קמתי בבוקר מלבולבת מאתמול ולא בטוחה מה קרה.
ירדתי לארוחת בוקר רואה את נייתן יושב ומחכה לי, ״לא היית צריך לחכות לי״ אמרתי לו ״הכל בסדר״ הוא אמר לי בקול מתוק.
״תגידי, איפה אנחנו? פשוט לא יצאתי מהבית הזה כמעט מאז שחזרנו״ הוא שאל אותי.
״אנחנו בניו יורק״ אמרתי לו ״איך בחיים לא שמתי לה לבית הזה? או להעברות כסף? או למשלוחי נשקים? באיזה אזור אנחנו?״ הוא תקף אותי עם שאלות ״אנחנו במקום מרוחק ולא מוכר ולא שמת לה לכלום כי אני עושה הכל בדרך פיראטית..״ אמרתי לו ״אבל אני מנהל את כל הדברים הפיראטים בעיר הזאת״ הוא אמר לי עם פרצוף מבולבל, ״אולי ככה אתה חושב״ אמרתי לו עם פרצוף ממזרי.
״בלי קשר הרוסים עושים לנו בעיות אני צריך לצאת למאפיה שלי ולחזור לנהל אותה כראוי ולא מרחוק״ הוא אמר לי,״מתי אתה עוזב?״ שאלתי אותו מודה זה יהיה לי קצת קשה כי התרגלתי אליו.
״כנראה היום...״ הוא אמר לי עם קול עצוב בקולו, ״אוקיי״ אמרתי ולקחתי לו את הטלפון ״מה את עושה?״ הוא שאל אותי בזמן שהוא מנסה לחטוף אותו בחזרה ״תרגע אני רק שמה את המספר שלי״ אני אומרת לו כדי שיפסיק להציק ״למה?״ הוא שאל אותי, ״כדי שאם מתישהו תצטרך עזרה, מקום למחבוא, נשקים אני בטוחה שנצליח להגיע למשא ומתן.״ אמרתי לו ״אז את אומרת...״ הוא אמר לי מחכה לתשובה שהוא רוצה ״ אני רוצה שיהיה בנינו שלום, שלא תנסה לצוד אותי אחרי כל הרג״. ״אני אשמח מאד״ הוא אומר לי.כבר צהריים וכל הדברים של נייתן ארוזים הוא ירד למטה מחכה לי כדי לצאת ביחד איתו, הלכנו לכיוון הרכב שלו מבלי להגיד מילה, ולפתע הוא מסתובב אליי מסתכל לי בעיניים ואומר ״היה לי מאד כיף להשאר פה, ואני חייב לך את חיי, אם אי פעם את תתצטרכי עזרה בכל דרך שהיא אני פה. אני מבטיח לך״ הוא אמר לי עם מבט עצוב על פניו. ״ גם לי היה ממש כיף, נשאר בקשר?״ שאלתי אותו ״ברור״ הוא אמר לי וחיבק אותי חיבוק אוהב.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הייי אני יודעת שזה פרק קצר אבל ברגע שאני מעלה את הפרק הזה אני עובדת על עוד אחד אז תחכו....
מה אתם אומרים על הקשר שלהם? ישמרו על קשר? מה יקרה בין קאלי לנייתן? כל זה יקרה בפרקים הבאים.
YOU ARE READING
My mafia boy
Любовные романыעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...