-כמה ימים אחרי זה-
הכמה ימים האחרונים היו מושלמיםםםם, היה לי על כך כיף עם נייתן שזה לא יאומן.
ואני די מתחילה לחשוב שאני מתאהבת בו.
אבל יש משהו לא נכון, הוא כל הזמן בא והולך, הוא נעלם לשעה או שעתיים וחוזר וככה כל היום.
אני לא יודעת על מה מדובר אבל אני הולכת לשאול אותו לגבי זה היום.נייתן חזר הביתה וישר ניגשתי אליו, הוא נישק את שפתיי ואמרתי לו ״תקשיב, אין לי מושג מה עובר עליך אבל זה לא מתאים לי...״ לקחתי את ידו ״אני רוצה שתספר לי אם משהו עובר עליך, אל תסתיר ממני שום דבר״ הוא נשם עמוק ואמר ״את האמת.... כן טוב עליי משהו. אבא שלי הכניס את האימא החורגת שלי להריון והם רוצים לעבור לגור לפה. ״ הוא הפסיק לשנייה כדי לנסות לבחון את פניי והמשיך להגיד ״אבל אני לא רוצה, אני עדיין לא סלחתי לו על כלום.. ומה הוא מצפה שאני פשוט הכניס אותו לביתי? כאילו לא קרה כלום? זה משגע אותי כי אני לא רוצה להשאיר אישה בהריון, איש מבוגר וילדה מתברכת להסתדר לבד, אין להם כסף. אני ירשתי הכל כשנהייתי לקאפו.״ הוא אמר מוציא את כל התסכול שלו עליי.
״אם אני לא אענה לבקשה שלהם זה יהפוך אותי למפלצת?״ הוא שאל אותי עם קול שבור, אני יודעת שנייתן הוא איש מאד חזק פיזית ונפשית. אבל ידעתי שהוא נבנה להיות אחד כזה אבל מתי שמכירים אותו מבינים שיש לו לב של זהב. הוא אדיב, מכבד והוא יעשה הכל בשביל האנשים שהוא אוהב. ״אני חושבת שאם יש אנשים שפגעו בך למרות שהם ידעו שזה יכאב לך, אז אני לא חושבת שמגיע להם כבוד. אתה צריך לעמוד על שלך ולא לוותר לאף אחד. אבא שלך ביקש ממך בגלל שהוא מכיר אותך אתה צריך להראות לו שאתה כבר לא אותו ילד קטן שעושה כל דבר שאבא שלו אומר לו.״ אמרתי לו.
״תודה, הייתי צריך את זה. ואת צודקת אני באמת צריך לעמוד על שלי״ הוא אמר ונישק את שפתיי נשיקה ארוכה.
לא שמתי לב איך הכל התגלגל כל כך מהר וכבר היינו על המיטה מתנשקים כאילו זה הנשיקה האחרונה שלנו, הפרסית את עצמי והבנתי באיזה מצב אנחנו נמצאים, ״שניה שניה חכה אני לא יכולה לעשות את זה״ אמרתי לו בזמן שאני לוקחת נשימות גדולות כי אני מנסה להכניס אוויר לריאות שלי, יש לי התקף חרדה.
״היי היי תסתכלי עליי, אני פה. הכל בסדר אם את לא רוצה לא נעשה כלום מבלי שתסכימי״ הוא אמר לי בקול מתוק.עברו 5 דקות שבהם אני מנסה לסדר את הנשימה שלי, הצלחתי ורק אז הבנתי שיש לי דמעות על הפנים.
״היי תספרי לי מה קרה? יש לך טראומה?״ הוא שאל אותי ובאותו הרגע התחלתי לבכות. פעם ראשונה בשנים האחרונות שאני פאקינג בוכה, בוכה כמו איזה תינוקת.
״קאלי.. את נאנסת?״ הוא שאל אותי, הרמתי את העיניים שלי לעניו ואני די בטוחה שהוא הבין את התשובה וחיבק אותי חזק.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שמעו שהייתה לי דודא גדולה לכתוב אז עשיתי את זה.
אני יודעת שאני עושה מלא פרקים שהם רק נקודות מבט של קאלי אבל אני רוצה להראות את כל המצב שלה מהמבט נקודה שלה כדי שיהיה מובן יותר גם מה הולך לה בראש...
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...