אני עמדתי בצד בזמן שנייתן והחיילים שלו יורים על החיילים של אימא שלי, כן כן מסתבר שלאימא שלי יש מאפיה.
את המאפיה של אבא שלי, אף אחד לא אהב אותי שם, אבא שלי דאג לזה. הם אנסו אותי, הכו אותי, העליבו אותי.יריתי על כמה חיילים שיכלתי בזמן שהרגשתי כאב חד בבטן שלי, ירו בי.
באותו הרגע ראיתי את נייתן רץ לכיווני ומרים אותי, ומאז אותו הרגע ראיתי שחור...נקודת מבט נייתן( אני יודעת שאני בדרך כלל לא עושה 2 נקודות מבט אבל אני חייבת עכשיו)
הרופא יצא ואמר לי ״הניתוח עבר בהצלחה והיא כבר ערה..״
״אז אני יכול לראות אותה?״ שאלתי אותו, ״כן, תהנו״.נכנסתי לחדר רואה את קאלי שוכבת על המיטה עם מלא מכשירים מחוברים אליה ״איך דאגתי״ אמרתי לה וישר חיבקתי אותה והיא לשנייה לא הגיבה בגלל שאנחנו לא מתחבקים בכלל, אבל אז היא חיבקה אותי חזרה, התנתקנו מהחיבוק והסתכלנו אחד לשנייה בעיניים ולשנייה לא חשבתי ופשוט נישקתי אותה? אולי פאק נישקתי אותה! אבל זה הרגיש כל כך טוב ששנינו לא התנתקנו מהנשיקה, לאחר דקה התנתקנו בשביל אוויר והיא הסתכלה עליי מופתעת ״מאיפה זה בא?״ היא שאלה אותי, ״אם להיות כנה גם אני לא יודע״ עניתי לה.
ולכל שאר הביקור לא דיברנו פשוט הסתכלנו אחד על השניה, בזמן שכל אחד שקוע המחשבות שלו.אני עדיין מסתכל עליה, מה בידיוק קרה הרגע? יכול להיות שבאמת רציתי את זה? אני מרגיש אליה משהו? טוב את התשובה לזה אני יודע, ברור שכן. ידעתי את זה מהרגע שהכרתי אותה, היא יפה ואם הזמן מגלים שהיא גם בן אדם מדהים ומגיע לה הרבה יותר.
היא מרגישה אליי משהו? לא נראה לי, שווה להרוס את החברות שלנו בגלל זה? מצד אחד, זה יכול להיות טוב ויכול להיות שיהיה בינינו זוגיות, מצד שני, מפה שום דבר לא יהיה דומה.
וככה המשכתי עם המחשבות עד שקיבלתי צלצול טלפון, ״בוס קיבלנו שיחה מאבא שלך״ אחד החיילים שלי אמר לי ״אוקיי תודה תודיעו לו שאני יפנה אליו מאוחר יותר.״ אמרתי לחייל וישר ניתקתי.
״אני צריך ללכת״ הודעתי לקאלי, היא הסתכלה עליי במבט עצוב ואמרה ״אתה תחזור נכון?״ ״אני תמיד חוזר!״ עניתי לה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אמלה לא יודעת למה היה לי רצון לכתוב, הוצאתי פרק..
מקווה שנהנתם, אני יודעת שאני בדרך כלל מעלה כל יום שבת אבל תהנו 😻😻😻
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...