״אני תמיד חוזר!״ הוא אמר לי ויצא מהדלת.
מה אני אמורה לעשות עכשיו? אני לבד, בבית חולים.
כל הביקור לא דיברנו, הסתכלנו אחד על השני ולא אמרנו מילה.
אני מחבבת אותו? אני לא יודעת, אני חושבת... הוא מצחיק אותי, הוא נאה מאד, אבל האם אני אוכל לשאת את מחיר האהבה? האם אני אוכל להכחיש את העבר שלי? הוא לא יודע מה קרה לי בעבר, כאילו.... הוא חושב שהוא יודע, אבל לא סיפרתי לו על כל הקטע של האונס.פתחתי את העיניים לא מבינה מה קרה? איפה אני? אההההה נרדמתי כנראה, הסתכלתי מסביב וראיתי את נייתן יושב על כיסא רדום, הוא חזר.
אחרי כמה דקות הוא פתח את העיניים שלו, ״בוקר טוב בלה״ הוא אמר לי עם קול צרוד, ״חזרת..״ אמרתי, ״אני הבטחתי לך שאני אחזור״ הוא אמר לי.
בהמשך היום דיברנו כאילו לא קרה כלום, הוא לקח אותי לסיבוב ואכלנו המבורגר וצחקנו כמו 2 מפגרים.
חזרנו לחדר שלי והבנתי שנמאס לי, אין לי כח עוד להמשיך במשחק הזה. הוא התחיל להגיד משהו ועצרתי אותו, ״תקשיב, בוא נדבר על זה נמאס לי לשחק משחקים.״ אמרתי לו בקול כועס, הוא הסתכל עליי והתיישב על הכיסא, ״את צודקת אנחנו צריכים לדבר על זה.... תתחילי״ אמר לי.
״למה עשית את זה?״
״אני לא יודע זה פשוט הרגיש לי ככה״
״אתה מנשק הרבה בנות כי ׳מרגיש לך ככה׳?״
״לא, אני לא מתנשק עם הסטוצים שלי״
״אתה מרגיש אליי משהו?״
הוא שתק.
ראיתי אותו לוקח אוויר והוא אמר לי ״אני מאד מחבב אותך, אני לא אשקר אני אהבתי אותך מהרגע שראיתי אותך אבל לא היה לי אומץ לעשות צעד כי לא רציתי להרוס את החברות שלנו..״ הוא סיים להגיד ולקח נשימה גדולה.
״אתה רוצה שיצא מזה משהו?״ שאלתי אותו,
״כן״ הוא אמר לי מבלי לחשוב פעמיים, עיניו ירדו לשפתיי, הוא התקרב אליי, אלוהים כל תא בגוף שלי אומר לי לנשק אותו עכשיו.
״את רוצה שיצא מזה משהו?״ הוא שאל אותי בזמן שהוא לא מזיז את עינוי משפתיי ומתקרב עוד יותר.
״כ..כן״ אמרתי, לא עברה שנייה ושפתיו התחברו לשלי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
טוב אמלהההההה הההההההההה אני מאוהבת בזההההההההההההההההה אעהאעהאעאהעאהעא
הם מושלמים ביחדדדדדד
אני יודעת שלא הייתי פעילה בשבוע שעבר זה בגלל שלא היה לי זמן כי לא הייתי בבית על היום..
אני יכול להיות הוציא עוד פרק היום כי יש לי דודא לכתיבה.
ותעקוב אחריי בטיקטוק wattpad_lover2
שבת שלום אהובות שלי ושנה טובההההההההההההה
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...