העובדים שלה הגיעו לקחת אותנו, עלינו לאוטו והגענו לטירה? פאקינג טירה.
׳מה לעזאזל׳ מלמלתי לעצמי, ״ מה קרה בחיים שלך לא ראית טירה?״ קאלי שאלה אותי בצחוק,״ נראה לת האחוזה שלי היא עשירית מזה בערך.
ידעתי שבטח יש לה הרבה מאד כסף, אבל לא חשבתי עד כדי כך בחיים לא הייתי מאמין שילדה בת 21 יכולה להשיג יותר ממני.נכנסו לבית והדבר הראשון שראיתי היה זה...
״ אני חייב להודות שיש לך אחלה טעם״ אמרתי לה בזמן שאני הולך אחריה לאן שהו, היא פתחה את הדלת וראיתי פשוט שולחן ענקי מלא באוכל...״ את רק מפתיעה אותי יותר מרגע לרגע״ אמרתי בזמן שאני בשוק מהבית היפיפה שלה הבית הזה פשוט מהמם אבל לא יפה כמו קאלי.
סיימנו לאכול ואחת המשרתות באה אליי עם בגדים ומגבת ואמרה לי לבוא אחריה, הלכתי אחריה והיא הכניסה איתי לחדר יפיפה כמו כל הבית שכבר לא הפתיע אותי במיוחד.
הנא הראתה לי איפה החדר ארונות, שירותים ואפילו היה חדר כושר והכל באותו החדר.יצאתי מהמקלחת רק עם מגבת מסביב למותניים שלי, וקאחי פתאום נכנסה לבפנים ״ לא רציתי להפריע אבל הבאתי לך טלפון אח אתה רוצה להתקשר למשפחה שלך או משהו״ היא אמרה בקול מתוק והתקרבה אליי בכדי להביא לי את הטלפון, אין אני לא יכול יותר תפסתי בידה ומשכתי אליה קרוב אלי כך שהיא תמעד על החזה שלי ״תסבירי לי איך זה יכול להיות שבחוץ כולן קוראים לך מלאך המוות אבל את אפילו לא קרובה לזה?״ אמרתי לה עם קול צרוד, אני לא יכול היא יפה מידי.
״למה אתה מתכוון?״ היא שאלה אותי עם קול רך, ״בחוץ כולם אומרים שאת מפלצת אבל איך שאני רואה אותך את פשוט מלאך״ אמרתי לה והיא הסמיקה ״אווווווו״ אמרתי בקול מעצבן בגלל שהיא הסמיקה והיא נתנה לי דחיפה חזקה שגרמה לי למעוד לאחור ולמגבת שלי ליפול, קאלי מידית הסתובבה ואמרה ״אני מצטערת לא התכוונתי שזה יקרה״ אמרה בבושה שיכלתי לשמוע בקולה, ״אם רצית שהמגבת שלי תיפול יכלת לבקש ממני בלה״ אמרתי והצמדתי אליה מאחורה בזמן שהיא יכולה להרגיש את איבר מיני נצמד לגבה ״ אההההה אני לא חושבת שאני אומורה להיות פה עכשיו״ אמרה וברחה מהחדר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שני פרקים ביוםםםםםםםםםם, יש לי היום הרבה זמן פנוי אז יכול להיות שאני אפילו אעלה עוד פרק היום אבל נראה.כרגיל אני אשמח שתגיבו לי מה אתם חושבים על הספר ואם יש משהו שאני יכולה לשפר מכיוון שזה הספר הראשון שלי אני אשמח מאד.
וגם בבקשה אם אהבתם את הספר תצביעו לו זה ממש עוזר לקדם את הספר ולהפיץ אותו לכמה שיותר אנשים❤️❤️❤️❤️👑👑👑👑❗️❗️❗️❗️
YOU ARE READING
My mafia boy
Romanceעברו שעה? שעתיים? לא יודעת כמה זמן עבר אבל זה הרגיש כמו נצח אני ונייתן ישבנו בשקט ורק חיכינו לרגע שהוא יכנס לפה, פתאום שמענו קול מגיע מהמדרגות וראינו את מאור יורד מהם, ״אתם לא הייתם כאלה שקטים במלון״ אמר לנו בשעשוע. ״תשחרר אותנו אם אתה רוצה לחיות״ נ...