפון שנתתי לו מקליד מספר טלפון ומחייג, ״הלו?״ יכלתי לשמוע את האדם בטלפון אומר ״אבא?״ נייתן אמר על קול כאוב, את האמת שכן כאב לי עליו כי אני מבינה שזה נושא ממש רגיש אצלו.
״ולמה אתה חשבת שזה בסדר לא להגיד לי?״ שמעתי צרחה שהוציאה אותי מהבועה שלי, ״אני מצטער אבל אני ואימא שלך השלמנו ואנחנו חברים מאד טובים והיא מקווה שיום אחד גם אתם תוכלו לחזור לקשר שהיה לכם פעם?״ הבנאדם בטלפון אמר, ״אני רוצה להבהיר משהו מתי שאני חוזר אני לוקח את המקום שלי כמנהל מאפיה ואני מוציא להורג את שניכם אני מובן?״ הוא אמר בקול מאיים ועצבני.
״ניי..״ שמעתי ואז הוא ניתק ומוזג לעצמי מים כדי להירגע, לא יודעת למה אבל באותה השנייה הדבר היחידי שיכלתי להגיד לו זה ״אח אתה רוצה יש בנאדם במרתף וקשור ומוכן להתעללות״ אמרתי לנייתן בחיוך כי אני מבינה מה הוא צריך עכשיו, הוא צריך להוציא את בכעס שלו.״ אני רק מחבב אותך יותר מרגע לרגע״ נייתן אמר לי בחיוך ושנינו ירדנו למטה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי יפים ויפות שלי כמו שהבטחתי הוצאתי פרק היום ואני מצטערת שלא העליתי אחד מוקדם יותר פשוט לא היה לי הכי הרבה זמן כי הייתי עם המשפחה.
אבל כמו שהבטחתי העליתי פרק, אני אשמח מאד אם תגיבו ותצביעו כי זה מאד משמח אותי❤️❤️❤️
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...