חזרנו הביתה אחרי עינוי ארוך ומספק מאד, בלי להגיד כלום לקאלי הלכתי לחדר ונכנסתי למקלחת...
יצאתי מהמקלחת עם רק מכנס טרניג עליי ורואה את קאלי יושבת על המיטה שלי מביטה בטלפון שלה, ״הכל בסדר?״ אני שואל אותה ״כן, רק רציתי לראות איך אתה..״ היא אמרה לי.
״אני בסדר, הכל בסדר״ אמרתי לה בזמן שאני מתיישב על המיטה, ״מחר אחד העובדים יקח אותך לשם שתוכל לסיים את העבודה״ היא אמרה לי והנהנתי לה.
אחרי דקה של שקט שאנחנו רק מסתכלים אחד על השנייה היא אומרת לי ״מחר יש נשף חורף של כל המאפיות...״ ״את מתכוונת ללכת?״ אני שואל אותה והיא מהנהנת, קמתי מהמיטה לוקח את היד שלה ושואל אותה ״התרצי לבוא איתי לנשף גבירתי?״ אני אומר לה בזמן שאני סוג של קד והיא מצחקקת ״ עוד פעם אחת אתה קורא לי גבירתי אני שולקת לך ביצה״ היא אומרת לי והתחלתי לצחוק.
אחרי איזה דקה שאנחנו רק צוחקים על כמה קשוחה היא יכולה להיות לפעמים היא אומרת לי ״כן, אני אשמח ללכת איתך לנשף אדוני״ וחייכתי לה, ״מחר נלך לקנות את התלבושות ונכון לעכשיו יש ארוחת ערב מוכנה״ היא אמרה לי.סיימנו לאכול והיא באה ללכת לחדר שלה אבל עצרתי אותה ודחפתי אותה לחדר שלי ״מה אתה עושה? אני עייפה״ היא אומרת וחצי צועקת עליי אם יש משהו שלמדתי לה זה בחיים אבל בחיים לא להפריע לקאלי לישון, ״אני רוצה שתספרי לי עליך״ אני אומר לה, מאז שאני פה אני שמעתי רק דברים קטנים עליה וגם הם היו שמועות, שמעתי דבריי כמו ׳אבא שלה אנס אותה׳ ׳שהיא נכנסה להריון ויש לה ילד שהיא מחביאה׳ ׳שזו לא היא שעושה את העבודות׳ ועוד מלא דברים שלא צריך להגיד... ״היית מת״ היא אמרה לי ובאה לפתוח את הדלת אך עצרתי אותה, ״את לא יוצאת מפה עד שאת אומרת לי לפחות דבר אחד עליך״ אמרתי לה עם חיוך בזמן שהיא שולחת לי מבטי מוות.
אף אחד לא דיבר במשך 5 דקות היא לא אומרת לי שום דבר ואני מסתיר את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת, אני לא יודע למה יש לי את האובססיה הזו לדעת עליה דברים אבל אני מרגיש כאילו אני חייב לדעת משהו או שאני עומד להתפוצץ.
״אני בת 21 סבבה?״ היא אומרת לי מהר וקמה לכיוון הדלת,
״שיהיה לך לילה טוב בלה״ היא הסתובבה אליי עם פרצוף לא מובן ״מה זה בלה?״ היא שואלת אותי, ״היום את אומרת לי משהו ומחר אני אומר לך״ אני אומר לה עם חיוך וסוגר את הדלת משאיר אותה עם המחשבות שלה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי יפות ויפים שלי אני ממש מקווה שאתם נהנים מהסיפור שלי... אם אתם חושבים שאני יכולה לשפר משהו אני אשמח אם תכתבו לי כי זה ממש עוזר ואני אשמח גם אם תצביעו לי כי זה נותן לי מוטיבציה להמשיך את הסיפור ומקדם גם את הסיפור בוואטפד.
אני יודעת שאני לא מעלה הרבה אבל אני אנסה אולי לעלות יותר בזמן הקרוב...
אוהבת🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...