נייתן

512 15 0
                                    

עברו כבר כמה ימים מאז שאמרתי לאנשים שלי למצוא את מי שפגע בקאלי, ובכמה ימים האלה אני משתגע! קאלי ואני כמעט לא מדברים בכלל חוץ מ ׳בוקר טוב׳ ׳לילה טוב׳ זהו.
אני לא יודע למה אבל היא התרחקה.
החלטתי לגשת אליה מתישהו היום ושנדבר על הכל, כי בכל זאת אנחנו בזוגיות..
ירדתי לסלון וראיתי אותה יושבת על הסלון ומסתכלת על הטלוויזיה הלא דלוקה.
״מה את עושה?״ שאלתי אותה, היא נראת אבודה ״כלום.. בערך אני רק מתמרמרת פה״ היא אומרת לי עם קול חלש, אלוהים איך לא שמתי לב לזה?
הלכתי לכיוונה וישבתי לידה ״התרחקנו״ אמרתי לה, ״וואו באמת לא שמתי לב״ היא אמרה לי בציניות, ״אני מצטער..״ אמרתי לה ״אני מצטער שלא הייתי פה, אני מצטער שלא התייחסתי אליך, אני מצטער שלא הראתי רגישות בבקשה תסלחי לי״ אמרתי לה מתכוון לכל מילה שיוצאת לי מהפה.
״קשה לי... איך אני אמורה להנהיג מאפיה של חצי מיליון איש בזמן שאני לא יכולה לקחת את החיים שלי בידיים?״ היא שאלה אותי עם קול שבור, היא נשמעת כאילו היא עומדת לבכות.
״את לא, את לא חייבת לעשות את זה. את יכולה לבקש עזרה ממני.. ואת יכולה לקחת את החיים שלך בידיים שלך, להפסיק להרגיש אשמה, פגועה, מקוללת״ אמרתי לה.
״איך עושים דבר כזה? איך אני אמורה לעשות דבר כזה? החיים שלי הרוסים! אני בחיים לא אוכל להביא ילדים, למצוא בעל. משפחה! משפחה זה היה כל מה שחלמתי עליו.״ היא אמרה לי בזמן שהיא התחילה לבכות.
״היי, היי אל תבכי, אני כאן. אני איתך!״ אמרתי לה מנסה להרגיע אותה. ״אני מבטיח לך שאת תקבלי את שני הדברים האלה!״ הבטחתי לה, ואני נשבע לעצמי שאני הולך להיות בעלה, והילדים שיהיו לה ברחם הולכים להיות שלי.
״אני לא יכולה, אני לא יכולה!״ היא אמרה מוותרת על עצמה לגמרי, אני אף פעם לא ראיתי את קאלי ככה. היא תמיד הייתה חזקה.
״את כן יכולה, אני אעזור לך!״ אמרתי לה, ״איך?״ היא שאלה אותי. בהתחלה לא ראיתי את זה אבל עכשיו אני מבין, היא סך הכל ילדה. כל הקטע של ׳מלאך המוות׳ הוא סתם מסכה. היא לא יודעת מה לעשות עם החיים שלה, היא לא יודעת מאיפה להתחיל. היא אבודה בתוך הטראומות שלה.
״בואי נתחתן!״ אני אומר לה, ״מה?״ היא שואלת אותי, היא בשוק! גם אני. אני לא יודע מאיפה הבאתי את זה.
״בואי נתחתן, אני אוהבת אותך! אני רוצה להביא איתך ילדים ולהרים איתך משפחה. אני רוצה להתגבר איתך על כל הטראומות שלך ושנהיה חזקים ביחד!״ אמרתי לה.
היא התחילה לבכות יותר חזק, ואז חייכה! נרגעתי חשבתי שהיא לא רוצה להתחתן איתי...
בלי לחשוב פעמיים לקחתי את הפנים שלה ונישקתי אותה הכי חזק שיכלתי, ופה הבנתי שאני מאוהב! אני אוהב מישהו יותר מאת עצמי! מישהו שאני אחריה את החיים שלי בשבילו מבלי לחשוב פעמיים!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שלום שלום, אני יודעת שלא העלתי מלא זמן אבל אני פשוט הייתי חולת קורונה ולא הייתה לי מוטיבציה לכתוב.
אני אשתדל לעלות עוד פרק השבוע😉

My mafia boyWhere stories live. Discover now